Rozdysponowanie taboru
Moim zdaniem w ogóle nie ma takiej potrzeby.
Zgadza się sorry, na DS spojrzałem
To że w praktyce nie daje rady ich tyle jeździć to wiadomo, też wystarczy spojrzeć, że praktycznie codziennie są przeguby na 174 czy 218, bo Solbusy 12m idą na zastępstwa za elektryki.
Na pewno Solarisy nie zjechały bezpośrednio z linii na drugą zajezdnię. Każda zajezdnia ma na swoim stanie kasowniki i przed przenosinami kasowniki oraz sterownik są demontowane.
Zjeżdżały bezpośrednio z linii.
Wszystkie Solbusy przegubowe z wyjątkiem 2005 już są na R-1 Woronicza.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Przenoszenie solowych elektryków na potrzeby obsługi linii 106 to pomysł absolutnie fatalny. Skończy się brakami wozów na 222 i 251. Już lepiej byłoby przenieść obsługę linii 106 na R-1. Nie bardzo po drodze, ale przynajmniej wszystkie elektryki byłyby na jednej zajezdni i można by było jakoś zarządzać ich wykorzystaniem. 178 też ma średnio po drodze na R-1, ale jakoś tam jest obsługiwane.
I powinni w końcu jak najszybciej ujednolicić pantografy wszystkim elektrykom, włącznie z Ursusami. Przestało by mieć znaczenie czy wyjeżdża Solaris czy Ursus.
No i na koniec, zabrać elektryka TVNowi.
I powinni w końcu jak najszybciej ujednolicić pantografy wszystkim elektrykom, włącznie z Ursusami. Przestało by mieć znaczenie czy wyjeżdża Solaris czy Ursus.
No i na koniec, zabrać elektryka TVNowi.
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
106 na Woronicza byłoby akurat proste logistycznie do rozwiązania. Wyjazdy i zjazdy jako 136.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
I będzie tak jak ze 178 i 222 z elektrykami w postaci Solbusówbartoni722 pisze: ↑19 lip 2021, 14:49106 na Woronicza byłoby akurat proste logistycznie do rozwiązania. Wyjazdy i zjazdy jako 136.
I podobnie jak na 116 , 128, 175 i 180 że zamiast Elektriczek jeżdżą wszelkiej maści Eco diesle, a nowe i stare gazowce spotkać można wszędzie tylko nie na TK
Może by warto było zakład R11 skierować do obsługi części brygad na Trakcie wozami CNG.
Problemem ostatnim ze 178 i 222 są ładowarki, odpowiednio na Konwiktorskiej gdzie ładowanie Ursusów odbywa się tylko z kabla, na Spartańskiej natomiast ostatnio dość często ładowarka odmawia posłuszeństwa, a że gwarancja się skończyła to i naprawy tej ładowarki są za każdym razem płatne a ładowarka się sypie i częsciej jest niesprawna niż sprawna.
Dlatego też coraz częściej można zauważyć na 178 Solbusy i na 222 wozy spalinowe. Część elektryków z 222 ładuje się też podczas przerw na postój na zajezdni R1.
Odnośnie obsługi linii gdzie jeżdzą przegubowe elektryki, to już jakiś czas temu pisałem, iż obsługa tych linii powinna być mieszana i tak na co drugiej brygadzie powinny jeżdzić autobusy gazowe.
[/quote]
I będzie tak jak ze 178 i 222 z elektrykami w postaci Solbusów
I podobnie jak na 116 , 128, 175 i 180 że zamiast Elektriczek jeżdżą wszelkiej maści Eco diesle, a nowe i stare gazowce spotkać można wszędzie tylko nie na TK
Może by warto było zakład R11 skierować do obsługi części brygad na Trakcie wozami CNG.
[/quote]
Dlatego też coraz częściej można zauważyć na 178 Solbusy i na 222 wozy spalinowe. Część elektryków z 222 ładuje się też podczas przerw na postój na zajezdni R1.
Odnośnie obsługi linii gdzie jeżdzą przegubowe elektryki, to już jakiś czas temu pisałem, iż obsługa tych linii powinna być mieszana i tak na co drugiej brygadzie powinny jeżdzić autobusy gazowe.
[/quote]
I będzie tak jak ze 178 i 222 z elektrykami w postaci Solbusów
I podobnie jak na 116 , 128, 175 i 180 że zamiast Elektriczek jeżdżą wszelkiej maści Eco diesle, a nowe i stare gazowce spotkać można wszędzie tylko nie na TK
Może by warto było zakład R11 skierować do obsługi części brygad na Trakcie wozami CNG.
[/quote]
Akurat na 116 Ostrobramska często wysyła gazowce oprócz elektryków.Jurand pisze: I będzie tak jak ze 178 i 222 z elektrykami w postaci Solbusów
I podobnie jak na 116 , 128, 175 i 180 że zamiast Elektriczek jeżdżą wszelkiej maści Eco diesle, a nowe i stare gazowce spotkać można wszędzie tylko nie na TK
Może by warto było zakład R11 skierować do obsługi części brygad na Trakcie wozami CNG.
Jedyną co wychodzi z twarzą ,lecz nie zawszefraktal pisze: ↑20 lip 2021, 11:33Akurat na 116 Ostrobramska często wysyła gazowce oprócz elektryków.Jurand pisze: I będzie tak jak ze 178 i 222 z elektrykami w postaci Solbusów
I podobnie jak na 116 , 128, 175 i 180 że zamiast Elektriczek jeżdżą wszelkiej maści Eco diesle, a nowe i stare gazowce spotkać można wszędzie tylko nie na TK
Może by warto było zakład R11 skierować do obsługi części brygad na Trakcie wozami CNG.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
To by było całkowite fiasko projektu "elektryki na TK". Po to kupiono 130 nowych autobusów i sieć ładowarek żeby na połowie brygad jeździły gazowce?
Z tego co wiem, celem zakupu tych gazowców było wypuszczanie ekologicznego taboru w inne części miasta...
No chyba że to tymczasowo, do czasu uruchomienia ładowarek w Wilanowie i gdzie tam jeszcze...
Dobremichael112 pisze: ↑20 lip 2021, 23:43To by było całkowite fiasko projektu "elektryki na TK". Po to kupiono 130 nowych autobusów i sieć ładowarek żeby na połowie brygad jeździły gazowce?
Z tego co wiem, celem zakupu tych gazowców było wypuszczanie ekologicznego taboru w inne części miasta...
No chyba że to tymczasowo, do czasu uruchomienia ładowarek w Wilanowie i gdzie tam jeszcze...
Uruchomienie na Wilanowie i gdzie tam jeszcze.
Te ładowarki to powinny być już gotowe przed dostawami taboru, a nie teraz kombinowanie
Wóz 7100 powinien je już testować
A skąd taka pewność, jak ładowarki na Wilanowie będą już działać, iż same elektryki będą jeździć ?
Przypuszczam, iż będzie jak obecnie, czyli obsada mieszana. A jak przyjdzie zima, to wìęcej spalinowców niż elektryków będzie.
Przypuszczam, iż będzie jak obecnie, czyli obsada mieszana. A jak przyjdzie zima, to wìęcej spalinowców niż elektryków będzie.
Jurand pisze: ↑21 lip 2021, 5:58michael112 pisze: ↑20 lip 2021, 23:43
To by było całkowite fiasko projektu "elektryki na TK". Po to kupiono 130 nowych autobusów i sieć ładowarek żeby na połowie brygad jeździły gazowce?
Z tego co wiem, celem zakupu tych gazowców było wypuszczanie ekologicznego taboru w inne części miasta...
No chyba że to tymczasowo, do czasu uruchomienia ładowarek w Wilanowie i gdzie tam jeszcze...
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Przyznam że odbieram te przewidywania z zażenowaniem. Nie wiem, gdzie by miały te elektrobusy jeździć jak nie na liniach po TK?
Obsada mieszana to przyznanie się wprost że pieniądze na zakup elektrobusów wyrzucono w błoto. I tak jest więcej autobusów niż brygad do obsadzenia, bo w międzyczasie skrócono trasę 105 na rzecz solówkowego 106.
A jeżeli autobusy zimą nie będą w stanie jeździć, to będzie kompromitacja miasta.