251 ma być całe elektryczne przecież
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Może, chociaż wydaje mi się, że raczej nie napisali dość szczegółowo SIWzu. A potem podniosły się komentarze, że w ogóle byłoby zrobić odwrócone pantografy - tj. stacjonarne ładowarki z pantografami wysuwanymi w dół do stalowych szyn/styków na autobusach. Wtedy tańsze (i lżejsze) urządzenie byłoby na wielu autobusach, a bardziej skomplikowane na niewielu ładowarkach.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Plus jest taki, że linia mogłaby wypełnić luki w koordynacji z Kabat.wincenty pisze: ↑16 lip 2019, 9:04Wygląda na jakaś propagandową akcję władz Konstancina, które w sprawach komunikacji słabo się chyba rozeznają.
Chyba pozazdrościli Łomiankom, które wkrótce będą miały dwa elektryki na liniach do swojego miasteczka
To co... 242 Os. Grapa - Os. Kabaty bez objeżdżania Mirkowa w połowie częstotliwości 742?
Lepiej poprawić koordynację.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Koordynacja (dla przykładu w popołudniowym szczycie z Kabat) jest ładna, ale przy obecnych częstotliwościach nie da się uniknąć jednej dziury na godzinę.
710: 06, 26, 46;
742: 16
724: 56
Dziura: 36.
710: 06, 26, 46;
742: 16
724: 56
Dziura: 36.
Trzeba by się pobawić 710 i połamać takt np. 06-31-46 (lub jeszcze bardziej odchodząc od końcówek 01 i 06).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
- Lokalizacja: Ursynów
Przed wakacjami w szczycie B wspomnianej dziury nie było. Z Metra Kabaty koordynacja wyglądała tak:
710: 01 11 31 41
724: 51
742: 21
710: 01 11 31 41
724: 51
742: 21
spoko, ale to nie temat rozkładowy
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6925
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Dokładnie, na forum między innymi ja podnosiłem te głosy.KwZ pisze: ↑16 lip 2019, 14:48Może, chociaż wydaje mi się, że raczej nie napisali dość szczegółowo SIWzu. A potem podniosły się komentarze, że w ogóle byłoby zrobić odwrócone pantografy - tj. stacjonarne ładowarki z pantografami wysuwanymi w dół do stalowych szyn/styków na autobusach. Wtedy tańsze (i lżejsze) urządzenie byłoby na wielu autobusach, a bardziej skomplikowane na niewielu ładowarkach.
Zapewne i tak jak eksploatacja elektryków rozpocznie się na poważnie to będzie akcja na wymianę pantografów do ładowania na jeden typ.
O ile to będzie możliwe. No i producent autobusu raczej będzie chciał czegoś (kasy albo ustępstw) za umożliwienie modyfikacji pojazdu podczas gwarancji i przygotowanie zatwierdzonego projektu.
Albo producent może nie istnieć...
Albo producent może nie istnieć...
Kiedy ma być pierwszy SU18IVE według umowy?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Najpierw to niech podpiszą umowę, a potem od 6 do 10 miesięcy chyba.
Dlatego napisałem „jak eksploatacja elektryków rozpocznie się na poważnie”. Sądzę, że do tego czasu minie gwarancja na obecne SU12 czy Ursusy.