Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Gdzieś przeczytałem, że Mobilis chce zatrudniać kierowców... z Indii na nowy kontrakt do Bydgoszczy, a tymczasowo od stycznia chce pożyczyć kierowców z innych oddziałów firmy, więc po nowym roku sytuacja z kierowcami w Warszawie pewnie jeszcze się pogorszy.
Jak już coś czytasz to czytaj najnowsze wiadomości. Na chwilę obecną nie ma potrzeby zatrudniania kierowców z Indii w Bydgoszczy.
No to w jaki sposób pozyskano kierowców?
Ale może trzeba będzie ich zatrudnić niedługo w Warszawie. W końcu Ukraińcom, których Mobilis wciąż zatrudnia, wszystko jedno, czy pracują w Warszawie czy w Bydgoszczy.
Ale może nie będzie trzeba.
Skoro są kierowcy zarówno w Wawie jak i Krakowie i Bydgoszczy to po co drążysz temat kierowców z Indii.
Gdzieś tam coś przeczytałeś i teraz będziesz się upierał przy swoich racjach, jak nie tam to może tu.
Nie są potrzebni i tyle,
Czy są skompletowani, to okaże się dopiero jak kontrakt rzeczywiście ruszy, nie uważasz? Poza tym ja przynajmniej coś przeczytałem, a wypowiada się tam ktoś z Mobilisu pod swoim nazwiskiem i funkcją, Ty zaś powtarzasz anonimowe informacje gdzieś zasłyszanw.
Aha, skoro nigdzie nie przeczytałeś że załoga nie jest skompletowana to zakładasz że nie jest XD
Nie, po prostu Mobilis wciąż nie wyklucza pożyczania kierowców z innych miast i zatrudniania cudzoziemców, tylko nie mówi już otwarcie, z jakich krajów, a załogę skompletował tylko dlatego, że będzie miał mniej wozokilometrów do realizacji, choć wciąż nie wyklucza pożyczenia kierowców z innych miast. Plotek nie zamierzam przekazywać w przeciwieństwie do Was, ograniczę się tylko do źródeł pisanych.
https://bydgoszcz.naszemiasto.pl/za-mie ... c4-9106147
https://bydgoszcz.naszemiasto.pl/za-mie ... c4-9106147
Wszyscy Warszawscy ajenci wysyłają/wysyłali kierowców w tzw delegacje/fraktal pisze: ↑26 gru 2022, 9:24Nie, po prostu Mobilis wciąż nie wyklucza pożyczania kierowców z innych miast i zatrudniania cudzoziemców, tylko nie mówi już otwarcie, z jakich krajów, a załogę skompletował tylko dlatego, że będzie miał mniej wozokilometrów do realizacji, choć wciąż nie wyklucza pożyczenia kierowców z innych miast. Plotek nie zamierzam przekazywać w przeciwieństwie do Was, ograniczę się tylko do źródeł pisanych.
https://bydgoszcz.naszemiasto.pl/za-mie ... c4-9106147
ITS z Radomia do Warszawy i Wrocka, z Warszawy do Wrocka też wysyłali, nawet jeden nasz forumowicz tam zakotwiczył na dłużej
Arriva wysyłała z Wawy do Grudziądza, Elbląga,Obornik swoich kierowców.
PKS GM też zależnie od potrzeb robi podsyły
To czemu Mobilis ma też kierowców wedle potrzeb nie przenosić?
Tylko MZA zamiast kierowców przenosić między zajezdniami gna puste autobusy przez całe miasto i potem mam co wypisywać na OB
Bo w MZA "ma się wóz na stałe", i nikt obcy nie może nim wyjechać, bo niebo nam spadnie na głowy. Można było to przeczytać w innym temacie, jakim dramatem byłyby SWL w autobusach.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
Tak. Brutto przy umowie B2B gdzie trzeba samodzielnie opłacić ZUS, składki i nie ma nadgodzinZielonyJamnik pisze: ↑25 gru 2022, 19:58Wszystko idzie znieść gdy nie jedno, kasa... Ja wiem, że na dzień 31 grudnia 2021 w Krakowie mieli mniej niż w MZA, ale jakoś udało się w ciągu roku 2022 podwyższyć płacę o 1200zł brutto (ok. 850zł na rękę) i od stycznia 2023 prawdopodobnie kolejna podwyżka 500zł brutto. Dzięki czemu drugie miasto będzie miało większą stawkę niż w Warszawie
- ZielonyJamnik
- Posty: 688
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Z tego co wiem, na B2B to są znacznie wyższe stawki niż obecne 4500 na rękę
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Tylko, że Arriva do Elbląga wysyłała kierowców na przykład w wakacje na miesiąc, gdy w Warszawie miała zmniejszony plan. Cóż, styczeń i kolejne miesiące pokażą jak będzie.Jurand pisze: ↑26 gru 2022, 13:26Wszyscy Warszawscy ajenci wysyłają/wysyłali kierowców w tzw delegacje/
ITS z Radomia do Warszawy i Wrocka, z Warszawy do Wrocka też wysyłali, nawet jeden nasz forumowicz tam zakotwiczył na dłużej
Arriva wysyłała z Wawy do Grudziądza, Elbląga,Obornik swoich kierowców.
PKS GM też zależnie od potrzeb robi podsyły
To czemu Mobilis ma też kierowców wedle potrzeb nie przenosić?
Tylko MZA zamiast kierowców przenosić między zajezdniami gna puste autobusy przez całe miasto i potem mam co wypisywać na OB