Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 12 kwie 2019, 11:49

BJ pisze:
12 kwie 2019, 11:02
Co do Grodzia, biorąc pod uwagę frustrację części kierowców, którą od pewnego czasu można zaobserwować, raczej zbyt dobry pracodawca to chyba nie jest niestety.
Czym jest spowodowana owa frustracja?
Tutaj m.in. sobie poczytaj.
https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,17930
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Jurand
Posty: 1054
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 12 kwie 2019, 20:43

Warto chyba wspomnieć że nowy przetarg będzie uruchamiany stopniowo.
31 sierpień 10 brygad
31 wrzesień 20 brygad
31 pazdziernik 20 brygad
Myślałem że już wszystkie nowe przetargi startować będą za jednym strzałem, a tu taka niespodziewajka.
Ponoć Solaris nie ma mocy przerobowych żeby na sierpień dostarczyć 54 wozy, stąd taki, a nie inny start.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 12 kwie 2019, 22:07

Jurand pisze:
12 kwie 2019, 20:43
Warto chyba wspomnieć że nowy przetarg będzie uruchamiany stopniowo.
31 sierpień 10 brygad
31 wrzesień 20 brygad
31 pazdziernik 20 brygad
Myślałem że już wszystkie nowe przetargi startować będą za jednym strzałem, a tu taka niespodziewajka.
Ponoć Solaris nie ma mocy przerobowych żeby na sierpień dostarczyć 54 wozy, stąd taki, a nie inny start.
O, to chyba tak szybko się z Solarisami z Mobilis nie pożegnamy... Myślałem nawet że uda się zakończyć zgodnie z obecną umową 30 czerwca - a na wakacyjnych rozkładach plan jakoś nadrobi ich brak, ale we wrześniu i październiku to raczej nie da rady.

P.S. 31 września nie istnieje chyba od czasów rzymskiego cezara Augusta czy jakoś tak...

Jurand
Posty: 1054
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 12 kwie 2019, 22:13

michael112 pisze:
12 kwie 2019, 22:07
Jurand pisze:
12 kwie 2019, 20:43
Warto chyba wspomnieć że nowy przetarg będzie uruchamiany stopniowo.
31 sierpień 10 brygad
31 wrzesień 20 brygad
31 pazdziernik 20 brygad
Myślałem że już wszystkie nowe przetargi startować będą za jednym strzałem, a tu taka niespodziewajka.
Ponoć Solaris nie ma mocy przerobowych żeby na sierpień dostarczyć 54 wozy, stąd taki, a nie inny start.
O, to chyba tak szybko się z Solarisami z Mobilis nie pożegnamy... Myślałem nawet że uda się zakończyć zgodnie z obecną umową 30 czerwca - a na wakacyjnych rozkładach plan jakoś nadrobi ich brak, ale we wrześniu i październiku to raczej nie da rady.

P.S. 31 września nie istnieje chyba od czasów rzymskiego cezara Augusta czy jakoś tak...
:oops: :oops: :oops:
Oczywiście 30 wrześień powinno być
:oops: :oops: :oops:

chudy5d
Posty: 305
Rejestracja: 10 sty 2011, 20:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: chudy5d » 12 kwie 2019, 22:21

Cóż, plan produkcji pojazdów nie pokrywa się ze stopniowym uruchamianiem kontraktu, więc powody mogą być inne. Ale to tylko plan.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 12 kwie 2019, 22:29

Według harmonogramu:
do końca VII - 1 NU18CNG
do końca VIII - 21 NU18CNG
do końca IX - kolejne 21 NU18CNG
do końca X - kolejne 11 NU18CNG

Wcisnęli w harmonogram produkcji na ten rok na ścisk zobaczymy czy dadzą radę. Pozostali producenci nie podjęli się wyzwania mimo że MAN mógł kontynuować Warszawskie zamówienie z drobnymi poprawkami niestety odmówili. Wszędzie brak mocy przerobowych.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Jurand
Posty: 1054
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 12 kwie 2019, 22:35

chudy5d pisze:
12 kwie 2019, 22:21
Cóż, plan produkcji pojazdów nie pokrywa się ze stopniowym uruchamianiem kontraktu, więc powody mogą być inne. Ale to tylko plan.
O tym samym dziś pomyślałem i nawet zapytałem. (-(

chudy5d
Posty: 305
Rejestracja: 10 sty 2011, 20:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: chudy5d » 12 kwie 2019, 22:40

beni, jeżeli odnosisz się do planu produkcyjnego Solarisa, to czy łaskawie możesz przestać pisać takie dyrdymały? I najlepiej nie zabierać głosu, jak masz znowu wypisywać bajki.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 12 kwie 2019, 22:41

beni pisze:
12 kwie 2019, 22:29
Wcisnęli w harmonogram produkcji na ten rok na ścisk zobaczymy czy dadzą radę. Pozostali producenci nie podjęli się wyzwania mimo że MAN mógł kontynuować Warszawskie zamówienie z drobnymi poprawkami niestety odmówili. Wszędzie brak mocy przerobowych.
No to Solaris łaskawy dla Warszawy. Fajnie że 130 elektryków również dali wcisnąć, chociaż to pewnie następny rok wypadnie.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 12 kwie 2019, 22:50

chudy5d pisze:
12 kwie 2019, 22:40
beni, jeżeli odnosisz się do planu produkcyjnego Solarisa, to czy łaskawie możesz przestać pisać takie dyrdymały? I najlepiej nie zabierać głosu, jak masz znowu wypisywać bajki.
To szanowny znawco Solarisa stwierdź proszę dlaczego zmieniono kilka umów na zakup Solarisów właśnie ze względu na małe moce przerobowe, do tego podaj ile obecnie kontraktów Solaris ma w plecy z dostawą i ile kar płaci za nie zrealizowane w terminie dostawy.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

chudy5d
Posty: 305
Rejestracja: 10 sty 2011, 20:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: chudy5d » 12 kwie 2019, 22:53

Szanowny znawco, pójdę w poniedziałek do pracy i dwoma klikami otworzę plan, który mam na pulpicie komputera służbowego i znajdę coś innego niż napisałeś. Każdy sobie osądzi, kto jest bardziej wiarygodny. Tyle z mojej strony, podtrzymuję także pytanie z poprzedniego posta.

Jurand
Posty: 1054
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 12 kwie 2019, 22:54

chudy5d pisze:
12 kwie 2019, 22:53
Szanowny znawco, pójdę w poniedziałek do pracy i dwoma klikami otworzę plan, który mam na pulpicie komputera służbowego i znajdę coś innego niż napisałeś. Każdy sobie osądzi, kto jest bardziej wiarygodny. Tyle z mojej strony, podtrzymuję także pytanie z poprzedniego posta.
=D>

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 12 kwie 2019, 23:08

chudy5d pisze:
12 kwie 2019, 22:53
Szanowny znawco, pójdę w poniedziałek do pracy i dwoma klikami otworzę plan, który mam na pulpicie komputera służbowego i znajdę coś innego niż napisałeś. Każdy sobie osądzi, kto jest bardziej wiarygodny. Tyle z mojej strony, podtrzymuję także pytanie z poprzedniego posta.
A ja czekam na odpowiedź z mojego postu. Po za tym regulamin pracy firmy Solaris zabrania upubliczniać planów i strategii firmy całościowo a więc. Jeśli myślisz że jesteś pracownikiem inko gnito piszącym w necie pod jakimś tam pseudonimem to jesteś w dużym błędzie.
Co do odpowiedzi to tak Solaris w swój plan roczny produkcji wcisną 54 NU18 CNG z racji tego że na kilka pojedynczych pustych pól montażowych w danych miesiącach jest pole manewru by wcisnąć dwie czy trzy sztuki no góra 10 dodatkowo, ale nie 54 sztuki z dostawą w 5 miesięcy gdzie czas dostaw nawet samych butli czy innych elementów trwa trochę czasu od poddostawcy. Fakt jeden spory kontrakt przez łapówki zastygł ale dużo nie zmienił bo pracy w brud. Tyle w temacie. No chyba że ST18 zastygłe przerobimy na CNG.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 kwie 2019, 7:43

beni pisze:
12 kwie 2019, 22:29
Wcisnęli w harmonogram produkcji na ten rok na ścisk zobaczymy czy dadzą radę. Pozostali producenci nie podjęli się wyzwania mimo że MAN mógł kontynuować Warszawskie zamówienie z drobnymi poprawkami niestety odmówili. Wszędzie brak mocy przerobowych.
Przecież mogliśmy zaczekać do 2020 roku na nowe MANy CNG dla Arrivy. Którejś stronie się śpieszyło? :>

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 13 kwie 2019, 9:30

beni pisze:
12 kwie 2019, 23:08
chudy5d pisze:
12 kwie 2019, 22:53
Szanowny znawco, pójdę w poniedziałek do pracy i dwoma klikami otworzę plan, który mam na pulpicie komputera służbowego i znajdę coś innego niż napisałeś. Każdy sobie osądzi, kto jest bardziej wiarygodny. Tyle z mojej strony, podtrzymuję także pytanie z poprzedniego posta.
A ja czekam na odpowiedź z mojego postu. Po za tym regulamin pracy firmy Solaris zabrania upubliczniać planów i strategii firmy całościowo a więc. Jeśli myślisz że jesteś pracownikiem inko gnito piszącym w necie pod jakimś tam pseudonimem to jesteś w dużym błędzie.
Co do odpowiedzi to tak Solaris w swój plan roczny produkcji wcisną 54 NU18 CNG z racji tego że na kilka pojedynczych pustych pól montażowych w danych miesiącach jest pole manewru by wcisnąć dwie czy trzy sztuki no góra 10 dodatkowo, ale nie 54 sztuki z dostawą w 5 miesięcy gdzie czas dostaw nawet samych butli czy innych elementów trwa trochę czasu od poddostawcy. Fakt jeden spory kontrakt przez łapówki zastygł ale dużo nie zmienił bo pracy w brud. Tyle w temacie. No chyba że ST18 zastygłe przerobimy na CNG.
Tyle bzdurzenia na nic. Odniosłeś się do pytania? Nie. Odprawiasz tutaj zaczepki w stosunku do wiarygodnego użytkownika, zawsze służącego nam sprawdzonymi insider news? Tak. No więc dwa punkty, bo chyba większość z nas przestała to już tutaj tolerować ;)
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ODPOWIEDZ