Pogot asystujący przy wyjazdach testowych też należy do Mobilisu
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31
Mobilis musi je przywrócić do prawidłowego stanu technicznego.
Są przywrócone.Snake.Griffin pisze: ↑18 wrz 2019, 20:52Mobilis musi je przywrócić do prawidłowego stanu technicznego.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Przeglądy i naprawy Su18 ex.Mobilis trwają w najlepsze. Wozy przeglądane są w starej/nowej hali w bazie ITS.Walas pisze: ↑18 wrz 2019, 22:55Są przywrócone.Snake.Griffin pisze: ↑18 wrz 2019, 20:52Mobilis musi je przywrócić do prawidłowego stanu technicznego.
Zniknęły natomiast wszystkie 3 solowki które zalegaly razem z przegubami.
Arriva Bus - Urbino 18 CNG > zarejestrowane 32 sztuki.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Czy Arriva może przenieść su 12 na estrady żeby mieć krótszy dojazd na 743?
Czy są tam jakieś przeszkody?
Czy są tam jakieś przeszkody?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Cóż, "przypisanie" wozu do zajezdni to też chyba efekt działalności ajentów z poprzednich kontraktów. A tak z ciekawości to na Estrady jest stacja do tankowania ON czy tylko CNG?
Niestety nie może, zgodnie z umowami - gdyby się dało to podejrzewam, że już dawno wszystkie 3 kontrakty stałyby na jednym terenie.
Tylko CNG, ale dobudowanie stanowisko do ON nie jest w dzisiejszych czasach skomplikowane, wystarczy zbiornik i stanowisko...
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
To dobre. Póki jeździły na liniach ZTM to nie opłacało się dokładać do ich stanu technicznego, a żeby je sprzedać, już tak.Snake.Griffin pisze: ↑18 wrz 2019, 20:52Mobilis musi je przywrócić do prawidłowego stanu technicznego.
Ale to kwestia zapisów umów o najem placu czy z ZTM?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No właśnie.
Kiedyś Mobilis miał dwie bazy i ZTMu to nie interesowało z której bazy wozy wyjeżdzają do obsługi poszczególnych linii.
Przewoznik przerzucał wozy wg własnego uznania i potrzeb obsługi poszczególnych rejonów miasta.
Był przecież kwiatek na 523, gdzie wóz wyjeżdzał z Utraty, a zjeżdzał na Ursus lub odwrotnie.
O nocujących po tzw krzakach wozów PKS GM nie wspomnę nawet
517 miało jedną parę brygad w weekend na krzyż.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Kiedyś nie było certyfikatów i innych obostrzeń. Nie wiem na ile jest to wiążące, ale przecież przewoźnik startujący w przetargu musi podać bazę gdzie będą stacjonowały autobusy. Poza tym ta baza to też nie może być plac z barakiem dla dyspozytora. Teraz hala teoretycznie musi spełniać określone wymagania no i jeszcze obowiązek codziennego wykonania OC. Także nocowanie po krzakach dzisiaj nie wchodzi w grę.