Dlatego tu o to pytam.
Rozdysponowanie taboru
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Trzeba napisać chyba jakieś zapytanie o informację publiczną w sprawie relokacji tych wozów i ostatni planowany przydział wozów. Póki co tysiąc nie sprawdzonych plotek z małą szansą prawdopodobieństwa.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Przecież docelowy system tankowania CNG na R-10 nie będzie wstanie zatankować 100 wozów CNG które mają przyjść. Zejdź na ziemię bo na razie jesteś na tym samym pułapie co pitolenie. Odnośnie plotki to podobno miasto nie chce dorzucić kasy do rozbudowy stacji CNG na Kleszczowej i MZA z tego powodu miałoby z własnej kasy rozbudować go.michael112 pisze: ↑30 maja 2021, 13:27Byłaby to okropna wiadomość. W razie braku funduszy, o wiele lepiej realizować wariant z przydzieleniem wszystkich gazowych nówek na "Ostrobramską" i relokacją starszego taboru na inne zajezdnie.
Nie ma się co oszukiwać, 52XX to wcale nie takie stare autobusy. Ich wycofanie albo będzie oznaczało redukcję praktycznie do zera rezerwy za elektryki, albo obniżenie planu brygadowego, albo - co najbardziej prawdopodobne - opóźnienie wycofania części najstarszych autobusów. Prawdopodobnie nie uda się nawet wycofać całej serii 81XX. O tym miasto też powinno pomyśleć choćby z PRowego powodu: pozwala na wypuszczenie informacji że odtąd wszystkie autobusy w MZA są z klimatyzacją. Ja oczywiście liczę na to ze względu na komfort pasażera.
System na R3 jest pod około 150 wozów LNG i 50 wozów CNG (złącze LCNG), nie więcej. Aczkolwiek to pewnie też będzie rozbudowywane w miarę potrzeb.
Jednak jeśli plotka pojawia się w kilku źródłach, to albo a). źródłem nadrzędnym jest jedno miejsce b). jednak jest trochę w tym prawdy. Ale mówię, najlepiej słać zapytania publiczne, a nie bawić się w plotki i ploteczki.
@Flash8222, mówiłeś, że rozbudowa CNG na R2 jest w toku, a pod spodem piszesz "miało by", co sugeruje, że do tego nie doszło. To jak to wreszcie jest?
Jednak jeśli plotka pojawia się w kilku źródłach, to albo a). źródłem nadrzędnym jest jedno miejsce b). jednak jest trochę w tym prawdy. Ale mówię, najlepiej słać zapytania publiczne, a nie bawić się w plotki i ploteczki.
@Flash8222, mówiłeś, że rozbudowa CNG na R2 jest w toku, a pod spodem piszesz "miało by", co sugeruje, że do tego nie doszło. To jak to wreszcie jest?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Pomyśl chwilę, skoro prace już się zaczęły a miasto nie chce dać kasy to skąd jest finansowana? Skoro miasto nie chce dać kasy na rozbudowę stacji na R-11 to wątpię by dali na rozbudowę na R-10, chyba że już wcześniej dali.
Kontynuując tę plotkę ja słyszałem o przedłużeniu dzierżawy 52xx na kolejne 2 lata.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
No to jest logiczne. Może nie mają kasy teraz na wykupienie i kombinują że za 2 lata znajdą.
Te pomysły są coraz bardziej irracjonalne, w ogóle pompy CNG na Ostrej są na tyle wydolne by zatankować 70 wozów? Ostatnio pięć wozów do nich jeździło po porannych dodatkach by zużyć CNG, a teraz mają tankować 70 wozów?zxcvbnm pisze: ↑01 cze 2021, 17:09Z ciekawostek - wersja o przenosinach 19 czerwca zdaje się nie być bujdą...
Z 2 źródeł wiem, że:
- MZA przyklepało wszystkie SU12CNG na R3
- 14xx i 15xx out na R4
- Brak zmian z SU10 na R2
- R3 odda 30 sztuk 85xx na R1 tymczasowo, do czasu ukończenia rozbudowy CNG na R2, 30 wozów gazowych MEGA z R2 będzie urzędować na R3. Z tym, że jeszcze się wahają - co będzie optymalne w kosztach - przerzucić na ten moment 72xx czy lokować nSU18CNG na R3.
To w zasadzie tyle. Ciekawe z jakim oznaczeniem będzie te 10 sztuk SU12 na R3.
Skoro takie decyzje zapadły to widocznie się da. Przecież nie dawno była rozbudowa bazy na R3 z myślą o Autosanach (LNG) oraz autobusach korzystających ze złącz LCNG. Ja nie wiem jaki cel jest niektórych dziwnych decyzji MZA, ale po przerzucie i cofnięciu przerzutu 81xx nic mnie nie zdziwi...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Masz tą pewność, że była rozbudowa na R-10? Z tego co wiem tam nic się nie działo i nie dzieje do dzisiaj.
Znając MZA to wozy będą tankować się na Kasprzaka, bo najpierw zamówili wozy, a dopiero potem zaczęli myśleć o miejscach do ich tankowania. Przyjdą nowe Solarisy, to zobaczymy, gdzie trafią, bo te koncepcje zmieniają się jak w kalejdoskopie.zxcvbnm pisze: ↑01 cze 2021, 21:44Skoro takie decyzje zapadły to widocznie się da. Przecież nie dawno była rozbudowa bazy na R3 z myślą o Autosanach (LNG) oraz autobusach korzystających ze złącz LCNG. Ja nie wiem jaki cel jest niektórych dziwnych decyzji MZA, ale po przerzucie i cofnięciu przerzutu 81xx nic mnie nie zdziwi...
Na pewno były prowadzone prace przy stacji tankowania gazu w styczniu.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Więc tak...
Cieszę się z umiejscowienia wszystkich solówek na R3, tylko dlaczego zajezdnia ma oddać tylko 35 autobusów na R4? Jeżeli chcą oddać 14xx i 15xx, to powinni dorzucić jeszcze 5 18xx. To pozwoliłoby skasować możliwie najwięcej szarpaków.
A w ogóle, to ja wciąż obstaję przy wariancie żeby Ostrobramska oddała na Stalową łącznie 50 solówek za wszystkie szarpaki, a brakujące solówki wyrównałaby nadmiarem przegubowców. Tylko tutaj jest taki problem że podobno Ostrobramska skasowała już kilka 18xx, które przecież są młodsze od szarpaków.
Cieszę się z umiejscowienia wszystkich solówek na R3, tylko dlaczego zajezdnia ma oddać tylko 35 autobusów na R4? Jeżeli chcą oddać 14xx i 15xx, to powinni dorzucić jeszcze 5 18xx. To pozwoliłoby skasować możliwie najwięcej szarpaków.
A w ogóle, to ja wciąż obstaję przy wariancie żeby Ostrobramska oddała na Stalową łącznie 50 solówek za wszystkie szarpaki, a brakujące solówki wyrównałaby nadmiarem przegubowców. Tylko tutaj jest taki problem że podobno Ostrobramska skasowała już kilka 18xx, które przecież są młodsze od szarpaków.
Jeżeli auto ma kartkę z numerem 4303, to chyba raczej pojedzie na R-3? Czy druga cyfra nie ma już znaczenia?
Dokładnie tak. Auta na R2 miały mieć numery 42xx (od 50 wzwyż). Ciekawe czy to, w związku ze zmianami zaktualizują, czy zostawią 42xx
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2