Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Dziś kolejne 77xx mają przyjechać do Warszawy.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
7 wozów dokładnie: 7731, 7735, 7739, 7743, 7744, 7746, 7747.
A ostatnia dziesiątka przyjedzie jeszcze w tym roku?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
W nowym roku dopiero.
-
- Posty: 1219
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Nie wiem co za idiota nadaje numeracje autobusom? 7700-7710 R3, późniejsze Kleszczowa. Teraz najnowsze znowu R3. Nie można było dać Kleszczowej 7700-7719 i później wszystkie wyższe Ostrobramskiej? Totalny nieprzemyślany bajzel - zresztą czego oczekiwać po ZTM.
Raczej czego oczekiwać po Tobie To nie ZTM decyduje o przydziale wozów tylko MZA. Chciałeś błysnąć ale coś poszło nie tak
Że tak powiem, Flash nie kryje się z bezpośredniością swoich wpisów, ale ma rację
Numeracja już dawno powinna być jednolita dla danej serii - nie ma sensu się bawić w oddzielną numerację dla danej zajezdni, a np. wozy 77xx danego dnia mogą być na R3, za miesiąc na R2, więc naprawdę nie widzę powodu do narzekania. Zresztą, ważny jest według prawa nr. rej oraz vin, oznaczenie przewoźnika może być nawet 2137
Numeracja już dawno powinna być jednolita dla danej serii - nie ma sensu się bawić w oddzielną numerację dla danej zajezdni, a np. wozy 77xx danego dnia mogą być na R3, za miesiąc na R2, więc naprawdę nie widzę powodu do narzekania. Zresztą, ważny jest według prawa nr. rej oraz vin, oznaczenie przewoźnika może być nawet 2137
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Tak z innej beczki, czemu drzwi odskokowe są tylko w 2 drzwiach w autobusach, nie dałoby się tego zastosować w każdych?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Idąc twoim tokiem myślenia, to idioci w Tramwajach Warszawskich pracują od pokoleń. Tam jedna seria wagonów jest rozrzucana po zajezdniach i nie połapiesz się, który skąd pochodzi.Michalk001 pisze: ↑16 gru 2021, 20:50Nie wiem co za idiota nadaje numeracje autobusom? 7700-7710 R3, późniejsze Kleszczowa. Teraz najnowsze znowu R3. Nie można było dać Kleszczowej 7700-7719 i później wszystkie wyższe Ostrobramskiej? Totalny nieprzemyślany bajzel - zresztą czego oczekiwać po ZTM.
Zresztą przeciętnego pasażera nie obchodzi czy wóz 7700 jest z Ostrobramskiej, Kleszczowej, Redutowej czy Inflanckiej. Dla przeciętnego pasażera ważne, że autobus przyjechał, odbył kurs i dowiózł do celu.
Poza tym 77xx są własnością MZA i jakie numery zostaną nadane, to naprawdę nie powinno cię obchodzić. MZA naprawdę weźmie sobie twoją opinię do serca o numeracji i spuści w kiblu.
Aha, tak na marginesie: twoje mieszkanie nie powinno mieć numeru 54 tylko 758685158116181681941.
-
- Posty: 1219
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Akurat te drzwi odskokowe z tramwaju to nieporozumienie, wystarczy że zatnie się jedna połówka i całość się nie otwiera. Były już takie przypadki np w 14424 na elkach. Powinny być niezależne tak jak pozostałe.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 71711.html
12 sztuk to nie jest jakoś dużo.
Poza tym, zamiast kolejnych przegubowców lepiej było dokupić trochę solówek, bo plan na elektryczne niedługo zrobi się napięty.
12 sztuk to nie jest jakoś dużo.
Poza tym, zamiast kolejnych przegubowców lepiej było dokupić trochę solówek, bo plan na elektryczne niedługo zrobi się napięty.
michael112 pisze:https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 71711.html
12 sztuk to nie jest jakoś dużo.
Poza tym, zamiast kolejnych przegubowców lepiej było dokupić trochę solówek, bo plan na elektryczne niedługo zrobi się napięty.
Przecież to się nie spina nawet zdanie po zdaniu. 136 jedzie głównie dwupasmówkami, a ze Śródmieściem ma kompetnie nic wspólnego. Mordor będzie czystszy. A jak zabraknie prądu, to będzie można skoczyć na Woronicza podładować.Dzięki „czystym” autobusom największe efekty ekologiczne można osiągnąć na trasach przebiegających przez teren zabudowy śródmiejskiej, gdzie jest największy ruch i trzeba ograniczać emisję spalin. Wstępny plan zakłada, że nowe elektryki obsłużą linię 136,
ŁK
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6925
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Poprawka, zamiast 12 elektrycznych przegubowców, można było kupić 20 zwykłych i wypieprzyć na żyletki złom.michael112 pisze: ↑22 gru 2021, 23:57https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 71711.html
12 sztuk to nie jest jakoś dużo.
Poza tym, zamiast kolejnych przegubowców lepiej było dokupić trochę solówek, bo plan na elektryczne niedługo zrobi się napięty.
No ale nie z funduszu ochrony środowiska. Mnie natomiast zastanawia, czy jak znów będą upały i nakażą oszczędzanie energii, to czy autobusy tez przestaną jeździć, czy może będą spalinowe ciągniki je prowadziły.Emyl pisze:Poprawka, zamiast 12 elektrycznych przegubowców, można było kupić 20 zwykłych i wypieprzyć na żyletki złom.michael112 pisze: ↑22 gru 2021, 23:57https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 71711.html
12 sztuk to nie jest jakoś dużo.
Poza tym, zamiast kolejnych przegubowców lepiej było dokupić trochę solówek, bo plan na elektryczne niedługo zrobi się napięty.
ŁK
Najlepsze jest to, że Warszawa dopiero wystartuje w konkursie „Zielony transport publiczny” i przecież wcale nie musi tej dotacji dostać...Łukasz pisze: ↑23 gru 2021, 8:13michael112 pisze:https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 71711.html
12 sztuk to nie jest jakoś dużo.
Poza tym, zamiast kolejnych przegubowców lepiej było dokupić trochę solówek, bo plan na elektryczne niedługo zrobi się napięty.Przecież to się nie spina nawet zdanie po zdaniu. 136 jedzie głównie dwupasmówkami, a ze Śródmieściem ma kompetnie nic wspólnego. Mordor będzie czystszy. A jak zabraknie prądu, to będzie można skoczyć na Woronicza podładować.Dzięki „czystym” autobusom największe efekty ekologiczne można osiągnąć na trasach przebiegających przez teren zabudowy śródmiejskiej, gdzie jest największy ruch i trzeba ograniczać emisję spalin. Wstępny plan zakłada, że nowe elektryki obsłużą linię 136,
136 pewnie dlatego, ze na nowej pętli Młynów po drugiej stronie Obozowej mają stanąć ładowarki.
Szkoda jednak, że zamiast tych przegubów nie kupią jednak elektrycznych solówek - przydałyby się do obsługi 106 i 302, skoro Trakt ma być obsługiwany tylko taborem elektrycznym.
Zakup diesli w obecnych czasach jest nierealny z powodów politycznych... Mają być tylko elektryki i gazowce i koniec dyskusji
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.