Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Moderatorzy: JacekM, Dantte

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 18 lip 2019, 13:02

SławekM pisze:
18 lip 2019, 12:50
MJ pisze:
17 lip 2019, 3:32
Zapewne i tak jak eksploatacja elektryków rozpocznie się na poważnie to będzie akcja na wymianę pantografów do ładowania na jeden typ.
Jakby chcieli w Ursusach zmienić typ pantografu to by już to zrobili, a nie budowali specjalnie dla nich osobną ładowarkę...
Z której jednak Ursusy nie korzystają...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 18 lip 2019, 14:06

wincenty pisze:
18 lip 2019, 13:02
SławekM pisze:
18 lip 2019, 12:50


Jakby chcieli w Ursusach zmienić typ pantografu to by już to zrobili, a nie budowali specjalnie dla nich osobną ładowarkę...
Z której jednak Ursusy nie korzystają...
Patrząc po ich wykorzystaniu, wygląda jakby MZA kupiło produkt, z którym nie ma pomysłu co zrobic.

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 18 lip 2019, 14:31

SławekM pisze:
18 lip 2019, 14:06
wincenty pisze:
18 lip 2019, 13:02

Z której jednak Ursusy nie korzystają...
Patrząc po ich wykorzystaniu, wygląda jakby MZA kupiło produkt, z którym nie ma pomysłu co zrobic.
No ale sam przed chwilą napisałeś, ze MZA wybudowało dedykowaną im ładowarkę (do obsługi 178, było też o tym kiedyś w "Klaksonie"), więc pomysł był, tylko nie został jeszcze do końca zrealizowany...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 18 lip 2019, 15:19

wincenty pisze:
18 lip 2019, 14:31
SławekM pisze:
18 lip 2019, 14:06


Patrząc po ich wykorzystaniu, wygląda jakby MZA kupiło produkt, z którym nie ma pomysłu co zrobic.
No ale sam przed chwilą napisałeś, ze MZA wybudowało dedykowaną im ładowarkę (do obsługi 178, było też o tym kiedyś w "Klaksonie"), więc pomysł był, tylko nie został jeszcze do końca zrealizowany...
Ładowarka stanęła pod koniec roku. Dziś mamy lipiec, autobusy elektryczne dalej nie obsługują 178.

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 18 lip 2019, 16:03

SławekM pisze:
18 lip 2019, 15:19
wincenty pisze:
18 lip 2019, 14:31

No ale sam przed chwilą napisałeś, ze MZA wybudowało dedykowaną im ładowarkę (do obsługi 178, było też o tym kiedyś w "Klaksonie"), więc pomysł był, tylko nie został jeszcze do końca zrealizowany...
Ładowarka stanęła pod koniec roku. Dziś mamy lipiec, autobusy elektryczne dalej nie obsługują 178.
No to wiadomo...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2195
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 18 lip 2019, 19:18

SławekM pisze:
18 lip 2019, 12:50
MJ pisze:
17 lip 2019, 3:32
Zapewne i tak jak eksploatacja elektryków rozpocznie się na poważnie to będzie akcja na wymianę pantografów do ładowania na jeden typ.
Jakby chcieli w Ursusach zmienić typ pantografu to by już to zrobili, a nie budowali specjalnie dla nich osobną ładowarkę...
A czy to pierwszy raz kiedy MZA najpierw działa, a potem myśli...? Narazie to - tak jak powyżej jest wspomniane - nawet nie jeżdżą. Poza tym najlepszym rozwiązaniem byłaby unifikacja.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 lip 2019, 21:22

W sensie, że ursusy miały pojechać do Ursusa? Oryginalne :D
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 19 lip 2019, 10:33

MJ pisze:
18 lip 2019, 19:18
SławekM pisze:
18 lip 2019, 12:50


Jakby chcieli w Ursusach zmienić typ pantografu to by już to zrobili, a nie budowali specjalnie dla nich osobną ładowarkę...
A czy to pierwszy raz kiedy MZA najpierw działa, a potem myśli...? Narazie to - tak jak powyżej jest wspomniane - nawet nie jeżdżą. Poza tym najlepszym rozwiązaniem byłaby unifikacja.
Tak na prawdę nie wiemy (przynajmniej ja), gdzie leży przyczyna, że Ursusy z ładowarki na Konwiktorskiej nie korzystają. Niekoniecznie wina musi leżeć po stronie MZA.
Podobnie zresztą z drugą, solarisową ładowarką, która idealnie nadaje się pod całodzienne testowanie na niej 7100 na 503.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 lip 2019, 12:58

Zasadnicze pytanie brzmi, czy w stojącej ładowarce jest prąd. Z Innogy nigdy nic nie wiadomo.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 19 lip 2019, 13:12

W stojącej może być tylko napięcie. Prąd płynie po przyłączeniu urządzenia.
miłośnik 13N

michael112
Posty: 2813
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 lip 2019, 14:00

wincenty pisze:
19 lip 2019, 10:33
Tak na prawdę nie wiemy (przynajmniej ja), gdzie leży przyczyna, że Ursusy z ładowarki na Konwiktorskiej nie korzystają. Niekoniecznie wina musi leżeć po stronie MZA.
Póki co dlatego że MZA nie obsługuje tej linii. :D

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 19 lip 2019, 18:34

michael112 pisze:
19 lip 2019, 14:00
wincenty pisze:
19 lip 2019, 10:33
Tak na prawdę nie wiemy (przynajmniej ja), gdzie leży przyczyna, że Ursusy z ładowarki na Konwiktorskiej nie korzystają. Niekoniecznie wina musi leżeć po stronie MZA.
Póki co dlatego że MZA nie obsługuje tej linii. :D
Obsługuje.

Walas
Posty: 17070
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 19 lip 2019, 19:22

michael112 pisze:
19 lip 2019, 14:00
wincenty pisze:
19 lip 2019, 10:33
Tak na prawdę nie wiemy (przynajmniej ja), gdzie leży przyczyna, że Ursusy z ładowarki na Konwiktorskiej nie korzystają. Niekoniecznie wina musi leżeć po stronie MZA.
Póki co dlatego że MZA nie obsługuje tej linii. :D
Jak nie obsługuje jak Stalowa ma 2 brygady całodzienne?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

michael112
Posty: 2813
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 lip 2019, 20:44


Walas
Posty: 17070
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 19 lip 2019, 20:57

michael112 pisze:
19 lip 2019, 20:44
https://tgmr5j.webwavecms.com/lib/tgmr5 ... f25ss8.pdf
4 x Arriva, 5 x Michalczewski.
W DS 178 ma Kleszczowa
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

ODPOWIEDZ