Rozdysponowanie taboru

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 02 cze 2021, 9:29

michael112 pisze:
02 cze 2021, 9:17
Więc tak...
Cieszę się z umiejscowienia wszystkich solówek na R3, tylko dlaczego zajezdnia ma oddać tylko 35 autobusów na R4? Jeżeli chcą oddać 14xx i 15xx, to powinni dorzucić jeszcze 5 18xx. To pozwoliłoby skasować możliwie najwięcej szarpaków.
A w ogóle, to ja wciąż obstaję przy wariancie żeby Ostrobramska oddała na Stalową łącznie 50 solówek za wszystkie szarpaki, a brakujące solówki wyrównałaby nadmiarem przegubowców. Tylko tutaj jest taki problem że podobno Ostrobramska skasowała już kilka 18xx, które przecież są młodsze od szarpaków.
Tak skasowali kilka. Być może kilka 18xx pojedzie na R4. Nie wiem jak to ma być szczerze.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 02 cze 2021, 10:40

Niemniej jednak, wydaje mi się że skoro wycofano kilka autobusów z serii 18xx, to już się nie da wyciąć wszystkich szarpaków w obecnych dostawach.
Przegubowców, jak kiedyś liczyłem, to chyba jest właśnie 10 na zakładkę czyli dałoby się wycofać 50 solówek za 40 nowych, ale każdy więcej to już jest zmniejszanie planu / rezerwy.
Może jeszcze jest nadzieja że te autobusy nie zostały fizycznie sprzedane czy wywiezione na złomowisko i da się je przywrócić?

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 02 cze 2021, 10:45

Tak ciężko zrozumieć, że MZA nie będzie wkładało za wszelką cenę pieniędzy w autobus, bo jest o rok młodszy?

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 02 cze 2021, 10:53

Spoko, tylko żeby nikt nie narzekał że kilka szarpaków pojeździ jeszcze ładnych parę lat, bo na dostawy tak szybko się nie zanosi.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 02 cze 2021, 10:58

A kto ma narzekać? Mikole może?
Podobny rocznik, podobny stan, to wybiera się najgorsze sztuki z obu serii do kasacji i tyle.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7074
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 02 cze 2021, 14:57

ashir pisze:
02 cze 2021, 10:45
Tak ciężko zrozumieć, że MZA nie będzie wkładało za wszelką cenę pieniędzy w autobus, bo jest o rok młodszy?
michael112 pisze:
02 cze 2021, 10:53
Spoko, tylko żeby nikt nie narzekał że kilka szarpaków pojeździ jeszcze ładnych parę lat, bo na dostawy tak szybko się nie zanosi.
zxcvbnm pisze:
02 cze 2021, 10:58
A kto ma narzekać? Mikole może?
Podobny rocznik, podobny stan, to wybiera się najgorsze sztuki z obu serii do kasacji i tyle.
Najwięcej do powiedzenia ma stan kratownicy i to, czy wóz jest zdatny żeby przejść badania techniczne.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 02 cze 2021, 18:49

No dokładnie. 18xx były sporo wytrzymalsze niż szarpaki, ale w ostatnim okresie różnice zanikły.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2052
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 02 cze 2021, 19:41

Nowych solówek przyjdzie 40szt. Szarpaków pozostało w ruchu 39szt. i Stalowa z planem na solówki daje radę ale na styk. Myślę, że po przerzuceniu 40 wozów i przywróceniu do ruchu 1536, 1547 i 1555 mogą bez bólu skasować wszystkie szarpaki.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 03 cze 2021, 14:01

Zgodnie z info na Omni-bus http://omni-bus.eu/joomla/index.php?opt ... atid=:2021 43xx i 77xx zostają ulokowane na R3...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 04 cze 2021, 12:31

konri pisze:
02 cze 2021, 19:41
Nowych solówek przyjdzie 40szt. Szarpaków pozostało w ruchu 39szt. i Stalowa z planem na solówki daje radę ale na styk. Myślę, że po przerzuceniu 40 wozów i przywróceniu do ruchu 1536, 1547 i 1555 mogą bez bólu skasować wszystkie szarpaki.
No ale do przerzucenia na Stalową planowanych jest chyba dokładnie 36 sztuk: 1411-1420 i 1520-1535.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 04 cze 2021, 13:54

To może im dać jeszcze 4 szt. 18xx? Ostrobramska powinna mieć dobrą sytuację taborową z tyloma nówkami.

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 04 cze 2021, 14:52

zxcvbnm pisze:
03 cze 2021, 14:01
Zgodnie z info na Omni-bus http://omni-bus.eu/joomla/index.php?opt ... atid=:2021 43xx i 77xx zostają ulokowane na R3...

A kiedy wejdą do ruchu liniowego?

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 04 cze 2021, 15:16

A tego niestety nie wiem. Te autobusy są wpisane na stan, ale fizycznie w fabryce i mają w następnych tygodniu dopiero przyjechać, ale kiedy do ruchu wejdą - tego jeszcze nikt nie wie (pewnie samo MZA także). Nie chcę podawać terminów - jakbym powiedział, że znam - to po prostu bym skłamał.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Jurand
Posty: 1062
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 04 cze 2021, 15:39

Za chwilę wakacje to i plan brygadowy spadnie , więc jeździć będzie czym i nówki mogą poczekać 🤔

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 06 cze 2021, 12:54

michael112 pisze:
04 cze 2021, 13:54
To może im dać jeszcze 4 szt. 18xx? Ostrobramska powinna mieć dobrą sytuację taborową z tyloma nówkami.
Ale cierpi najwyraźniej na brak solówek, skoro tak często na dodatki solowe wysyła przeguby.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

ODPOWIEDZ