Solbus Solcity

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 30 lis 2011, 12:32

Prawe lustro solarisa 88xx kosztuje 5.500zł.
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 30 lis 2011, 12:49

Desert pisze:Prawe lustro solarisa 88xx kosztuje 5.500zł.
a nie ok. tysiaka?

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 30 lis 2011, 12:56

Ręki sobie uciąć nie dam ale byłem przy sytuacji gdy kierowca zbił prawe lustro i szkoda wyceniona została na 5.500zł - za samo lustro. Podobno ma tam silniczki, pierdoły i to tyle kosztuje ;-)
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 30 lis 2011, 14:19

Brak szyby z tyłu pojazdu, to dla pasażera spore nieudogodnienie (brak możliwości na podjęcie decyzji o możliwości przesiadki do autobusu jadącego z tyłu). Przypomnę, że własnie z tego powodu, oraz ze względu na bezpieczeństwo pasażerów (potencjalne ataki terrorystyczne, zwłaszcza w czasie Euro 2012) zabroniono stosowania nieprzezroczystych folii reklamowych na pojazdach.
Jak decyzja o dopuszczeniu do ruchu "ciemnej tylnej ściany" wpisuje się w dotychczas stosowane zasady, które opisałem powyżej?

Awatar użytkownika
IndeX148
Posty: 392
Rejestracja: 03 maja 2006, 15:03
Kontakt:

Post autor: IndeX148 » 30 lis 2011, 15:46

Desert pisze:Prawe lustro solarisa 88xx kosztuje 5.500zł.
Takie lustro kosztuje +/- 2000 zł.

Michalk001
Posty: 1219
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 30 lis 2011, 16:58

Scanie jakoś mają tylną szybę - i w sumie nic to nie daje bo i tak się wyjrzeć nie da. :neutral:

henio_wpz
Posty: 632
Rejestracja: 19 lis 2007, 11:28
Lokalizacja: WWA Sielce

Post autor: henio_wpz » 30 lis 2011, 17:38

No ale przecież o tą tylną szybę w Scaniach była cała batalia, gdy zasłonięta została przez reklamę, a w Solbusach już nikomu to nie przeszkadza?

fraktal
Posty: 5475
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 30 lis 2011, 23:39

Patryk2222 pisze:Michał i mylisz się, w autobusie oprócz kierowcy z solbusa były jeszcze dwie osoby, jedna na pewno z MZA które właśnie sprawdzały poprawność informacji pasażerskiej.
Skoro tak, to w porządku. :smile: Nie muszę mieć zawsze racji. :razz: Jeśli tak, testy są w jakimś stopniu uzasadnione, choć nie wiem, czy wiele poprawią. Wypuścić je na trasy w takim stanie, jak są teraz. ;-) Zawsze można wsadzić deskę (tablice w sensie), jak coś nie będzie działać. ;-) Choć nie przestałem uważać, ze jeśli wóz jedzie z tablicami liniowymi, to ZTM powinien przynajmniej o tym wiedzieć, obojętnie, czy to wóz jeszcze Solbusa, czy już MZA.

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 30 lis 2011, 23:56

chester pisze:Czemu? Jesteś w pracy, a nie na relaksie.
To nie jest kwestia relaksu, ale, moim zdaniem, bezpieczeństwa. Przez 9 godzin nie móc się odezwać do nikogo i jeszcze wysłuchiwać ciągle pretensji od ludzi - to jest naprawdę stresujące i odrobinę rozluźnienia kierowcy jest potrzebne.
chester pisze: Po drugie, każdy odbiornik musi być zarejestrowany i opłacony (abonament). Tysiąc pojazdów razy ile to za rok wychodzi, to jest sporo.
Wiem. Ale w skali kosztów przedsiębiorstwa to jest i tak niezauważalna kwota.

fraktal
Posty: 5475
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 01 gru 2011, 0:11

bepe pisze:To nie jest kwestia relaksu, ale, moim zdaniem, bezpieczeństwa. Przez 9 godzin nie móc się odezwać do nikogo i jeszcze wysłuchiwać ciągle pretensji od ludzi - to jest naprawdę stresujące i odrobinę rozluźnienia kierowcy jest potrzebne.
Poza tym trasy są czasem monotonne, a to wszystko wpływa na nastrój, chęć do pracy, stosunek do pasażerów itp.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 01 gru 2011, 1:10

Wolę żeby kierowcy mieli radia w kabinach niż żeby jeździli ze słuchawkami w uszach.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 01 gru 2011, 1:15

W ogóle to jestem ciekaw, czy kiedykolwiek ktoś przeprowadzał badania pokazujące różnice w zachowaniu za kółkiem w zależności od słuchanej muzyki (lub od jej braku)...
Mam wrażenie, że mnie lepiej jednak jeździ się z włączonym radiem.
noidea

PePe
Posty: 271
Rejestracja: 24 gru 2008, 13:38
Lokalizacja: Rembertów

Post autor: PePe » 01 gru 2011, 9:18

Adam G. pisze:Mam wrażenie, że mnie lepiej jednak jeździ się z włączonym radiem.
no to chyba każdemu - nie znam nikogo kto jeździ autem prywatnym czy służbowym i nie słucha radia/muzyki...

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 gru 2011, 20:50

paolo11051 pisze:
Łukasz pisze: Skoro są takie problemy, to dlaczego nikt tego nie zmienił przez dziesiątki lat?

Już Ci mówię, dlaczego nikt tego nie zmienia - bo sprawa nie należy do przewoźnika ;)
Sprawę tę reguluje rozporządzenie ministra transportu z 1977r.
Toć to jeszcze głupie niż nasze rozporządzenia;)
ŁK

Awatar użytkownika
5690
Posty: 729
Rejestracja: 26 sie 2007, 22:44
Lokalizacja: Warszawa/Ursus

Post autor: 5690 » 02 gru 2011, 17:44

I jak dojechały te ruiny już 1020-1025 ??
#5690 07.11.1997-10.09.2013

ODPOWIEDZ