Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Moderatorzy: JacekM, Dantte

wincenty
Posty: 818
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Re: Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Post autor: wincenty » 26 mar 2020, 21:34

Walas pisze:
26 mar 2020, 16:29
5902 jest na R-1.
Laweciarz pomylił zajezdnie...

Walas
Posty: 16426
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 26 mar 2020, 21:55

wincenty pisze:
26 mar 2020, 21:34
Walas pisze:
26 mar 2020, 16:29
5902 jest na R-1.
Laweciarz pomylił zajezdnie...
5904 też już na R-1. Jutro mają być na R-3.
1040, 1069
Ulubione wozy: 8112, 8122
1, 2, 2BIS, 3, 3BIS, 4, 5, 6, WKD, R1, R-1, S1

wincenty
Posty: 818
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 26 mar 2020, 23:14

Walas pisze:
26 mar 2020, 21:55
wincenty pisze:
26 mar 2020, 21:34

Laweciarz pomylił zajezdnie...
5904 też już na R-1. Jutro mają być na R-3.
Ale generalnie to ciekawe... Numery wykraczają poza planowaną wstępną dostawą 5 sztuk.

beni
Posty: 2345
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 28 mar 2020, 12:35

5902 :arrow: WX 5008C zarejestrowany

Przedział dla elektryków WX5001C do WX 5130C.
Swingi NG:
Wola - 7 z 13
Praga - 10 z 30
Mokotów - 13 z 63
Żoliborz - 13 z 74

ConecteM
Posty: 25
Rejestracja: 25 cze 2017, 22:54

Post autor: ConecteM » 28 mar 2020, 17:45

Vlady pisze:
18 mar 2020, 20:18
Przesunięto otwarcie ofert na gazowce na 2.04.2020r. Z ciekawych zmian to usunięto kryterium unifikacji producenta autobusu i silnika, bo ,,ogranicza to możliwość złożenia konkurencyjnych ofert". #-o
Ponownie przesunięto otwarcie ofert, tym razem na 21.05.2020 #-o

wincenty
Posty: 818
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 28 mar 2020, 21:50

ConecteM pisze:
28 mar 2020, 17:45
Vlady pisze:
18 mar 2020, 20:18
Przesunięto otwarcie ofert na gazowce na 2.04.2020r. Z ciekawych zmian to usunięto kryterium unifikacji producenta autobusu i silnika, bo ,,ogranicza to możliwość złożenia konkurencyjnych ofert". #-o
Ponownie przesunięto otwarcie ofert, tym razem na 21.05.2020 #-o
Nie zdziwiłbym się, że w świetle nieuchronnie zbliżających się chudych czasów przetarg zostanie całkowicie odwołany...

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 1982
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 29 mar 2020, 0:42

W zeszłym tygodniu dotarły ostatnie 3 sztuki gazowców 7250, 7255 i 7256. Już są w ruchu. Czyli można powiedzieć, że kontrakt na 110 gazowców mamy sfinalizowany.

ConecteM
Posty: 25
Rejestracja: 25 cze 2017, 22:54

Post autor: ConecteM » 30 mar 2020, 0:54

wincenty pisze:
28 mar 2020, 21:50
ConecteM pisze:
28 mar 2020, 17:45
Ponownie przesunięto otwarcie ofert, tym razem na 21.05.2020 #-o
Nie zdziwiłbym się, że w świetle nieuchronnie zbliżających się chudych czasów przetarg zostanie całkowicie odwołany...
Niewykluczone, że pewien producent gra na czas by opracować pojazd na LNG, albowiem wydłużono okres pierwszych dostaw z 80 na 92 tygodnie, oprócz tego dopiero teraz pojawiło się pytanie o umiejscowienie tablicy wewnętrznej w miejscu specyficznym dla jednej marki :wink:

Michalk001
Posty: 1158
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów
Kontakt:

Post autor: Michalk001 » 30 mar 2020, 19:00

ConecteM pisze:
30 mar 2020, 0:54
wincenty pisze:
28 mar 2020, 21:50

Nie zdziwiłbym się, że w świetle nieuchronnie zbliżających się chudych czasów przetarg zostanie całkowicie odwołany...
Niewykluczone, że pewien producent gra na czas by opracować pojazd na LNG, albowiem wydłużono okres pierwszych dostaw z 80 na 92 tygodnie, oprócz tego dopiero teraz pojawiło się pytanie o umiejscowienie tablicy wewnętrznej w miejscu specyficznym dla jednej marki :wink:
Jeżeli chodzi o Scanię to mam nadzieję że ten przeżytek nie wystartuje.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 1982
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 31 mar 2020, 9:05

ConecteM pisze:
30 mar 2020, 0:54
wincenty pisze:
28 mar 2020, 21:50

Nie zdziwiłbym się, że w świetle nieuchronnie zbliżających się chudych czasów przetarg zostanie całkowicie odwołany...
Niewykluczone, że pewien producent gra na czas by opracować pojazd na LNG, albowiem wydłużono okres pierwszych dostaw z 80 na 92 tygodnie, oprócz tego dopiero teraz pojawiło się pytanie o umiejscowienie tablicy wewnętrznej w miejscu specyficznym dla jednej marki :wink:
Te zapytania oferentów można gdzieś znaleźć?

Awatar użytkownika
Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 6875
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Zielona Italia
Kontakt:

Post autor: Szymon » 31 mar 2020, 9:52

MJ pisze:
31 mar 2020, 9:05
Te zapytania oferentów można gdzieś znaleźć?
Wszystko jest na bieżąco uzupełniane.
https://www.mza.waw.pl/spolka-mza/przet ... 9-nt-ab-19
Zakład Eksperymentów Autobusowych R-11 "KLESZCZOWA" :term:

Awatar użytkownika
Vlady
Posty: 74
Rejestracja: 17 gru 2017, 22:56

Post autor: Vlady » 01 kwie 2020, 18:01

Chyba nie jesteśmy jednak najgorsi w planowaniu infrastruktury 8-( :http://infobus.pl/w-rydze-ruszyly-wodor ... 22690.html

tatra
Posty: 228
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 02 kwie 2020, 7:20

Michalk001 pisze:
30 mar 2020, 19:00
ConecteM pisze:
30 mar 2020, 0:54


Niewykluczone, że pewien producent gra na czas by opracować pojazd na LNG, albowiem wydłużono okres pierwszych dostaw z 80 na 92 tygodnie, oprócz tego dopiero teraz pojawiło się pytanie o umiejscowienie tablicy wewnętrznej w miejscu specyficznym dla jednej marki :wink:
Jeżeli chodzi o Scanię to mam nadzieję że ten przeżytek nie wystartuje.
Ale Scania przynajmniej ta u Michasia ma normalny układ siedzeń i odskokowe drzwi a Man z tyłu wygląda jak sen idioty.Nawet ludzie sprawni mają problem w czasie jazdy wejść na tą idiotyczną ambonę.
tatra

fluger
Posty: 475
Rejestracja: 01 paź 2008, 20:28

Post autor: fluger » 02 kwie 2020, 18:19

tatra pisze:
02 kwie 2020, 7:20
Ale Scania przynajmniej ta u Michasia ma normalny układ siedzeń i odskokowe drzwi a Man z tyłu wygląda jak sen idioty.Nawet ludzie sprawni mają problem w czasie jazdy wejść na tą idiotyczną ambonę.
Tylna ambona u MAN-a jest jej znakiem rozpoznawczym od lat, ma też swoje plusy, bo można sobie usiąść spokojnie bez obaw że ktoś starszy poprosi o ustąpienie :D. Moim zdaniem jest lepiej niż w nowym solarisie, którego wnętrze jest totalnie przekombinowane. W MAN-e jednak trzymają się konsekwentnie jednej koncepcji, tylko wg. mnie porażką są te półtoraki, i ten przed przegubem w gazowcach.

ConecteM
Posty: 25
Rejestracja: 25 cze 2017, 22:54

Post autor: ConecteM » 02 kwie 2020, 19:28

fluger pisze:
02 kwie 2020, 18:19
tatra pisze:
02 kwie 2020, 7:20
Ale Scania przynajmniej ta u Michasia ma normalny układ siedzeń i odskokowe drzwi a Man z tyłu wygląda jak sen idioty.Nawet ludzie sprawni mają problem w czasie jazdy wejść na tą idiotyczną ambonę.
Tylna ambona u MAN-a jest jej znakiem rozpoznawczym od lat, ma też swoje plusy, bo można sobie usiąść spokojnie bez obaw że ktoś starszy poprosi o ustąpienie :D. Moim zdaniem jest lepiej niż w nowym solarisie, którego wnętrze jest totalnie przekombinowane. W MAN-e jednak trzymają się konsekwentnie jednej koncepcji, tylko wg. mnie porażką są te półtoraki, i ten przed przegubem w gazowcach.
Moim zdaniem układ siedzeń w Scanii też do idealnych nie należy, ktoś już zapomniał o półtoraku przy trzecich drzwiach i pojedynczym, które nawet nie styka się ze ścianą, obok przednich osi? Pomijam fakt, że rozwiązanie Scanii dotyczące ich zabudowy powoduje, że z przodu jest mniej miejsc siedzących względem innych marek...

ODPOWIEDZ