A tak BTW, co ten i wcześniejsze posty mają wspólnego z dyskusją nt. taboru ajentów?vernalisadonis pisze: ↑15 lip 2019, 15:32Tam z tego co kojarzę, to kierowca ma zakaz wychodzenia z kabiny i doszło do takiego absurdu.fraktal pisze: ↑15 lip 2019, 11:36
Zrealizował wytyczne ZTMu, które są właśnie takie - w rzeźni przy 3 drzwiach nie może stać rower, a w razie wózka dziecięcego, trzeba pasażera z rowerem wyprosić. Ale to i tak nic w porównaniu z tym co się dzieje w Jeleniej Górze, gdzie pomoc niepełnosprawnemu pasażerowi zestawia się bez mrugnięcia okiem zestawia się z potencjalnym niebezpieczeństwem dla reszty pasażerów. Nic dodać, nic ująć - Polska.
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Ten temat nie jest dedykowany tylko taborowi, ale także organizacji pracy ajentów itp. Coś na kształt tematu "Quo Vadis MZA". Temat o taborze to: "Autobusy dla Warszawy (...)". Ale oczywiście decyzja zawsze należy do moderatorów.wincenty pisze: ↑15 lip 2019, 16:00A tak BTW, co ten i wcześniejsze posty mają wspólnego z dyskusją nt. taboru ajentów?vernalisadonis pisze: ↑15 lip 2019, 15:32
Tam z tego co kojarzę, to kierowca ma zakaz wychodzenia z kabiny i doszło do takiego absurdu.
Osoba jadąca z wózkiem miała prawo zająć miejsce przeznaczone dla wózka i ze względów bezpieczeństwa powinna to zrobić. Natomiast osoba przewożąca rower (nawet starsza) musiała liczyć się tym że może zostać wyproszona, ew wykazać się odrobiną dobrej woli i usunąć bliżej drzwi.michael112 pisze: ↑15 lip 2019, 12:06Ja się całkowicie nie zgadzam co do oceny tego konkretnego przykład zaprezentowanego na filmie. Szczególnie że to był starszy człowiek.
Przy odrobinie dobrej woli można bez problemu zabrać jeden wózek dziecięcy i jeden rower. Ja sam jakiś miesiąc temu jechałem autobusem, w którym były trzy wózki dziecięce.
Żaden z nich nie został nawet ukończony. I ciężko o to, bo produkcja ma przerwę wakacyjną i w ogóle nie pracuje (z drobnymi wyjątkami), więc chyba duch święty je poskładał do końca. Już raz Cię prosiłem, żebyś przestał wypisywać bajki...
To nic nie da, on dalej będzie pisał bajki.
To jakim cudem zgodnie z umową do 14.08.2019 roku Solaris chce dostarczyć 15 sztuk. Skoro nie pracuje w wakacje. Wszak umowa z ZTM zakłada od 01.09.2019 roku start kontraktu na 10 brygad.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Zapytaj dyrektora produkcji i działu sprzedaży Solarisa jak chcą zrealizować ten kontrakt i jakie mają terminy. Ty też w miejscu pracy odpowiadasz za wszystko co się na świecie dzieje, czy tylko za rzeczy powiązane z Twoim stanowiskiem?
9901 dostał dzisiaj numery taborowe, więc wygląda na to, że lada chwila będzie gotowy do odbiorów.
Podobno produkcja ma pauzę wakacyjną i nie produkują. A tu proszę jednak coś robią. W 10 dni zrobili 9901. Cud.
A pisałeś sześć dni temu co innego.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
- TranslatorPS
- Posty: 627
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Czy Ty na serio nie wpadłeś na pomysł, że przez te sześć dni przerwa wakacyjna mogła była się już skończyć?
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Tak mogła, i w sześć dni zrobili kompletny autobus. Przerwa produkcyjna trwa od połowy lipca do połowy sierpnia. No prawie są wyjątki.TranslatorPS pisze: ↑25 lip 2019, 16:16Czy Ty na serio nie wpadłeś na pomysł, że przez te sześć dni przerwa wakacyjna mogła była się już skończyć?
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Nie musieli przecież zaczynać od zera
Chudy napisał o wyjątkach, zresztą dostarczył nam prawdziwą (sic) informację o otrzymaniu nr taborowych, więc już spokój bo się posypie
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17