Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
https://transinfo.pl/infobus/warszawa-b ... 1674140795
Dzisiaj zostanie podpisana umowa z NFOŚiGW na dofinansowanie zakupu 12 autobusów przegubowych elektrycznych do obsługi linii 136.
Dzisiaj zostanie podpisana umowa z NFOŚiGW na dofinansowanie zakupu 12 autobusów przegubowych elektrycznych do obsługi linii 136.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ludzie, a dlaczego nie solówki? Tyle nowych przegubów w Warszawie, a solówki dalej będą jeździły z rocznika 2007. Tym bardziej że podejrzewam iż za cenę 12 przegubów można byłoby kupić więcej solówek.
Bo dla MZA bez różnicy jest czy wyjedzie solówka czy przegub skoro za obydwa jest taka sama stawka.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
No nie, ale przecież nadal trzymają te szarpaki na stanie, a za cenę przeguba pewnie by mieli 1,5 solówki albo i dwie. (Strzelam, bo nie znam cen.)
Za cudze lepiej kupować dużo i duże.michael112 pisze: ↑20 sty 2023, 9:39Ludzie, a dlaczego nie solówki? Tyle nowych przegubów w Warszawie, a solówki dalej będą jeździły z rocznika 2007. Tym bardziej że podejrzewam iż za cenę 12 przegubów można byłoby kupić więcej solówek.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36618
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Jeśli ta sama stawka, to chyba lepiej mieć za nią autobus tańszy, także w eksploatacji?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Ostatnio była w innym temacie kwestia, że jest za mało przegubów żeby dać na 177.michael112 pisze: ↑20 sty 2023, 9:39Ludzie, a dlaczego nie solówki? Tyle nowych przegubów w Warszawie, a solówki dalej będą jeździły z rocznika 2007. Tym bardziej że podejrzewam iż za cenę 12 przegubów można byłoby kupić więcej solówek.
Mówiąc szczerze, średnio sobie wyobrażam elektryki na 136 z ładowarką tylko na jednej pętli i z takimi opóźnieniami, jakie ta linia generuje. O wiele bardziej by się przydały solówki elektryczne na 106, które mogłyby się ładować także na Browarnej. Przegubów elektrycznych jest już tyle, że brakuje pomysłów, gdzie je wysyłać.
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Zdaje się że elektryczne solówki na 106 znalazłyby się, ale jest z nimi pewien problem. Mianowicie nie jeżdżą xD
Przecież wszystkie elektryki jeżdżą, w tym Ursusy... Tylko jak nie mają jak się ładować na mieście to jeżdżą na dodatkach na 331 i 739.
Umowa podpisana:
https://um.warszawa.pl/-/nowe-autobusy- ... a-warszawy
Chyba po raz pierwszy w Warszawie to ZTM zakupi autobusy i je wydzierżawi MZA? W dodatku ciekawostka taka, że 12 sztuk zlokalizowane zostanie w 3 zajezdniach, jak nie wygra Solaris to będą mieli po 4 rodzynki.
Umowa podpisana:
https://um.warszawa.pl/-/nowe-autobusy- ... a-warszawy
Chyba po raz pierwszy w Warszawie to ZTM zakupi autobusy i je wydzierżawi MZA? W dodatku ciekawostka taka, że 12 sztuk zlokalizowane zostanie w 3 zajezdniach, jak nie wygra Solaris to będą mieli po 4 rodzynki.
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Kuriozum to nie korzystanie z dedykowanej ładowarki na Konwiktorskiej. Co tam się stało?
Ja się zatrzymałem na tym ze podczas ładowania autobus wystawał na pas ruchu, dlatego ładowała się z kabla. Teraz jako,ze skończyła się gwarancja na Ursusy przypuszczam ,że są rożnego rodzaju „usterki” uniemożliwiające ladowanie.