[Historia]Trolejbusy
O, to muszę kupić DziękiJacekM pisze:Po wojnie trafiły "używane" JaTB-2, następnie po kolei nowe Vetry, Lowy, Skody 8Tr i 9Tr. Nieliczne dziewiątki nie uległy kasacji i trafiły do Lublina. Więcej w książce
Czy jest tam też wyjaśnione co się stało tutaj w 1970? Wozy były aż w taki złym stanie, coś im się przytrafiło?
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Mówisz o pierwszej, drugiej czy obydwy?
Ostatnio strasznie mnie zainteresowały trolejbusy z lat 50. i 60., przeczytam sobie książkę i bedę dalej wypowiadał się w tym temacie
@JacekM; kupno tylko przez internet czy w jakiejś księgarni też?
Ostatnio strasznie mnie zainteresowały trolejbusy z lat 50. i 60., przeczytam sobie książkę i bedę dalej wypowiadał się w tym temacie
@JacekM; kupno tylko przez internet czy w jakiejś księgarni też?
Bo właśnie tylko parowozik mi do głowy przychodził, ale już go nie ma. Jakoś nabędęJacekM pisze:A bo ja wiem? Parowozik zamknęli, może w Pelcie się ostał jakiś egzemplarz. Na allegro bywają...ZEA_R-0 pisze:@JacekM; kupno tylko przez internet czy w jakiejś księgarni też?
Kurde, zbiera się książek do kupienia, kiedy to ja miałem zakupić o kolejce Jabłonowskiej...
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Skontaktuj się z Liptonem, duże szanse, ze ma na zbycie.ZEA_R-0 pisze:Bo właśnie tylko parowozik mi do głowy przychodził, ale już go nie ma. Jakoś nabędęJacekM pisze:A bo ja wiem? Parowozik zamknęli, może w Pelcie się ostał jakiś egzemplarz. Na allegro bywają...
Kurde, zbiera się książek do kupienia, kiedy to ja miałem zakupić o kolejce Jabłonowskiej...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Dodać jeszcze należy, że po likwidacji sieci w Poznaniu do trafiły tamtejsze Vetry, a oprócz tego zbudowano 3 trolejbusy przegubowe na bazie Skód 8Tr. Było to mniej więcej w tym czasie kiedy zbudowano w Warszawie przegubowe Jelcze AP62 i tramwaje PN.JacekM pisze:Po wojnie trafiły "używane" JaTB-2, następnie po kolei nowe Vetry, Lowy, Skody 8Tr i 9Tr. Nieliczne dziewiątki nie uległy kasacji i trafiły do Lublina. Więcej w książce
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Czy istniały plany zbudowania trolejbusu na bazie Jelcza 272?
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Powiem tak: niewykluczone, że różne takie rozważania prowadzono w przedsiębiorstwach, zakładach produkujących tabor czy instytucjach badawczych. Jednak nie są znane żadne takie konkretne projekty. Mam jednak wrażenie, że skoro szczyt produkcji Jelcza Mexa przypadał akurat na zmierzch komunikacji trolejbusowej przełomu lat 60 i 70 to ejst to mało prawdopodobne.Kleszczu pisze:Czy istniały plany zbudowania trolejbusu na bazie Jelcza 272?
A teraz coś z zupełnie innej beczki
15/12/2005-12/7/2019
-
- Posty: 1219
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów