Mercedes Conecto

Moderatorzy: JacekM, Dantte

prosper5250
Posty: 842
Rejestracja: 11 lip 2007, 20:57
Lokalizacja: Białołęka-Ratusz

Post autor: prosper5250 » 19 gru 2012, 19:42

Nie, no jasne. Solina to przy Conecto jakby projekt Pininfariny! ](*,) Conencto z zewnątrz jest zwyczajne i tyle. Takie jak parę lat temu. Co z tego że z zewnątrz mniej błyskotliwe od Urbino i MANa? Wewnątrz lepsze od Lion's City G, szarpaków, 82, 84 i wieeelu innych i to cieszy!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 gru 2012, 19:50

O tak, zwłaszcza laminaty pomalowane pędzlem to wyjątkowo dobre wnętrze.

Żółte uchwyty z matowego, miękkiego plastiku także porażają wręcz stylem wzornictwa.

No i rewelacyjne, wyjątkowo ciasne przejścia przez nadkola, tudzież pojedyncze siedzenie między trzecimi drzwiami a przegubem, wciśnięte niczym... konfesjonał?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

prosper5250
Posty: 842
Rejestracja: 11 lip 2007, 20:57
Lokalizacja: Białołęka-Ratusz

Post autor: prosper5250 » 19 gru 2012, 19:56

Głupoty na które i tak nikt nie zwraca uwagi. A żeby ciaśniejsze przejścia przeszkadzały nie zauważyłem nawet sunąc nawalonym po sufit 180 Traktem Królewskim.
Odnośnie tego pojedynczego miejsca w zamian są najwygodniejsze miejsca w historii warszawskich niskaczy - 2 ostatnie. A pojedyncze miejsce to mistrzostwo rodem z Ikarusa.

ashir
Posty: 27709
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 gru 2012, 20:10

prosper5250 pisze:A pojedyncze miejsce to mistrzostwo rodem z Ikarusa.
I w Jelczu 120M również. Natomiast ja w takim miejscu dostrzegam raczej plusy niż minusy. 8-(

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4867
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 19 gru 2012, 20:28

Glonojad pisze:No i rewelacyjne, wyjątkowo ciasne przejścia przez nadkola, tudzież pojedyncze siedzenie między trzecimi drzwiami a przegubem, wciśnięte niczym... konfesjonał?
Akurat ja chwalę sobie to jedno konkretne miejsce siedzące. To rzecz indywidualna, co komu odpowiada a co nie, więc nie uogólniałbym, że jest be i koniec.
ObrazekObrazek

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 19 gru 2012, 20:32

Z info od kierowcy z R2 PiotrkaB. 2211 skrzynia do wymiany. Powoli w Mercedesach odzywa się partactwo. Wszelakie usterki ze sterowaniem silnikiem, skrzynią itp. Bravo.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 19 gru 2012, 20:45

Glonojad pisze:O tak, zwłaszcza laminaty pomalowane pędzlem to wyjątkowo dobre wnętrze.
Mówisz o tych okropnych nadkolach? :)

[ Dodano: Sro 19 Gru, 2012 ]
prosper5250 pisze:Głupoty na które i tak nikt nie zwraca uwagi.
Nie ma jak - już nawet nie obiektywna - ale merytoryczna głębia obserwacji :D
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 gru 2012, 21:07

MeWa pisze:
Glonojad pisze:O tak, zwłaszcza laminaty pomalowane pędzlem to wyjątkowo dobre wnętrze.
Mówisz o tych okropnych nadkolach? :)
Nie tylko nadkola, także elementy zabudowy w sekcji B przy przegubie, choć mam wrażenie, że cały dolny pas przedziału jest tą techniką wykonany...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

fraktal
Posty: 5475
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 19 gru 2012, 21:35

beni pisze:Z info od kierowcy z R2 PiotrkaB. 2211 skrzynia do wymiany. Powoli w Mercedesach odzywa się partactwo. Wszelakie usterki ze sterowaniem silnikiem, skrzynią itp. Bravo.
Biorąc pod uwagę, że w solarisach 83xx (tych z niższymi numerami z 2010 roku) też trzeba było walczyć z usterkami skrzyni - na razie nie jest to nic, co by zaskakiwało w warszawskim taborze. Oprócz jęków niezadowolonych. Po prostu co poniektórzy mieli pewnie zbyt wysokie oczekiwania i jak na razie tyle można przyznać. Co do usterek - na razie spotkałem się z jednym restartem wozu, co w nowym autobusie może zastanawiać, ale od warszawskiej normy nie odbiega.

DG_Ins
Posty: 52
Rejestracja: 25 wrz 2012, 13:00

Post autor: DG_Ins » 20 gru 2012, 9:23

Udało mi się w końcu tym autobusem przejechać. Beznadzieja.
Siedzenia wąskie (ja się mieszczę, ale niektórzy nie) - one niemal zachodzą na siebie!
Przejścia wąskie, szczególnie przy nadkolach.
Malowanie ścian i sufitu (brzydkie, w jakieś paski).
Sygnał dźwiękowy - pip, pip piiiiiiip, wkurzający.
Wyświetlacz (to akurat nie tylko w tym autobusie) nie odróżnia autobusów od tramwajów.
A z zewnątrz to już napisałem wcześniej - okropny.

5280
Posty: 1798
Rejestracja: 02 sty 2006, 21:25

Post autor: 5280 » 20 gru 2012, 9:54

beni pisze:Z info od kierowcy z R2 PiotrkaB. 2211 skrzynia do wymiany. Powoli w Mercedesach odzywa się partactwo. Wszelakie usterki ze sterowaniem silnikiem, skrzynią itp. Bravo.
NIC nowego. W obecnych 83.. 85.. skrzynia rozłącza biegi, pękają bloki, nawet hybryda 8398 stała miesiąc na awarię silnika i nikt nie robi sensacji. Pokaż mi starsze solarisy w których nie wyświetlają się podobne błędy jak w mercedesach. 8876 zanim dobrze się zadomowił na R13 miał wymieniony silnik.
5280

prosper5250
Posty: 842
Rejestracja: 11 lip 2007, 20:57
Lokalizacja: Białołęka-Ratusz

Post autor: prosper5250 » 20 gru 2012, 17:56

To są naprawdę przyzwoite wozy jak na tę cenę z punktu widzenia pasażera. Wyszły taniej od Urbino a jedynym mankamentem jest to, że nie są Made In Poland. Z mojej strony EOT.

Czekaj - to już 8398 zrobili?

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 21 gru 2012, 11:48

I co z tego że są nieco taniej...są gorsze i tutaj EOT.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

xaxaxa
Posty: 12
Rejestracja: 20 lip 2012, 11:57

Post autor: xaxaxa » 21 sty 2013, 14:34

Npisałby mi ktos wszystkie linię i brygady na których mają jeździć mercedesy ?

Walas
Posty: 17079
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 21 sty 2013, 14:51

xaxaxa pisze:Npisałby mi ktos wszystkie linię i brygady na których mają jeździć mercedesy ?
Nie ten temat.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

ODPOWIEDZ