Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 08 wrz 2020, 15:35
TW to chyba nową umowę ma miec na 22,5 roku czyli maks na ile pozwala ustawa.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
https://www.mza.waw.pl/kolejnych-90-gaz ... -autosana/Michalk001 pisze: ↑08 wrz 2020, 15:34Wreszcie jest umowa z Autosanem.
https://www.facebook.com/45021889174344 ... 458863395/
Żal to czytać tak negatywne wypowiedzi.wincenty pisze: ↑08 wrz 2020, 16:16https://www.mza.waw.pl/kolejnych-90-gaz ... -autosana/Michalk001 pisze: ↑08 wrz 2020, 15:34Wreszcie jest umowa z Autosanem.
https://www.facebook.com/45021889174344 ... 458863395/
Nie jest to raczej powód do radości...
Będą Solbusy-bis, głośne, niedopracowane, rozlatujące się. Żal
Na podstawie czego to wnosisz? W ogóle korzystałeś z najnowszych wyrobów Autosana?wincenty pisze: ↑08 wrz 2020, 16:16https://www.mza.waw.pl/kolejnych-90-gaz ... -autosana/Michalk001 pisze: ↑08 wrz 2020, 15:34Wreszcie jest umowa z Autosanem.
https://www.facebook.com/45021889174344 ... 458863395/
Nie jest to raczej powód do radości...
Będą Solbusy-bis, głośne, niedopracowane, rozlatujące się. Żal
Primo w jakich pekaesach xd, secundo H9 zostało już naprawdę niedużo i to zazwyczaj tylko te wyprodukowane w XXI wieku (z nielicznymi wyjątkami). No ale 20 letni autobus który nadal jeździ po odbudowie to chyba żaden wyczyn, co?
I wciąż nie wiadomo czy skorzystają z opcji na CNGMichalk001 pisze: ↑08 wrz 2020, 15:34Wreszcie jest umowa z Autosanem.
https://www.facebook.com/45021889174344 ... 458863395/
Jechałeś w ogóle Sancity 12? Już podczas testów 917 byłem w szoku jak cichy był Sancity - przewyższał tym nawet obecne gazowe MAN-y które są jednymi z najcichszych wozów w MZA. A to było 10 lat temu.ashir pisze: ↑08 wrz 2020, 17:07Na podstawie czego to wnosisz? W ogóle korzystałeś z najnowszych wyrobów Autosana?wincenty pisze: ↑08 wrz 2020, 16:16
https://www.mza.waw.pl/kolejnych-90-gaz ... -autosana/
Nie jest to raczej powód do radości...
Będą Solbusy-bis, głośne, niedopracowane, rozlatujące się. Żal
Nie jechałem. Za to czytałem opinie o rzeszowskich gazowcach. Polecam lekturę.Michalk001 pisze: ↑09 wrz 2020, 8:25Jechałeś w ogóle Sancity 12? Już podczas testów 917 byłem w szoku jak cichy był Sancity - przewyższał tym nawet obecne gazowe MAN-y które są jednymi z najcichszych wozów w MZA. A to było 10 lat temu.
Ja wielokrotnie korzystałem, ale to chyba pytanie nie do mnie?Michalk001 pisze: ↑09 wrz 2020, 8:25Jechałeś w ogóle Sancity 12? Już podczas testów 917 byłem w szoku jak cichy był Sancity - przewyższał tym nawet obecne gazowe MAN-y które są jednymi z najcichszych wozów w MZA. A to było 10 lat temu.
A ja jechałem, również rzeszowskimi gazowcami i nie mam zastrzeżeń, bardzo przyjemne wozy, a dostawy autobusów z wyprzedzeniem kilku miesięcy bardzo na plus. Jakie były zarzuty?
O to bym się nie bał, Sancity 9 to kompletnie inna konstrukcja od "dwunastki". Ogólnie najmniejsze Sancity było nieudanym modelem w który też Jelcz wsadził łapki i wyszło co wyszło - gdyby uporano się z wibracjami silnika to byłby to fajny pojazd. O ile lubię silniki Cumminsa to ten 4 cylindrowiec był kompletną porażką.
Czy możliwe jest aby inżynierowie w Autosanie dopracowali te autobusy żeby nie "kładły" się na bok o niemal 45 stopni podczas pokonywania zakrętów?ashir pisze: ↑09 wrz 2020, 17:37Ja wielokrotnie korzystałem, ale to chyba pytanie nie do mnie?Michalk001 pisze: ↑09 wrz 2020, 8:25Jechałeś w ogóle Sancity 12? Już podczas testów 917 byłem w szoku jak cichy był Sancity - przewyższał tym nawet obecne gazowe MAN-y które są jednymi z najcichszych wozów w MZA. A to było 10 lat temu.A ja jechałem, również rzeszowskimi gazowcami i nie mam zastrzeżeń, bardzo przyjemne wozy, a dostawy autobusów z wyprzedzeniem kilku miesięcy bardzo na plus. Jakie były zarzuty?