Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
To jest raczej zagranie związane z wyborami, żeby TVPis i inne związane z nimi media przestały naskakiwać na Trzaskowskiego, że „w Warszawie jeździ niemiecki przewoźnik z ćpunami za kierownicą” i on nic z tym nie robi. Także po wyborach wznowią kontrakt, a przez te 4-5 dni to „jakoś to będzie”. Wspomaganie się Scaniami z Grodzia czy innymi okolicznymi PKSami może się zdarzyć, ale w momencie zerwania kontraktu.
Takie posty pisze osoba która ma dostęp do danych z ZTMu... Litości... MZA wyjechało za Arrive kosztem dodatków które zostały zawieszone.SławekM pisze: ↑07 lip 2020, 23:05No jak to kto. Rezerwowi co siedzą na zajezdniach... Takie luźne dywagacje, że ok. 20 brygad może uda się obsadzić. Ale ok. 100 setki już nie. Chyba, że zobaczymy stado Minibusów, Bagsów, Stalków, PKSów (PKS Grójec jest moim mocnym kandydatem!). Ogólnie jest wielka niewiadoma. Miasto PR-owo mówi, że obsłuża go inni przewoźnicy (i tu można się czepnąć, inni znaczy pozostali na sieci WTP, czy inni znaczy z łapanki?), a na razie jesteśmy w wielkiej niewiadomej. My wiemy co Arriva obsługuje, pasażerowie jutro się mocno zdziwią czemu autobusu nie ma.
Nie muszę być takim jasnowidzem jak Ty. Ale scenariusz z tzw. "turystykami", teoretycznie byłby możliwy. Jak już się czepiamy, to nie wszystkie dodatki zawieszono.Flash8222 pisze: ↑08 lip 2020, 5:34Takie posty pisze osoba która ma dostęp do danych z ZTMu... Litości... MZA wyjechało za Arrive kosztem dodatków które zostały zawieszone.SławekM pisze: ↑07 lip 2020, 23:05
No jak to kto. Rezerwowi co siedzą na zajezdniach... Takie luźne dywagacje, że ok. 20 brygad może uda się obsadzić. Ale ok. 100 setki już nie. Chyba, że zobaczymy stado Minibusów, Bagsów, Stalków, PKSów (PKS Grójec jest moim mocnym kandydatem!). Ogólnie jest wielka niewiadoma. Miasto PR-owo mówi, że obsłuża go inni przewoźnicy (i tu można się czepnąć, inni znaczy pozostali na sieci WTP, czy inni znaczy z łapanki?), a na razie jesteśmy w wielkiej niewiadomej. My wiemy co Arriva obsługuje, pasażerowie jutro się mocno zdziwią czemu autobusu nie ma.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ma ktoś listę linii, które (do wczoraj) obsługiwała Arriva? ewentualnie jak ktoś widział luki w kursach.
Rzecznik ZTM mówi że zabrakło im około 80 brygad, mi na razie nie udało się zauważyć na realbusie luk, ale z pewnością coś przegapiłem.
Update: luki są, ale na bardzo wielu liniach, nawet tych na codzień nie obsługiwanych przez Arrivę, głównie w dodatkach.
Ciekawe, czy ludzie to zauważą i czy jest tłok.
Rzecznik ZTM mówi że zabrakło im około 80 brygad, mi na razie nie udało się zauważyć na realbusie luk, ale z pewnością coś przegapiłem.
Update: luki są, ale na bardzo wielu liniach, nawet tych na codzień nie obsługiwanych przez Arrivę, głównie w dodatkach.
Ciekawe, czy ludzie to zauważą i czy jest tłok.
Bo zostały zawieszone dodatki na rzecz zastępstw za Arrive.michael112 pisze: ↑08 lip 2020, 8:26Ma ktoś listę linii, które (do wczoraj) obsługiwała Arriva? ewentualnie jak ktoś widział luki w kursach.
Rzecznik ZTM mówi że zabrakło im około 80 brygad, mi na razie nie udało się zauważyć na realbusie luk, ale z pewnością coś przegapiłem.
Update: luki są, ale na bardzo wielu liniach, nawet tych na codzień nie obsługiwanych przez Arrivę, głównie w dodatkach.
Ciekawe, czy ludzie to zauważą i czy jest tłok.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Nie róbmy też z Arrivy świętej firmy, tam niestety zdarzały się dziwne akcje na przykład z czasem pracy i brakiem wymaganego odpoczynku. Firmy mi w ogóle nie żal, szkoda mi tylko kierowców, którzy sumiennie wykonywali swoją pracę, a teraz to wszystko uderza także w nich.
Przy okazji okazało się, że MZA może wystawić na 503 elektryki bez marudzenia, gdy z nie ma rezerwowych wozów.
Kolej potrafi "na już" załatwić zapociągi. Może najwyższy czas w tym trybie pozyskać dodatkowych kilkanaście autobusów na przykład jako podwykonawstwo KM albo SKM. ZTM za wszelką cenę będzie się bronił wysłania autobusów bez niskiej podłogi i wyświetlaczy ale czy w takich okolicznościach ma to jakiś sens?
Są wakacje, rozkłady są pocięte, w kraju jest bardzo dużo wolnych niskopodłogowych autobusów z wyświetaczami. Pozostaje pytanie czy jest ktokolwiek zdolny do dogadania się z miejskimi przewoźnikami z różnych miast w sprawie wypożyczenia autobusów (co już wydaje się kosmicznie trudne) i także zapewnienia kierowców.
Zabawne byłoby to, że gdyby udało się coś takiego zrealizować, zapewne duża część z tych kierowców to byliby kierowcy z Arrivy i ZTM płaciłby wysoką, awaryjną stawkę za pracę kierowców, których chciał się pozbyc.
Zabawne byłoby to, że gdyby udało się coś takiego zrealizować, zapewne duża część z tych kierowców to byliby kierowcy z Arrivy i ZTM płaciłby wysoką, awaryjną stawkę za pracę kierowców, których chciał się pozbyc.
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31
Rzeczywiście zapociągi gdzie dziadtransy ciągają kierowców za kółkiem 15 godzin dziennie, płacąc pod stołem albo minimalną (większość dogadana jest na dniówki), i nawet obecność konduktora nie przeszkadza w wydmuchaniu 1,5 promila (jak ostatnio pod Hajnówką) to dobry przykładlublin42 pisze: ↑08 lip 2020, 10:22Kolej potrafi "na już" załatwić zapociągi. Może najwyższy czas w tym trybie pozyskać dodatkowych kilkanaście autobusów na przykład jako podwykonawstwo KM albo SKM. ZTM za wszelką cenę będzie się bronił wysłania autobusów bez niskiej podłogi i wyświetlaczy ale czy w takich okolicznościach ma to jakiś sens?
Ale jaka kolej? Ile razy wstrzymany był ruch na linii sochaczewskiej to żaden "za pociąg" nie był uruchomiony. Chyba że to "na już" to planowane wcześniej wyłączenie ruchu.
- TranslatorPS
- Posty: 625
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Pierwszy zgrzyt w tej sytuacji to system biletowy, ale jak się uprze to to może być akurat ostatni z problemów ZTMu.px33 pisze: ↑08 lip 2020, 10:28Są wakacje, rozkłady są pocięte, w kraju jest bardzo dużo wolnych niskopodłogowych autobusów z wyświetaczami. Pozostaje pytanie czy jest ktokolwiek zdolny do dogadania się z miejskimi przewoźnikami z różnych miast w sprawie wypożyczenia autobusów (co już wydaje się kosmicznie trudne) i także zapewnienia kierowców.
(...)
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 wrz 2019, 8:37
A ja chciałbym aby wrzucili na jakieś linie Ikarusy, wspomnienia . Współczucia dla normalnych kierowców Arrivy. Nie dość, że im obcięli pensję to teraz jeszcze to...
Obydwaj naćpani kierowcy mają poniżej 30 lat. Z kolei ZTM wiedząc, że zawieszając umowę z Arrivą musi zastąpić aż tyle brygad, mógł jednak ograniczyć zawieszenie umowy w ten sposób, aby autobusy mogły prowadzić tylko osoby w wieku powyżej 30 lat. Ograniczyłoby to dzisiejsze problemy z taborem.
Zejdz na ziemię Chłopie, co Ty za dyrdymały wypisujeszszparag pisze: ↑08 lip 2020, 13:26Obydwaj naćpani kierowcy mają poniżej 30 lat. Z kolei ZTM wiedząc, że zawieszając umowę z Arrivą musi zastąpić aż tyle brygad, mógł jednak ograniczyć zawieszenie umowy w ten sposób, aby autobusy mogły prowadzić tylko osoby w wieku powyżej 30 lat. Ograniczyłoby to dzisiejsze problemy z taborem.
Prawo zakazuje dyskryminacji ze względu na wiek. Albo masz uprawnienia albo nie.