Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 maja 2021, 20:53

Dlatego od początku pisałem, że z bezpieczeństwem pasażerów to nie ma wiele wspólnego. Tym bardziej, że w skali kraju na kontrolach ITD wychodziło, że pojazdy Arrivy jeżdżą niesprawne i bez ważnych przeglądów.

Snake.Griffin
Posty: 97
Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31

Post autor: Snake.Griffin » 25 maja 2021, 21:07

ashir pisze:
25 maja 2021, 19:17
Może inaczej, samoczynne otwieranie drzwi podczas postoju w ruchu liniowym się już zdarzało wcześniej, a mimo wszystko do tej pory nie zdecydowano się na taki krok. Albo temat bagatelizowano albo teraz zachowano się zbyt zachowawczo.
Czyli kiedy według Ciebie niby był właściwy moment na wycofanie pojazdów? Bo wygląda na to że nigdy. Bo albo za wcześnie, albo za późno, albo jak widzę to w ogóle spisek.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 maja 2021, 21:20

Po pierwszym potwierdzonym incydencie? Jak wspomniałem też spotkałem się z taką sytuacją i to w miejscu niebezpiecznym. Nikomu nic złego się nie mogło stać, bo pasażerów w pojeździe było mało, wszyscy siedzieli i nikt nie mógł wypaść z autobusu. Sytuacja była na pierwszym półkursie, a pojazd przejeździł cały dzień. I co? Nic. :wink:

px33
Posty: 1581
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 25 maja 2021, 21:31

Pierwszy potwierdzony incydent mógł być równie dobrze usterką techniczną danego egzemplarza albo błędem kierowcy.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 maja 2021, 21:45

No właśnie, a który już nie? 5, 10, 20, 29 jeszcze bagatelizujemy, a od 30 już wycofujemy pojazdy?

Snake.Griffin
Posty: 97
Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31

Post autor: Snake.Griffin » 25 maja 2021, 21:52

No. To czekam na odpowiedź kiedy bo to Ty tutaj twierdzisz, że timing jest zły.

Jak coś się psuje to najpierw się szuka przyczyny i próbuje naprawić, a nie wycofuje całą partię.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1614
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 25 maja 2021, 21:56

Snake.Griffin pisze:
25 maja 2021, 21:52
No. To czekam na odpowiedź kiedy bo to Ty tutaj twierdzisz, że timing jest zły.

Jak coś się psuje to najpierw się szuka przyczyny i próbuje naprawić, a nie wycofuje całą partię.
Ale wiesz że to powinno zależeć od zdrowego rozsądku.
Tzn. Czy ten problem może mieć tragiczne skutki?
To zawieszamy jazdę, a jak inne to nie.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 maja 2021, 22:10

Snake.Griffin pisze:
25 maja 2021, 21:52
No. To czekam na odpowiedź kiedy bo to Ty tutaj twierdzisz, że timing jest zły.

Jak coś się psuje to najpierw się szuka przyczyny i próbuje naprawić, a nie wycofuje całą partię.
Każdorazowo i natychmiast wycofać dany pojazd po wystąpieniu usterki w ruchu liniowym? Oczywiście przy założeniu, że zdaniem Arrivy bezpieczeństwo pasażerów jest priorytetem. ;-)

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 maja 2021, 22:21

ashir pisze:No właśnie, a który już nie? 5, 10, 20, 29 jeszcze bagatelizujemy, a od 30 już wycofujemy pojazdy?
Zależy. Z tego, co zrozumiałem, to było aktualizowane oprogramowanie i pewnie nie tylko. Zanim zdiagnozuje się przyczynę buga, czasem mija sporo czasu. W tym czasie zwykle są różne przepychanki - a pewnie doraźne poprawki na chwilę pomagały (można czujnik wymienić, zbadać zachowanie użytkowników itp.). A bugi mają w ogóle to do siebie, że wymagają specyficznych warunków zaistnienia. I może gdy kolejny raz się to wydarzyło, ktoś przestawił wajchę.

Że o 3 w nocy? Jakoś patrząc na to, że praca zaczyna się koło 4, to nie jakieś mega dziwne. Gdyby było o 3 po południu, to ktoś by pytał, dlaczego nie w nocy.
Snake.Griffin pisze:No. To czekam na odpowiedź kiedy bo to Ty tutaj twierdzisz, że timing jest zły.

Jak coś się psuje to najpierw się szuka przyczyny i próbuje naprawić, a nie wycofuje całą partię.
Różnie jest, czasami się wstrzymuje cały release, czyli całą serię, a czasem się patrzy na skalę, ryzyko, potencjalne szanse zadziałania realnej poprawki, czas itd.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 25 maja 2021, 22:33

I dochodzi do tego jeszcze taka kwestia, że Arriva to spora korporacja. Ja w robocie czasami czekam na prostą odpowiedź na istotnego maila kilka tygodni, bo mój rozmówca musi poczekać aż odpowie mu sto innych osób, a w ogóle to nie ten dział. W tym czasie temat jest zamrożony, mimo że sprawa wydaje się pilna.

KR88
Posty: 165
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 26 maja 2021, 5:48

Mnie tylko ciekawi jak będzie rozwiązana sprawa naprawy. Czy i co w kontrakcie jest zapisane między Arrivą a producentem. Bo skoro stoją wszystkie nie ruszane to wygląda na to chyba że to producent musi je ponownie uruchomić. A skoro producent to czy potrwa to dłużej w związku z kwarantanną jaką będą musieli odbyć ludzie od producenta, czy może mają kogoś w Polsce.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 maja 2021, 6:17

Nie muszą odbywać kwarantanny, jeżeli zrobią test PCR lub antygenowy i będą mieli wynik negatywny albo są zaszczepieni.

KR88
Posty: 165
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 26 maja 2021, 7:06

Good.

fraktal
Posty: 5468
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 26 maja 2021, 8:59

KR88 pisze:
26 maja 2021, 5:48
Mnie tylko ciekawi jak będzie rozwiązana sprawa naprawy.
Naprawa raczej szybka nie będzie. Ciekawe, ile potrwa.

Jurand
Posty: 1054
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 27 maja 2021, 10:53

ashir pisze:
26 maja 2021, 6:17
Nie muszą odbywać kwarantanny, jeżeli zrobią test PCR lub antygenowy i będą mieli wynik negatywny albo są zaszczepieni.
Dziś na zajezdni przy Plochocinskiej pojawił się serwis Otokar.De.
Może oni problem rozwiążą :-k

ODPOWIEDZ