Strona 160 z 163

120Na SWING

: 16 paź 2020, 22:56
autor: MisiekK
px33 pisze:
15 paź 2020, 10:28
Generowany na podstawie pomiaru mikrofonem czy jakoś syntetycznie na podstawie parametrów pracy?
Widmo dźwięku układu elektronicznego jest znane i zależne od punktu jego pracy, stąd nie ma potrzeby mikrofonowania. Programowa zmiana punktów pracy, częstotliwości próbkowania, dołożenie dodatkowych przebiegów i już emisja dźwięku jest inna.

120Na SWING

: 16 paź 2020, 23:18
autor: Tyrystor
Nice! Są na tym świecie rzeczy, o których nie śniło się realizatorom. :D

120Na SWING

: 24 gru 2020, 12:43
autor: Krzysztof_J
mkm101 pisze:
14 paź 2020, 19:07
beni pisze:
11 paź 2020, 17:30
Na Pradze faworytem do szybkiego NG jest 3157 i 3180.
3180 jest po NG.

Na innych zajezdniach jest równie ciekawie.
Moim ulubieńcem jest 3179 - skrzypiące przeguby, woda kapiąca podczas deszczu spod paneli sufitowych i wyłamane oparcie siedzenia naprzeciw 4. drzwi
To siedzenie zresztą pokazuje tumiwisizm obsługowy - wyłamane oparcie zostało zgłoszone motorniczemu gdzieś na początku września - i nadal jest to samo. Kwestia czy motorniczy nie wpisał do karty czy zaplecze olało - nie ma znaczenia, dla pasażera to przykład totalnego olewactwa.
Najbardziej skrzypiące przeguby jakie spotkałem, były dwa lata temu w 3276 (nie zdziwię się, jak do teraz nic z tym nie zrobili), jednak problem ten jest w wielu innych wagonach, podobnie jak woda kapiąca z sufitu, czy zwisające panele sufitowe (to ostatnie chyba częściej w jazzach).

120Na SWING

: 25 gru 2020, 17:10
autor: drobert
Zwisające panele sufitowe to najczęściej w Jazzach w środkowym członie występują. W pozostałych członach już rzadziej. W Swingu rzadko kiedy jest otwarty panel.

120Na SWING

: 29 gru 2020, 23:04
autor: MisiekK
drobert pisze:
25 gru 2020, 17:10
Zwisające panele sufitowe to najczęściej w Jazzach w środkowym członie występują.
A to już niechlujstwo zaglądających do RWN.

120Na SWING

: 30 gru 2020, 20:37
autor: Bywalec
Podczas świąt nie tylko ludzie tyją :P
Od paru dni tylko mokotowskie Swingi wyświetlają większą czcionką nazwy krańców na wyświetlaczu czołowym, dodatkowo bez żadnego odstępu od numeru linii. Dla porównania jak to wyglądało dotychczas na przykładzie krańca Annopol.
Sorki za jakość zdjęć.
Obrazek

120Na SWING

: 30 gru 2020, 20:54
autor: pawcio
Wszystkie to dostaną. Ale brak jakiegokolwiek odstępu między numerem linii a nazwą krańca wygląda słabo.

120Na SWING

: 30 gru 2020, 21:40
autor: Wiliam
A może by tak dostały wyświetlanie nazw bez Caps Locka?

120Na SWING

: 30 gru 2020, 22:13
autor: zxcvbnm
Graficy podjęli decyzję o wprowadzeniu 7-dniowej żałoby narodowej.

120Na SWING

: 30 gru 2020, 22:16
autor: Łukasz
Wyglada to koszmarnie, może jedynka miała być do środka w swoim kwadracie :/

120Na SWING

: 30 gru 2020, 23:22
autor: MisiekK
Bywalec pisze:
30 gru 2020, 20:37
Od paru dni tylko mokotowskie Swingi wyświetlają większą czcionką nazwy krańców na wyświetlaczu czołowym
No nie tylko - upgrade postępuje. Fakt - wygląda to koszmarnie....

120Na SWING

: 31 gru 2020, 1:33
autor: Emyl
A jaki jest cel tej operacji i kto to na ucho bociana klepnął?

120Na SWING

: 31 gru 2020, 7:14
autor: Tyrystor
Jeśli dzięki temu Swingi mają ponownie ogarniać formatowanie nazw krańców i ich łamanie na dwie linijki, to moim zdaniem warto.

Chyba, że przyznanie numerowi linii większego marginesu (hm, większego pola) jest proste, to warto to dorzucić do kolejnej aktualizacji.

120Na SWING

: 31 gru 2020, 8:28
autor: pawcio
Wiliam pisze:
30 gru 2020, 21:40
A może by tak dostały wyświetlanie nazw bez Caps Locka?
A to już chyba trzeba na Żelazna uderzać.

120Na SWING

: 31 gru 2020, 9:18
autor: Daniel_FCB
pawcio pisze:
31 gru 2020, 8:28
Wiliam pisze:
30 gru 2020, 21:40
A może by tak dostały wyświetlanie nazw bez Caps Locka?
A to już chyba trzeba na Żelazna uderzać.
Założenie jest chyba takie, że wersaliki są lepsze dla osób niedowidzących. Ostatni raz małe litery obowiązywały w początkach kursowania SU15 (wyświetlacze mozaikowe)