Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
Nordyk110
- Posty: 1618
- Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32
Post
autor: Nordyk110 » 28 maja 2021, 13:34
Flash8222 pisze: ↑28 maja 2021, 12:29
Dobra napiszę jak to wygląda bo zaraz niektórzy uwierzą w ten komentarz z WGKMu. Chyba nikt nie liczył na to, że kupując tyle wozów CNG nie będzie trzeba rozbudowywać systemu dystrybucji gazu na Kleszczowej. Rozbudowa oczywiście jest zaplanowana i nawet już trwa.
Czyli przychodzą busy CNG rozbudowujemy bazę, przychodzą elektryki stawiamy ładowarki, przerzucamy 81xx na R2 i póżniej zawracamy....
Czemu nie? Mogło być gorzej.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
-
Molo
- Posty: 631
- Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56
Post
autor: Molo » 28 maja 2021, 16:56
Tylko zapomniałeś dodać, że rozbudowa systemu dystrybucji gazu na R-2 zajmie około roku. I tak obudzili się z ręką w nocniku. Na chwilę obecną nowe autobusy mają trafić na R-3 , bo tam jest możliwość rozbudować to dużo szybciej.
-
fraktal
- Posty: 5475
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 28 maja 2021, 17:15
Molo pisze: ↑28 maja 2021, 16:56
Tylko zapomniałeś dodać, że rozbudowa systemu dystrybucji gazu na R-2 zajmie około roku. I tak obudzili się z ręką w nocniku. Na chwilę obecną nowe autobusy mają trafić na R-3 , bo tam jest możliwość rozbudować to dużo szybciej.
A ja myślałem, że po prostu BTSowi nie spodobało się na R-1.
Na wgkm ktoś napisał, że umowa leasingu nie pozwala przenieść wozów do końca umowy i dopiero się doczytali.
-
Flash8222
- Posty: 7592
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 28 maja 2021, 17:43
Molo pisze: ↑28 maja 2021, 16:56
Tylko zapomniałeś dodać, że rozbudowa systemu dystrybucji gazu na R-2 zajmie około roku. I tak obudzili się z ręką w nocniku. Na chwilę obecną nowe autobusy mają trafić na R-3 , bo tam jest możliwość rozbudować to dużo szybciej.
Jakiego roku? Poprzednio zrobili w trzy miesiące, nie pisz bzdur. Prace już się zaczęły. Poza tym w tej chwili jest wolnych jest 15 podwójnych stanowisk wolnego ładowania na zajezdni.
-
fraktal
- Posty: 5475
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 28 maja 2021, 18:05
Flash8222 pisze: ↑28 maja 2021, 17:43
Jakiego roku? Poprzednio zrobili w trzy miesiące, nie pisz bzdur. Prace już się zaczęły. Poza tym w tej chwili jest wolnych jest 30 punktów wolnego ładowania na zajezdni.
Na mój gust, to prace powinny się już zakończyć, skoro lada chwila mają przybyć gazowce. Solaris już udowodnił w przypadku elektryków, że potrafi podkręcić tempo dostaw.
-
Flash8222
- Posty: 7592
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 28 maja 2021, 18:16
O czym Ty piszesz? Wozy są już od dawna gotowe tylko czekają na zakończenie certyfikacji wozów wzorcowych.
-
MJ
- (Jachim)
- Posty: 2203
- Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57
Post
autor: MJ » 28 maja 2021, 19:03
fraktal pisze: ↑28 maja 2021, 17:15
Molo pisze: ↑28 maja 2021, 16:56
Tylko zapomniałeś dodać, że rozbudowa systemu dystrybucji gazu na R-2 zajmie około roku. I tak obudzili się z ręką w nocniku. Na chwilę obecną nowe autobusy mają trafić na R-3 , bo tam jest możliwość rozbudować to dużo szybciej.
A ja myślałem, że po prostu BTSowi nie spodobało się na R-1.
Na wgkm ktoś napisał, że umowa leasingu nie pozwala przenieść wozów do końca umowy i dopiero się doczytali.
Bo w sumie powodem przywracania wozów na zajezdnie macierzyste jest prawdopodobnie właśnie to. Chłopaki z BTSu byli nie zadowoleni z warunków oferowanych na Woronicza, ich kadra też się regularnie uszczupla także ciężko jest obstawić dwie zajezdnie. Ponoć wystosowano jakieś pisma i widać skutki.
-
927
- Posty: 87
- Rejestracja: 23 lis 2011, 15:15
- Lokalizacja: Warszawa Mokotów
Post
autor: 927 » 28 maja 2021, 19:34
Dobrze MJ prawisz
MJ pisze: ↑28 maja 2021, 19:03
fraktal pisze: ↑28 maja 2021, 17:15
A ja myślałem, że po prostu BTSowi nie spodobało się na R-1.
Na wgkm ktoś napisał, że umowa leasingu nie pozwala przenieść wozów do końca umowy i dopiero się doczytali.
Bo w sumie powodem przywracania wozów na zajezdnie macierzyste jest prawdopodobnie właśnie to. Chłopaki z BTSu byli nie zadowoleni z warunków oferowanych na Woronicza, ich kadra też się regularnie uszczupla także ciężko jest obstawić dwie zajezdnie. Ponoć wystosowano jakieś pisma i widać skutki.
-
fraktal
- Posty: 5475
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 28 maja 2021, 19:37
Flash8222 pisze: ↑28 maja 2021, 18:16
O czym Ty piszesz? Wozy są już od dawna gotowe tylko czekają na zakończenie certyfikacji wozów wzorcowych.
Z tego co piszesz Ty wynika, że stanowiska do tankowania wozów nie są w pełni gotowe i jest to poważniejszy problem niż certyfikacja.
-
MJ
- (Jachim)
- Posty: 2203
- Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57
Post
autor: MJ » 29 maja 2021, 0:51
Od początku mówiło się, że na pewno przez jakiś okres część gazowców będzie tankowana na szybkim tankowaniu na pompach. Pytanie jakby to wyszło w praktyce mając na uwadze, że wyżej jest wspomniane o niewydolności kompresorów.
-
wincenty
- Posty: 1319
- Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
- Lokalizacja: Miasteczko Kabaty
Post
autor: wincenty » 30 maja 2021, 12:14
Molo pisze: ↑28 maja 2021, 16:56
Tylko zapomniałeś dodać, że rozbudowa systemu dystrybucji gazu na R-2 zajmie około roku. I tak obudzili się z ręką w nocniku. Na chwilę obecną nowe autobusy mają trafić na R-3 , bo tam jest możliwość rozbudować to dużo szybciej.
I tu pojawia się kolejna plotka, którą słyszałem, a być może nie ma nic wspólnego z rzeczywistością... żeby sfinansować tę rozbudowę na Kleszczowej, MZA rezygnuje z wykupu 52xx. Ktoś może potwierdzić?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
michael112
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Post
autor: michael112 » 30 maja 2021, 13:27
wincenty pisze: ↑30 maja 2021, 12:14
I tu pojawia się kolejna plotka, którą słyszałem, a być może nie ma nic wspólnego z rzeczywistością... żeby sfinansować tę rozbudowę na Kleszczowej, MZA rezygnuje z wykupu 52xx. Ktoś może potwierdzić?
Byłaby to okropna wiadomość. W razie braku funduszy, o wiele lepiej realizować wariant z przydzieleniem wszystkich gazowych nówek na "Ostrobramską" i relokacją starszego taboru na inne zajezdnie.
Nie ma się co oszukiwać, 52XX to wcale nie takie stare autobusy. Ich wycofanie albo będzie oznaczało redukcję praktycznie do zera rezerwy za elektryki, albo obniżenie planu brygadowego, albo - co najbardziej prawdopodobne - opóźnienie wycofania części najstarszych autobusów. Prawdopodobnie nie uda się nawet wycofać całej serii 81XX. O tym miasto też powinno pomyśleć choćby z PRowego powodu: pozwala na wypuszczenie informacji że odtąd wszystkie autobusy w MZA są z klimatyzacją. Ja oczywiście liczę na to ze względu na komfort pasażera.
-
alojz
- Posty: 2656
- Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34
Post
autor: alojz » 30 maja 2021, 15:13
wincenty pisze: ↑30 maja 2021, 12:14
I tu pojawia się kolejna plotka, którą słyszałem, a być może nie ma nic wspólnego z rzeczywistością... żeby sfinansować tę rozbudowę na Kleszczowej, MZA rezygnuje z wykupu 52xx. Ktoś może potwierdzić?
Gdyby miały zrezygnować z wykupu, to nie ogłaszałyby przetargu.
https://www.mza.waw.pl/o-nas/przetargi- ... -nt-ab-21/
-
wincenty
- Posty: 1319
- Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
- Lokalizacja: Miasteczko Kabaty
Post
autor: wincenty » 30 maja 2021, 16:02
alojz pisze: ↑30 maja 2021, 15:13
wincenty pisze: ↑30 maja 2021, 12:14
I tu pojawia się kolejna plotka, którą słyszałem, a być może nie ma nic wspólnego z rzeczywistością... żeby sfinansować tę rozbudowę na Kleszczowej, MZA rezygnuje z wykupu 52xx. Ktoś może potwierdzić?
Gdyby miały zrezygnować z wykupu, to nie ogłaszałyby przetargu.
https://www.mza.waw.pl/o-nas/przetargi- ... -nt-ab-21/
Napisałem wyraźnie rezygnuje żeby sfinansować koszty rozbudowy stacji CNG na Kleszczowej, której chyba nie planowano. Choć ogłoszenie nadal wisi, dlatego pytam tu o potwierdzenie tej informacji.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
alojz
- Posty: 2656
- Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34
Post
autor: alojz » 30 maja 2021, 16:16
Jak zrezygnuje to w dokumentach zobaczysz unieważnienie przetargu.