Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 15 lip 2019, 16:00

vernalisadonis pisze:
15 lip 2019, 15:32
fraktal pisze:
15 lip 2019, 11:36

Zrealizował wytyczne ZTMu, które są właśnie takie - w rzeźni przy 3 drzwiach nie może stać rower, a w razie wózka dziecięcego, trzeba pasażera z rowerem wyprosić. Ale to i tak nic w porównaniu z tym co się dzieje w Jeleniej Górze, gdzie pomoc niepełnosprawnemu pasażerowi zestawia się bez mrugnięcia okiem zestawia się z potencjalnym niebezpieczeństwem dla reszty pasażerów. Nic dodać, nic ująć - Polska.
Tam z tego co kojarzę, to kierowca ma zakaz wychodzenia z kabiny i doszło do takiego absurdu.
A tak BTW, co ten i wcześniejsze posty mają wspólnego z dyskusją nt. taboru ajentów?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 15 lip 2019, 16:05

beni pisze:
14 lip 2019, 23:53
Wracając do tematu. 9901 9903 i 9906 czekają na odbiór po zakończeniu certyfikacji 9904.
Tu artykuł o certyfikacji:
http://infobus.pl/pierwszy-nowy-urbino- ... 16124.html
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 15 lip 2019, 20:26

wincenty pisze:
15 lip 2019, 16:00
vernalisadonis pisze:
15 lip 2019, 15:32

Tam z tego co kojarzę, to kierowca ma zakaz wychodzenia z kabiny i doszło do takiego absurdu.
A tak BTW, co ten i wcześniejsze posty mają wspólnego z dyskusją nt. taboru ajentów?
Ten temat nie jest dedykowany tylko taborowi, ale także organizacji pracy ajentów itp. Coś na kształt tematu "Quo Vadis MZA". Temat o taborze to: "Autobusy dla Warszawy (...)". Ale oczywiście decyzja zawsze należy do moderatorów.

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 16 lip 2019, 21:32

michael112 pisze:
15 lip 2019, 12:06
Ja się całkowicie nie zgadzam co do oceny tego konkretnego przykład zaprezentowanego na filmie. Szczególnie że to był starszy człowiek.
Przy odrobinie dobrej woli można bez problemu zabrać jeden wózek dziecięcy i jeden rower. Ja sam jakiś miesiąc temu jechałem autobusem, w którym były trzy wózki dziecięce.
Osoba jadąca z wózkiem miała prawo zająć miejsce przeznaczone dla wózka i ze względów bezpieczeństwa powinna to zrobić. Natomiast osoba przewożąca rower (nawet starsza) musiała liczyć się tym że może zostać wyproszona, ew wykazać się odrobiną dobrej woli i usunąć bliżej drzwi.

chudy5d
Posty: 305
Rejestracja: 10 sty 2011, 20:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: chudy5d » 19 lip 2019, 20:45

beni pisze:
14 lip 2019, 23:53
Wracając do tematu. 9901 9903 i 9906 czekają na odbiór po zakończeniu certyfikacji 9904.
Żaden z nich nie został nawet ukończony. I ciężko o to, bo produkcja ma przerwę wakacyjną i w ogóle nie pracuje (z drobnymi wyjątkami), więc chyba duch święty je poskładał do końca. Już raz Cię prosiłem, żebyś przestał wypisywać bajki...

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 19 lip 2019, 22:32

To nic nie da, on dalej będzie pisał bajki.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 20 lip 2019, 9:32

chudy5d pisze:
19 lip 2019, 20:45
beni pisze:
14 lip 2019, 23:53
Wracając do tematu. 9901 9903 i 9906 czekają na odbiór po zakończeniu certyfikacji 9904.
Żaden z nich nie został nawet ukończony. I ciężko o to, bo produkcja ma przerwę wakacyjną i w ogóle nie pracuje (z drobnymi wyjątkami), więc chyba duch święty je poskładał do końca. Już raz Cię prosiłem, żebyś przestał wypisywać bajki...
To jakim cudem zgodnie z umową do 14.08.2019 roku Solaris chce dostarczyć 15 sztuk. Skoro nie pracuje w wakacje. Wszak umowa z ZTM zakłada od 01.09.2019 roku start kontraktu na 10 brygad.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 20 lip 2019, 11:11

beni pisze:
20 lip 2019, 9:32
chudy5d pisze:
19 lip 2019, 20:45


Żaden z nich nie został nawet ukończony. I ciężko o to, bo produkcja ma przerwę wakacyjną i w ogóle nie pracuje (z drobnymi wyjątkami), więc chyba duch święty je poskładał do końca. Już raz Cię prosiłem, żebyś przestał wypisywać bajki...
To jakim cudem zgodnie z umową do 14.08.2019 roku Solaris chce dostarczyć 15 sztuk. Skoro nie pracuje w wakacje. Wszak umowa z ZTM zakłada od 01.09.2019 roku start kontraktu na 10 brygad.
Strzelasz datami i liczbami wyssanymi z palca.

chudy5d
Posty: 305
Rejestracja: 10 sty 2011, 20:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: chudy5d » 20 lip 2019, 21:45

Zapytaj dyrektora produkcji i działu sprzedaży Solarisa jak chcą zrealizować ten kontrakt i jakie mają terminy. Ty też w miejscu pracy odpowiadasz za wszystko co się na świecie dzieje, czy tylko za rzeczy powiązane z Twoim stanowiskiem?

chudy5d
Posty: 305
Rejestracja: 10 sty 2011, 20:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: chudy5d » 24 lip 2019, 19:45

9901 dostał dzisiaj numery taborowe, więc wygląda na to, że lada chwila będzie gotowy do odbiorów.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 25 lip 2019, 8:27

chudy5d pisze:
24 lip 2019, 19:45
9901 dostał dzisiaj numery taborowe, więc wygląda na to, że lada chwila będzie gotowy do odbiorów.
Podobno produkcja ma pauzę wakacyjną i nie produkują. A tu proszę jednak coś robią. W 10 dni zrobili 9901. Cud. =D> :D
A pisałeś sześć dni temu co innego. (-X
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 623
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: 東武東上線志木駅

Post autor: TranslatorPS » 25 lip 2019, 16:16

Czy Ty na serio nie wpadłeś na pomysł, że przez te sześć dni przerwa wakacyjna mogła była się już skończyć?
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 25 lip 2019, 16:25

TranslatorPS pisze:
25 lip 2019, 16:16
Czy Ty na serio nie wpadłeś na pomysł, że przez te sześć dni przerwa wakacyjna mogła była się już skończyć?
Tak mogła, i w sześć dni zrobili kompletny autobus. Przerwa produkcyjna trwa od połowy lipca do połowy sierpnia. No prawie są wyjątki.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

px33
Posty: 1583
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 25 lip 2019, 16:49

Nie musieli przecież zaczynać od zera

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 25 lip 2019, 21:37

Chudy napisał o wyjątkach, zresztą dostarczył nam prawdziwą (sic) informację o otrzymaniu nr taborowych, więc już spokój bo się posypie
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ODPOWIEDZ