Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 15 lut 2019, 19:03

michael112 pisze:
15 lut 2019, 11:32
Czy przypadkiem na niektórych L-kach nie ma tak małych busików?
Jeszcze nie ma Karsanów Jest, ale Karsany Atak już jeżdżą na liniach lokalnych. ;)

piorunus
Posty: 252
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 16 lut 2019, 9:40

Co więcej w ubiegłym roku EEC próbowała szczęścia w "dużym" przetargu z podobnymi maluchami. BMC Neocity 8,5LF, Karsan Atak czy Isuzu Novociti Life to praktycznie ta sama półka jeśli chodzi o walory użytkowe.

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 16 lut 2019, 10:43

michael112 pisze:
13 lut 2019, 22:37
Z jakiegoś powodu swego czasu zrezygnowano z Solin. Tzn. skończył im się kontrakt, ale nie zamówiono niczego w takim metrażu, bo SanCity to rozumie się, weszły za Libera.
Za Autosany Solina (20 brygad) i Jelcze Libero (30 brygad) weszły Solarisy Urbino 8,9LE (50 brygad). ;)

marcelng313
Posty: 33
Rejestracja: 10 maja 2017, 9:45

Post autor: marcelng313 » 16 lut 2019, 11:09

ashir pisze:
16 lut 2019, 10:43
michael112 pisze:
13 lut 2019, 22:37
Z jakiegoś powodu swego czasu zrezygnowano z Solin. Tzn. skończył im się kontrakt, ale nie zamówiono niczego w takim metrażu, bo SanCity to rozumie się, weszły za Libera.
Za Autosany Solina (20 brygad) i Jelcze Libero (30 brygad) weszły Solarisy Urbino 8,9LE (50 brygad). ;)
Eee nie? SU 8,9 LE weszły za Alpiny A060-A082

Awatar użytkownika
8239
Posty: 997
Rejestracja: 28 lis 2006, 20:03
Lokalizacja: 327901

Post autor: 8239 » 16 lut 2019, 11:29

marcelng313 pisze:
16 lut 2019, 11:09
ashir pisze:
16 lut 2019, 10:43
Za Autosany Solina (20 brygad) i Jelcze Libero (30 brygad) weszły Solarisy Urbino 8,9LE (50 brygad). ;)
Eee nie? SU 8,9 LE weszły za Alpiny A060-A082
Midi wozy w Warszawie:
1) Od 1.09.15 r. - powolutku, mozolnie p. Hubert zaczyna wprowadzać swoje 30 autosanów.
2) 31.12.15 r. - Mobilis kończy 20 solin i 30 jelczy.
3) 17(?).01.16 r. - Mobilis jednak kontynuuje przygodę z 15 jelczami (do 30.06.16).
4) 8.08.16 r. - Mobilis wycofuje 20 sztuk A8,6.
5) 9.08.16 r. - Mobilis wypuszcza 50 sztuk U8,9LE.

No więc ciężko jednoznacznie powiedzieć kto za kogo, bo przecież w pewnym momencie brygad midi w ogóle zaczęło brakować i ratowano się nawet MZA m. in. na 204, 206, 207 itd. ;)

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 16 lut 2019, 11:33

marcelng313 pisze:
16 lut 2019, 11:09
Eee nie? SU 8,9 LE weszły za Alpiny A060-A082
Nie, kontrakt na Soliny i Libera był do 31.12.2015r., a na Solarisy Urbino 9LE miał być od 1.01.2016r. Natomiast SU8,6 i nowe SU12 według kontraktu powinny jeździć do 30.11.2016r. A że w praktyce wyszło inaczej to już inna sprawa. ;)

marco_wawa
Posty: 152
Rejestracja: 20 paź 2011, 19:13
Lokalizacja: Warszawa, Praga Pd

Post autor: marco_wawa » 18 lut 2019, 12:52

Ten, tego, no... Podobno umowę podpisali... Podobno...

https://www.transport-publiczny.pl/mobi ... 60901.html

piorunus
Posty: 252
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 18 lut 2019, 19:23

Ordynarna kpina w biały dzień...

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2226
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 18 lut 2019, 19:44

Jaki jest powód tego zastoju? To jest kilka miesięcy!
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

piorunus
Posty: 252
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 19 lut 2019, 10:13

A żeby było śmieszniej to umowę można było podpisać już w listopadzie...

Snake.Griffin
Posty: 97
Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31

Post autor: Snake.Griffin » 19 lut 2019, 13:59

A czy kiedykolwiek jakiś Zamawiający podpisał umowę, w przypadku gdy orzeczenie KIO zostało zaskarżone do Sądu Okręgowego? No właśnie.

A doręczenie orzeczenia z SO, aktualnie to nawet 2 miesiące...

michael112
Posty: 2826
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 lut 2019, 16:31

Snake.Griffin pisze:
19 lut 2019, 13:59
A czy kiedykolwiek jakiś Zamawiający podpisał umowę, w przypadku gdy orzeczenie KIO zostało zaskarżone do Sądu Okręgowego? No właśnie.

A doręczenie orzeczenia z SO, aktualnie to nawet 2 miesiące...
Że co, że nie doręczyli orzeczenia z SO? Kiedy ono było?

Snake.Griffin
Posty: 97
Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31

Post autor: Snake.Griffin » 19 lut 2019, 16:57

Skoro wyrok był na koniec października, to orzeczenie doszło pewnie na koniec roku. Czyli zdecydowanie nie był to listopad...

A 2-3 miesiące ustaleń przed podpisanie, patrząc na poprzednie umowy to nic dziwnego.

piorunus
Posty: 252
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 20 lut 2019, 9:58

Snake.Griffin pisze:
19 lut 2019, 13:59
A doręczenie orzeczenia z SO, aktualnie to nawet 2 miesiące...
Jeśli się wystąpi o uzasadnienie. Natomiast generalnie co do zasady wyrok SO wyczerpuje ścieżkę odwoławczą. Więc ZTM mają w kieszeni dwa korzystne wyroki, które potwierdzały, że Arriva spełnia wszystkie warunki udziału w przetargu mógł spokojnie podpisać umowę w ubiegłym roku. No nie mówcie mi, że wielka i przecudowna Arriva ma problem z szybkim podłożeniem trzech dokumentów...

Snake.Griffin
Posty: 97
Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31

Post autor: Snake.Griffin » 20 lut 2019, 10:48

Po raz kolejny powtórzę pytanie - kto podpisuje Umowę bez "wyroku na piśmie"?
W historii ZTM chyba nie było czegoś takiego - patrz np. przetarg gdzie zaczął jeździć Grodzio - wygrał w KIO we wrześniu i podpisał umowę w marcu.

A skoro dokumentacja którą składa się na płycie CD, bo trzy szybkie dokumenty to nie mam pytań :)

ODPOWIEDZ