Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Dwa gazowce dla Arrivy są już w zaawansowanym stadium budowy, przynajmniej kolejnych 13 jest na różnych etapach produkcji.
Elektryki dla Łomianek też już coraz bliżej, ale nie wiem, czy tu nie ma jakiegoś poślizgu.
Elektryki dla Łomianek też już coraz bliżej, ale nie wiem, czy tu nie ma jakiegoś poślizgu.
No jest, bo umowa podpisana 14 czerwca ub.r. zakładała dostawę w ciągu 12 miesięcy.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
772 już jest oklejony w te durne "jestę elektryczny", logo Dziennika Telewizyjnego i zarys budynków, więc na dniach pewnie będą odbiory.
Dzięki za info!
Rozumiem, że to wersja już po liftingu?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Jasne, wszystko już po lifcie. 772 ponoć jutro ma wyjechać do Łomianek.
Pierwsze wozy dla Arrivy już gotowe:
http://infobus.pl/nowe-urbino-18-cng-dl ... 15927.html
http://infobus.pl/nowe-urbino-18-cng-dl ... 15927.html
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
9901-9954 zakres numeracji.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Czy była już podpisana umowa z Solarisem na 130 elektryków? Jeżeli nie, to kiedy można się spodziewać podpisania?
9904 zarejestrowany i odebrany Na ul. Estrady trwa przebudowa ulicy w celu poprawnego wjazdu i wyjazdu jak i sam plac się przebudowuje. Praca wre.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Też mnie nurtuje to pytanie. 4 miesiące po wyborze oferty, a umowa nadal nie podpisana. Może się ociągają, żeby wstrzelić się z budową infrastruktury, która będzie gotowa dopiero w połowie przyszłego roku?
Podobnie dziwi mnie, dlaczego bezczynnie stoją dwie ładowarki na Konwiktorskiej. Wyglądają na gotowe do pracy
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
W Konstancinie na pętli 251 też podobno jest ładowarka.wincenty pisze: ↑12 lip 2019, 10:57Też mnie nurtuje to pytanie. 4 miesiące po wyborze oferty, a umowa nadal nie podpisana. Może się ociągają, żeby wstrzelić się z budową infrastruktury, która będzie gotowa dopiero w połowie przyszłego roku?
Podobnie dziwi mnie, dlaczego bezczynnie stoją dwie ładowarki na Konwiktorskiej. Wyglądają na gotowe do pracy
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Przyłącze energetyczne to zmora dla wszystkich tego typu inwestycji.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Tylko żeby nie skończyło się na tym, że Solaris nie będzie chciał podpisać umowy, bo terminy/zarobek na wozach będzie mu nie odpowiadał.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ano jest, z tym że płynie z niej konstanciński prąd.Walas pisze: ↑12 lip 2019, 11:31W Konstancinie na pętli 251 też podobno jest ładowarka.wincenty pisze: ↑12 lip 2019, 10:57
Też mnie nurtuje to pytanie. 4 miesiące po wyborze oferty, a umowa nadal nie podpisana. Może się ociągają, żeby wstrzelić się z budową infrastruktury, która będzie gotowa dopiero w połowie przyszłego roku?
Podobnie dziwi mnie, dlaczego bezczynnie stoją dwie ładowarki na Konwiktorskiej. Wyglądają na gotowe do pracy
MZA musiałoby się dogadać z władzami Konstancina, by móc z niej pobierać prąd dla swoich autobusów.
Bo tak właściwie to nie widzę sensu wybudowania jej w tym miejscu.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.