Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
-
- Posty: 152
- Rejestracja: 20 paź 2011, 19:13
- Lokalizacja: Warszawa, Praga Pd
Dzisiaj ma być podpisana umowa na elektryki. Infobus twierdzi, że uroczystość będzie o 14:00
http://infobus.pl/elektryczno-gazowy-pl ... 16326.html
MZA zamierza kupić 160, a nie 80 gazowców. przetarg pod koniec roku.
MZA zamierza kupić 160, a nie 80 gazowców. przetarg pod koniec roku.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Elektryki podpierają płot d.R-7 - smutny widok, pojazd kosztowny a przyjazny dla środowiska powinien być maksymalnie eksploatowany...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 152
- Rejestracja: 20 paź 2011, 19:13
- Lokalizacja: Warszawa, Praga Pd
Live z fabryki MAN-a w Starachowicach. W różnych etapach składania widać już dziewięć krótkich i dwa długie gazowce CNG dla "emzetkowa"
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A weź to eksploatuj w DS kiedy nie ma dodatków, a pojazd nie ujedzie Ci całego dnia...
Ja od początku uważałem że dopóki technologia nie umożliwi zbudowania akumulatorów wytrzymujących pracę przewozową brygady całodziennej, nie ma co tego wdrażać do transportu zbiorowego.
Lepsze cokolwiek innego: hybrydy, gazowce (wbrew moim początkowym obawom, MAN-y gazowe mają bardzo cichy silnik, niestety gorzej jest ze Scaniami i Solbusami), a nawet trolejbusy z akumulatorem pokonujące część trasy pod trakcją, a część bez niej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No ale są maratony, są linie z pętlami niedaleko zajezdni, na które dałoby się zrobić podsył... w godzinach poranny elektryk zamiast diesla w środku osiedla byłby jednak cenny.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W weekendy 4 spokojnie mogłyby jeździć na 218 (ewentualny podsył na Królikarnię to chwila moment) zamiast szrotbusów.Glonojad pisze:No ale są maratony, są linie z pętlami niedaleko zajezdni, na które dałoby się zrobić podsył... w godzinach poranny elektryk zamiast diesla w środku osiedla byłby jednak cenny.
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Podejrzewam, że tych trzech pasażerów dałoby się przesadzić na przystanku pod zajezdnią... skoro na 27 można było taką operację w szczycie porannym zrobić, to i tu by się dało.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Gazowe MANy mają problem z takimi liniami jak 190, zjeżdżają na grubej rezerwie lub są podmieniane na ostatnie kółko.michael112 pisze: ↑28 lip 2019, 17:45A weź to eksploatuj w DS kiedy nie ma dodatków, a pojazd nie ujedzie Ci całego dnia...
Ja od początku uważałem że dopóki technologia nie umożliwi zbudowania akumulatorów wytrzymujących pracę przewozową brygady całodziennej, nie ma co tego wdrażać do transportu zbiorowego.
Lepsze cokolwiek innego: hybrydy, gazowce (wbrew moim początkowym obawom, MAN-y gazowe mają bardzo cichy silnik, niestety gorzej jest ze Scaniami i Solbusami), a nawet trolejbusy z akumulatorem pokonujące część trasy pod trakcją, a część bez niej.
W niehandlowe niedziele pewnie tak, ale w soboty jest większa frekwencja.Glonojad pisze:Podejrzewam, że tych trzech pasażerów dałoby się przesadzić na przystanku pod zajezdnią... skoro na 27 można było taką operację w szczycie porannym zrobić, to i tu by się dało.
ŁK
4230, 4231, 4233 i 4243 odebrane.marco_wawa pisze: ↑28 lip 2019, 17:41Live z fabryki MAN-a w Starachowicach. W różnych etapach składania widać już dziewięć krótkich i dwa długie gazowce CNG dla "emzetkowa"
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
6 MANów 42xx przyjechało na R-2.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Takie małe pytanie. Jechałem przegubem Solbusa i z tyłu są dwa siedzenia i wieża po obu stronach. Dlaczego tak?
miłośnik 13N
Ech, całe wakacje na 218 jezdziły u18. Teraz wróciły solg*wna a jak takie coś o 23 jedzie to słychać jego wiatraki z 500 metrów. Może w nocy powinny elektryki
ŁK
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6925
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Bo to posrany autobus XDStary Pingwin pisze: ↑04 wrz 2019, 20:36Takie małe pytanie. Jechałem przegubem Solbusa i z tyłu są dwa siedzenia i wieża po obu stronach. Dlaczego tak?