Rozdysponowanie taboru

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 16 lis 2021, 11:21

wincenty pisze:
16 lis 2021, 8:49
Walas pisze:
16 lis 2021, 7:27
W związku z przyjazdem na R-3 "Ostrobramska" wozów od 7730 wzwyż, kilka 43xx ma przejść na R-2 "Kleszczowa".
A przecież one miały przyjść na Kleszczową chyba :-k
I po co Kleszczowej solówki?
Poczekajmy na potwierdzone info. Ogólnie działania MZA wyglądają na dziecko zagubione we mgle.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 16 lis 2021, 20:00

Co ty gadasz? 0 w tym logiki.
Zresztą R3 oddało ostatnio 5 18xx, teraz 5-10 SU12CNG? To się kupy nie trzyma.
Mam nadzieję, że to tylko plotki.
Zgadzam się tutaj z Flash, to o czym mówi Walas jest kompletnie nielogiczne. Po co dodatkowe solówki na R2?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 16 lis 2021, 21:18

A 30 nowych 18m na Kleszczową w zamian za?
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 16 lis 2021, 21:20

beni pisze:
16 lis 2021, 21:18
A 30 nowych 18m na Kleszczową w zamian za?
Kiedyś był pomysł by trochę 62xx przerzucić na Stalową.
Poczekajmy, zobaczymy. Ja niestety Walasowi nie wierzę, bo to plociuch który daje się podpuszczać niektórym kierowcom.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 16 lis 2021, 21:27

Od początku liczyłem na taki ruch:
Solówki CNG na R3 w zamian za 18xx
Przeguby CNG na R2 w zamian za 52xx wykupione i wysłane na R1 tam kasacja 81xx
LNG na R3 w zamian za kasacje SU18 z 2005 resztka plus 88xx utylizacja i 83xx z 2010r na R1 za 81xx

No ale MZA widzę pomiesza lepiej.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 16 lis 2021, 21:42

beni pisze:
16 lis 2021, 21:27
Od początku liczyłem na taki ruch:
Solówki CNG na R3 w zamian za 18xx
Przeguby CNG na R2 w zamian za 52xx wykupione i wysłane na R1 tam kasacja 81xx
LNG na R3 w zamian za kasacje SU18 z 2005 resztka plus 88xx utylizacja i 83xx z 2010r na R1 za 81xx

No ale MZA widzę pomiesza lepiej.
Niech ręka boska broni od wysyłania czegoś nowszego na Woronicza. Tam obecnie jedynie trzeba wysyłać starsze pojazdy (np. 85xx lub 88xx). Na status "graciarni" długo pracowali. Skoro nie dba się o tabor...

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 16 lis 2021, 22:01

Chciałbym zauważyć, że zawsze jak coś było na linii produkcyjnej dla nas to chudym informował na forum o tym.

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 16 lis 2021, 22:17

Flash8222 pisze:
16 lis 2021, 22:01
Chciałbym zauważyć, że zawsze jak coś było na linii produkcyjnej dla nas to chudym informował na forum o tym.
On tu ostatnio rzadko zagląda. A jak wrzucisz wszystkie wozy w ruchu na mapie w realbusie i przejedziesz na Bolechowo, pojawiają się nowe wozy... Ja widziałem już 7741 i 7744.
Też spodziewałem się że po przejściu tych 30 gazowców z opcji na Kleszczową, a potem po dostawie Autosanów, wozy 7700-7709 z Ostrobramskiej przejdą na Kleszczową, a ta odda kebaby 6200-44 na Stalową. A ta 8441-8465 i 8580-8585 na Woronicza, a ta skasuje kolejne 81xx.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 16 lis 2021, 22:35

SławekM pisze:
16 lis 2021, 21:20
beni pisze:
16 lis 2021, 21:18
A 30 nowych 18m na Kleszczową w zamian za?
Kiedyś był pomysł by trochę 62xx przerzucić na Stalową.
Poczekajmy, zobaczymy. Ja niestety Walasowi nie wierzę, bo to plociuch który daje się podpuszczać niektórym kierowcom.
Akurat ta informacja jest od zaufanej osoby, więc raczej pewne info.
Flash8222 pisze:
16 lis 2021, 22:01
Chciałbym zauważyć, że zawsze jak coś było na linii produkcyjnej dla nas to chudym informował na forum o tym.
Jak wpiszesz w waszą aplikację LiveBusDriver wozy od 7730 wzwyż to pokażą się Tobie.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 17 lis 2021, 6:53

Walas pisze:
Flash8222 pisze:
16 lis 2021, 22:01
Chciałbym zauważyć, że zawsze jak coś było na linii produkcyjnej dla nas to chudym informował na forum o tym.
Jak wpiszesz w waszą aplikację LiveBusDriver wozy od 7730 wzwyż to pokażą się Tobie.
Dane zawsze można zmienić...

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 17 lis 2021, 11:56

Powiedzmy, że tymczasowe ulokowanie gazowych Solarisów na Ostrej do czasu aż BTSy nie będą należeć do MZA ma sens. Wtedy można dać je na Woronicza, wszystkie przegubowe gazowe Solarisy na Kleszczowej, Ostra i tak dostaje 90 Autosanów, ale przerzucenie solówek gazowych na Kleszczową w ogóle sensu nie ma. Jako jedyny zakład Kleszczowa ma wręcz nadwyżkę solówek.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 17 lis 2021, 12:01

SławekM pisze:
16 lis 2021, 21:42
Niech ręka boska broni od wysyłania czegoś nowszego na Woronicza. Tam obecnie jedynie trzeba wysyłać starsze pojazdy (np. 85xx lub 88xx). Na status "graciarni" długo pracowali. Skoro nie dba się o tabor...
Więc bardziej tam pasują 83xx niż 52xx.
beni pisze:
16 lis 2021, 21:27
Od początku liczyłem na taki ruch:
Solówki CNG na R3 w zamian za 18xx
Przeguby CNG na R2 w zamian za 52xx wykupione i wysłane na R1 tam kasacja 81xx
LNG na R3 w zamian za kasacje SU18 z 2005 resztka plus 88xx utylizacja i 83xx z 2010r na R1 za 81xx

No ale MZA widzę pomiesza lepiej.
88xx wszystkich wg mnie się nie da skasować za Autosany LNG i Solarki CNG. Tak samo jak nie da się skasować wszystkich solówek z lat 2007-08 (łącznie szarpaki i 18xx). Może nawet ponad połowa zostanie.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 17 lis 2021, 12:33

Pisałem o utylizacji 88xx tylko z R3.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Jurand
Posty: 1062
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 17 lis 2021, 14:24

W sumie to faktycznie niepotrzebne zamieszanie.
R11 ma za dużo 12m to fakt, więc kolejne nie potrzebne.
Najprościej chyba kolejne 18xx lub 15xx na R13 przenieść i problem z głowy.

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 17 lis 2021, 14:52

Flash8222 pisze:
17 lis 2021, 11:56
Powiedzmy, że tymczasowe ulokowanie gazowych Solarisów na Ostrej do czasu aż BTSy nie będą należeć do MZA ma sens. Wtedy można dać je na Woronicza, wszystkie przegubowe gazowe Solarisy na Kleszczowej, Ostra i tak dostaje 90 Autosanów, ale przerzucenie solówek gazowych na Kleszczową w ogóle sensu nie ma. Jako jedyny zakład Kleszczowa ma wręcz nadwyżkę solówek.
A wiadomo kiedy BTSy przechodzą na stan MZA?
Ale wtedy i tak 30 nowych plus 10 ostrobramskich przegubów serii 77xx nie umożliwi przejścia wszystkich 60 wozów 52xx na Woronicza.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

ODPOWIEDZ