Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Nie wiem, ale osobiście wątpię. Przypuszczam że by o tym napisano, jeśli nie na stronie ZTM, to przynajmniej na portalach InfoBus i TransportPubliczny.
Miały ruszyć od września, ale coraz bardziej czarno to widzę.
A szczerze mówiąc, mnie już żenuje przeciąganie tej umowy.
Miały ruszyć od września, ale coraz bardziej czarno to widzę.
A szczerze mówiąc, mnie już żenuje przeciąganie tej umowy.
A wracając do elektryków. Czy te nU18E będą miały silniki w piastach (jak 7100), czy tak jak w U12E?
Przecież to proste. Pod pozorem dodatkowych uzgodnień podpisanie umowy jest przeciągane aby Solaris zrobił auta w normalnym obecnie terminie, a nie narzuconym przez ZTM...michael112 pisze: ↑22 mar 2019, 15:51Nie wiem, ale osobiście wątpię. Przypuszczam że by o tym napisano, jeśli nie na stronie ZTM, to przynajmniej na portalach InfoBus i TransportPubliczny.
Miały ruszyć od września, ale coraz bardziej czarno to widzę.
A szczerze mówiąc, mnie już żenuje przeciąganie tej umowy.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
O Jezu, to kiedy my się doczekamy tych autobusów?
Arrivie nie powinno zależeć na jak najszybszym rozpoczęciu usług?
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31
Przecież była informacja z ZTM, że wyjadą we wrześniu. Nie wiem po co, co tydzień podnosić ten sam temat.
Powinno. Jest jeden jednak warunek: musi mieć czym...ashir pisze:Arrivie nie powinno zależeć na jak najszybszym rozpoczęciu usług?
Czy w zamian za te 130 elektryków planowane jest rozpoczęcie kasacji najstarszych SU18 ? Czy tylko reszta starych Manów i SU15 wyleci ? No bo uruchomienie na nowo Redutowej do tego czasu to chyba już nie wchodzi w grę ?
Od zamknięcia to się tam nic nie poprawiło...
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
-
- Posty: 152
- Rejestracja: 20 paź 2011, 19:13
- Lokalizacja: Warszawa, Praga Pd
^
MAN ostatnio odstąpił od podpisania kilku dużych kontraktów na autobusy. Podobno mają zapchaną fabrykę do granic możliwości. Stąd pewnie wybór Solarisa.
MAN ostatnio odstąpił od podpisania kilku dużych kontraktów na autobusy. Podobno mają zapchaną fabrykę do granic możliwości. Stąd pewnie wybór Solarisa.
MAN nie startował przecież z bardzo prozaicznego powodu - nie ma w ofercie przegubowego elektrykamarco_wawa pisze: ↑23 mar 2019, 9:37^
MAN ostatnio odstąpił od podpisania kilku dużych kontraktów na autobusy. Podobno mają zapchaną fabrykę do granic możliwości. Stąd pewnie wybór Solarisa.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Musiałeś się zagubić, pisaliśmy tutaj nie MANach do przetargu na elektryki, tylko o MANach na CNG do przeciągającego się przetargu ajencyjnego, który wygrała Arriva, a która pierwotnie deklarowała właśnie MANy.
Skoro Man i Solaris są zapchane, to jest jeszcze Citaro CNG, Citywide CNG, 7900 CNG...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Coś w tym jest. MAN wygrał we Wrocławiu, ale zrezygnował i wziął to Mercedes.michael112 pisze: ↑23 mar 2019, 12:47Musiałeś się zagubić, pisaliśmy tutaj nie MANach do przetargu na elektryki, tylko o MANach na CNG do przeciągającego się przetargu ajencyjnego, który wygrała Arriva, a która pierwotnie deklarowała właśnie MANy.