Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Jurand
Posty: 1056
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 18 wrz 2019, 11:09

MJ pisze:
18 wrz 2019, 1:02
Jurand pisze:
17 wrz 2019, 15:04
Chyba ruch w interesie się zaczął wśród SU18 ex.Mobilis?
Dziś na Modlińskiej można było spotkać A702,A706,A712,A714,A720,A723, zapewne jeszcze inne.
Wygląda to jakby ktoś przyjechał i je sobie testował na mieście.
Kierowcy jadący tymi autobusami wyglądali na etatowych kierowców Mobilisu, może były transportowane na bazę skąd odbywały się odbiory, choć z drugiej strony wyklucza się to z tym, że skręcały z Płochocińskiej na północ.
Pogot asystujący przy wyjazdach testowych też należy do Mobilisu

Snake.Griffin
Posty: 97
Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31

Post autor: Snake.Griffin » 18 wrz 2019, 20:52

Mobilis musi je przywrócić do prawidłowego stanu technicznego.

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 18 wrz 2019, 22:55

Snake.Griffin pisze:
18 wrz 2019, 20:52
Mobilis musi je przywrócić do prawidłowego stanu technicznego.
Są przywrócone.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Jurand
Posty: 1056
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 24 wrz 2019, 10:29

Walas pisze:
18 wrz 2019, 22:55
Snake.Griffin pisze:
18 wrz 2019, 20:52
Mobilis musi je przywrócić do prawidłowego stanu technicznego.
Są przywrócone.
Przeglądy i naprawy Su18 ex.Mobilis trwają w najlepsze. Wozy przeglądane są w starej/nowej hali w bazie ITS.
Zniknęły natomiast wszystkie 3 solowki które zalegaly razem z przegubami.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 25 wrz 2019, 11:15

Arriva Bus - Urbino 18 CNG > zarejestrowane 32 sztuki.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1614
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 28 wrz 2019, 2:08

Czy Arriva może przenieść su 12 na estrady żeby mieć krótszy dojazd na 743?
Czy są tam jakieś przeszkody?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Jurand
Posty: 1056
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 28 wrz 2019, 9:23

Nordyk110 pisze:
28 wrz 2019, 2:08
Czy Arriva może przenieść su 12 na estrady żeby mieć krótszy dojazd na 743?
Czy są tam jakieś przeszkody?
Ponoć su12 muszą stacjonować na Płochocińskiej, podobne pytanie zadałem kierownictwu Arrivy w związku z obsługą linii 712 (-(

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 wrz 2019, 9:43

Cóż, "przypisanie" wozu do zajezdni to też chyba efekt działalności ajentów z poprzednich kontraktów. A tak z ciekawości to na Estrady jest stacja do tankowania ON czy tylko CNG?

Jurand
Posty: 1056
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 28 wrz 2019, 10:51

ashir pisze:
28 wrz 2019, 9:43
Cóż, "przypisanie" wozu do zajezdni to też chyba efekt działalności ajentów z poprzednich kontraktów. A tak z ciekawości to na Estrady jest stacja do tankowania ON czy tylko CNG?
Cholera, dobre pytanie :oops:

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 28 wrz 2019, 12:03

Nordyk110 pisze:
28 wrz 2019, 2:08
Czy Arriva może przenieść su 12 na estrady żeby mieć krótszy dojazd na 743?
Czy są tam jakieś przeszkody?
Niestety nie może, zgodnie z umowami - gdyby się dało to podejrzewam, że już dawno wszystkie 3 kontrakty stałyby na jednym terenie.
ashir pisze:
28 wrz 2019, 9:43
Cóż, "przypisanie" wozu do zajezdni to też chyba efekt działalności ajentów z poprzednich kontraktów. A tak z ciekawości to na Estrady jest stacja do tankowania ON czy tylko CNG?
Tylko CNG, ale dobudowanie stanowisko do ON nie jest w dzisiejszych czasach skomplikowane, wystarczy zbiornik i stanowisko...

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 28 wrz 2019, 12:07

Snake.Griffin pisze:
18 wrz 2019, 20:52
Mobilis musi je przywrócić do prawidłowego stanu technicznego.
To dobre. :-D Póki jeździły na liniach ZTM to nie opłacało się dokładać do ich stanu technicznego, a żeby je sprzedać, już tak.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 wrz 2019, 19:07

Domas pisze:
28 wrz 2019, 12:03
Nordyk110 pisze:
28 wrz 2019, 2:08
Czy Arriva może przenieść su 12 na estrady żeby mieć krótszy dojazd na 743?
Czy są tam jakieś przeszkody?
Niestety nie może, zgodnie z umowami - gdyby się dało to podejrzewam, że już dawno wszystkie 3 kontrakty stałyby na jednym terenie.
Ale to kwestia zapisów umów o najem placu czy z ZTM?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Jurand
Posty: 1056
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 28 wrz 2019, 19:25

pawcio pisze:
28 wrz 2019, 19:07
Domas pisze:
28 wrz 2019, 12:03
Niestety nie może, zgodnie z umowami - gdyby się dało to podejrzewam, że już dawno wszystkie 3 kontrakty stałyby na jednym terenie.
Ale to kwestia zapisów umów o najem placu czy z ZTM?
No właśnie.
Kiedyś Mobilis miał dwie bazy i ZTMu to nie interesowało z której bazy wozy wyjeżdzają do obsługi poszczególnych linii.
Przewoznik przerzucał wozy wg własnego uznania i potrzeb obsługi poszczególnych rejonów miasta.
Był przecież kwiatek na 523, gdzie wóz wyjeżdzał z Utraty, a zjeżdzał na Ursus lub odwrotnie.
O nocujących po tzw krzakach wozów PKS GM nie wspomnę nawet (-(

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 wrz 2019, 19:43

517 miało jedną parę brygad w weekend na krzyż.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2195
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 29 wrz 2019, 7:33

Jurand pisze:
28 wrz 2019, 19:25
(...)
Kiedyś (...)
Kiedyś nie było certyfikatów i innych obostrzeń. Nie wiem na ile jest to wiążące, ale przecież przewoźnik startujący w przetargu musi podać bazę gdzie będą stacjonowały autobusy. Poza tym ta baza to też nie może być plac z barakiem dla dyspozytora. Teraz hala teoretycznie musi spełniać określone wymagania no i jeszcze obowiązek codziennego wykonania OC. Także nocowanie po krzakach dzisiaj nie wchodzi w grę.

ODPOWIEDZ