Rozdysponowanie taboru
Według wyszukiwarki na stronie ZTM jest na stanie R1. Stąd moje pytanie.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Chyba że to błąd moderatora.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Ale 5200 jest na R-2. czyli jak popsuje się wóz z BTSu przyporządkowany do R-1, dodatkowy wóz dostanie R-2. MZA to MZA więcej nie trzeba dodawać.
I to jest moment, że dziwię się że już teraz przeniesiono pierwsze 21 wozów BTSowych na Woronicza, nie czekając na dostawę gazowców na Kleszczową, która spowoduje przeniesienie kolejnych 40...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Po prostu powinni poczekać na zakończenie kontraktu przez BTS i potem mogliby swobodnie nimi dysponować. Ale wybrali bardziej skomplikowane rozwiązanie nie pierwszy raz zresztą. Te kilka miesięcy 81xx na pewno by jeszcze przetrwały.
Kontrakt kończy się chyba w listopadzie, a Kleszczowa nie pomieściłaby i autobusów z BTSu i nowych gazowców, chyba, że nówki wysłano by na kilka miesięcy gdzieś na plac na Redutową czy Włościańską, ale to nieekonomiczne, wozy i to nowe mają jeździć.
Mogli jednak poczekać na dostawę nówek, która najwyraźniej się opóźnia (pierwotnie mowa była o początku kwietnia) i w momencie ich przyjścia przerzucić wszystkie wozy 52xx na Woronicza.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Albo: wysłać część kleszczowych Conecto na Stalową lub przerzucić pozostałą część solbusów na Woronicza albo rzeczywiście część wozów tymczasowo na Włościańską, gdzie służyłyby jako rezerwa za elektryki.wincenty pisze: ↑18 maja 2021, 12:13Kontrakt kończy się chyba w listopadzie, a Kleszczowa nie pomieściłaby i autobusów z BTSu i nowych gazowców, chyba, że nówki wysłano by na kilka miesięcy gdzieś na plac na Redutową czy Włościańską, ale to nieekonomiczne, wozy i to nowe mają jeździć.
Mogli jednak poczekać na dostawę nówek, która najwyraźniej się opóźnia (pierwotnie mowa była o początku kwietnia) i w momencie ich przyjścia przerzucić wszystkie wozy 52xx na Woronicza.
To już alpejskie kombinacje, a wystarczyło zamówić autobusy z dostawą na listopad i nie trzeba byłoby tak wymyślać...fraktal pisze: ↑18 maja 2021, 15:01Albo: wysłać część kleszczowych Conecto na Stalową lub przerzucić pozostałą część solbusów na Woronicza albo rzeczywiście część wozów tymczasowo na Włościańską, gdzie służyłyby jako rezerwa za elektryki.wincenty pisze: ↑18 maja 2021, 12:13
Kontrakt kończy się chyba w listopadzie, a Kleszczowa nie pomieściłaby i autobusów z BTSu i nowych gazowców, chyba, że nówki wysłano by na kilka miesięcy gdzieś na plac na Redutową czy Włościańską, ale to nieekonomiczne, wozy i to nowe mają jeździć.
Mogli jednak poczekać na dostawę nówek, która najwyraźniej się opóźnia (pierwotnie mowa była o początku kwietnia) i w momencie ich przyjścia przerzucić wszystkie wozy 52xx na Woronicza.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
5206 wrócił z BTSu na...R-2
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
W sumie to nie wiadomo co się dzieje. Pierwsze sztuki, zarówno 12m i 18m były na zajezdniach już w połowie kwietnia, ale póki co nie widać by odbiory przeszły. To, aż tyle trwa? Widocznie coś musi być nie tak.wincenty pisze: ↑18 maja 2021, 12:13Kontrakt kończy się chyba w listopadzie, a Kleszczowa nie pomieściłaby i autobusów z BTSu i nowych gazowców, chyba, że nówki wysłano by na kilka miesięcy gdzieś na plac na Redutową czy Włościańską, ale to nieekonomiczne, wozy i to nowe mają jeździć.
Mogli jednak poczekać na dostawę nówek, która najwyraźniej się opóźnia (pierwotnie mowa była o początku kwietnia) i w momencie ich przyjścia przerzucić wszystkie wozy 52xx na Woronicza.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Nie, tylko Ty nie wiesz co się dzieje i strasznie to przeżywasz. Przegub wciąż nie przeszedł certyfikacji, są problemy z oneline.
A no to widzisz, jednak jakiś poślizg jest No cóż już tak mam.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2