Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
3 do 5 minut w zależnosci od warunków atmosferycznych i ilości kg gazu do zatankowania oraz potrzeby oczyszczania instalacji. Obsługa stacji jest już wprawiona i robi to jak kierowca loguje sie do systemu tankowania. Zatem 3-5 minut
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
MZA ciągle się upiera, że nie ma ostetecznych ustaleń - może kombinują jak wcisnąć wszystkie SU12CNG na R3, przynajmniej mam taką nadzieję. 70 wozów 12 m na R2 to jednak duża rewolucja.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Czyli znacząco krócej niż CNG (czy ktoś może potwierdzić, że tankowanie autobusu CNG trwa ponad kwadrans?). Jeśli dystrybutorów jest 5, a autobusów LNG ma być ponad setka, to tych CNG nie może być zbyt wiele...
Iloma stanowiskami do tankowania CNG dysponuje Kleszczowa?
Iloma stanowiskami do tankowania CNG dysponuje Kleszczowa?
Ale w MZA nie od dziś nie ma ustaleń. Nawet jak masz ustalony podział taboru na jakie zajezdnie, to to się może w ostatniej chwili zmienić. Nie ma czym się teraz podniecać ze snuciem, co i gdzie będzie stacjonować. Autobusów jeszcze fizycznie nie ma, dopiero co umowa się podpisała na I część...
Też masz rację, jedynie w niektórych przypadkach było z góry wiadomo jak np z MAN-em na R2.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Przeczytaj mój post ze zrozumieniem. Polecam czytać od A do Z.
A dwa to zejdź ze mnie. Nie wiem i nie podniecam się tym.
Zrobiłem analizę 1:1 i tyle dalej wątek nie ja ciągnę.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31
Nie żaden produkt uboczny, a wręcz przeciwnie. Stacja na Ostrobramskiej to jest typowa stacja LCNG - czyli stacja do tankowania CNG poprzez ogrzanie LNG. Nie pamiętam jaka jest tak wydajność, ale patrząc na gigantyczne parowniki (te rządzenia wyglądające jak duży radiator - przepływa przez nie LNG co podnosi jego temperaturę dzięki wymianie ciepła z otoczeniem i powoduje zmianę stanu) to spokojnie jest na poziomie wydajności dla 100 pojazdów.
Do szybkiego, czy wolnego tankowania?kveld pisze: ↑07 sie 2020, 21:06Czyli znacząco krócej niż CNG (czy ktoś może potwierdzić, że tankowanie autobusu CNG trwa ponad kwadrans?). Jeśli dystrybutorów jest 5, a autobusów LNG ma być ponad setka, to tych CNG nie może być zbyt wiele...
Iloma stanowiskami do tankowania CNG dysponuje Kleszczowa?
Jedno i drugie Z chęcią dowiem się też ile trwa tankowanie na każdym z typów.
To akurat moja subiektywna opinia: to bardzo przyjemne wozy do jazdy. Ku mojemu zdziwieniu nie tylko ja tak uważam. Gdybym jeździł na pełny etat to pewnie któregoś bym sobie wziął na stan.
Powiem więcej, są brygady, które planowo tankują się na Ostrobramskiej.michael112 pisze: ↑07 sie 2020, 14:56Zupełnie nie wiedziałem, dzięki. W takim razie sprawa jest jeszcze prostsza. Wobec tego ja bym na miejscu MZA (i ZTM) w ogóle nie komplikował sprawy i wysłał te nowe solówki CNG na Ostrobramską (wszystkie 40) i porobił jakieś przesunięcia istniejących wozów (pewnie coś na Stalową za "szarpaki"). Dokładanie solówek na zajezdnię, która dotąd nie miała ich w takiej ilości i szeroko zakrojone przesunięcia obsługowe wydają się być zbędne.kveld pisze: ↑07 sie 2020, 11:21Infrastruktura na R3 jest przystosowana do tankowania CNG http://pgnig.pl/aktualnosci/-/news-list ... rentPage=1
Poza tym to nie sądzę, żeby ktokolwiek decydował się na upychanie większej ilości solówek na Kleszczowej. Logistycznie nie ma to najmniejszego sensu. Krótkie autobusy zabierałyby miejsce długim, których miałoby być mniej na stanie zajezdni, a jak wiadomo lepiej mieć więcej dłuższych wozów.
Szczerze mówiąc to nie liczyłem dokładnie, ale sądzę, że w sumie jest 116 stanowisk. 6 dla szybkiego tankowania, które odbywa się tylko przy zjazdach nocek, porannych dodatków oraz ewentualnie dotankowań oraz ok. 110 wolnego tankowania, które odbywa się w nocy. Nie wiem ile trwa szybkie, wolne natomiast ok. 3 godzin, zależy od tego ile tego gazu było w pojeździe.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Teraz zaczynam rozumieć, skąd bierze się fakt zakupu "tylko" 40 solówek przy 120 (150) przegubowcach. Chyba wychodzi na to że 10 szarpaków zostanie zastąpionych przegubowcami i dla MZA to rozwiązanie wygodne.
A duży problem stanowiło by dodanie dodatkowych szybkich ładowarek na R3?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2