Świetnie, tylko że Zurych jest kilkukrotnie od Warszawy mniejszy, a i tak w kluczowych punktach sieci tramwajowej panuje spory tłok. Przeskalowanie tych założeń do skali Warszawy by po prostu nie wyszło.Dantte pisze: ↑13 lut 2019, 18:26Widząc, jak wyglądają inne konstrukcje tramwajowe na świecie i dziękując codziennie VBZ za Cobry, gdzie można zapewnić dużo miejsc siedzących przy dużej przestronności, wolałbym stosunek 100:0 na rzecz tramwajów. A więcej miejsc siedzących jest nie tylko bardziej komfortowe, ale i wiele bardziej bezpieczne.
Żeby nie było - osobiście uważam, że nad wózkami spokojnie mogłoby byc 2+2 w nowym układzie konstrukcyjnym wymaganym w obecnym przetargu, bo nie ma już niezbyt szczęsliwego układu z pojedynczymi drzwiami na przednim zwisie, przez które chce wejść połowa pasażerów. No ale nie ja te decyzje podejmowałem.