Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

Moderatorzy: JacekM, person

daniel.k
Posty: 32
Rejestracja: 09 sty 2011, 11:12

Re: Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

Post autor: daniel.k » 16 wrz 2020, 11:49

stacja Żwirki i Wigury będzie miała wreszcie przystanek autobusowy, ale tylko w stronę lotniska, w drugą podobno się nie da bo przystanek musiałby być na jezdni bez zatoki na skrzyżowaniu z ul Wyjazd. Nie wiem w czym jest problem bo przystanki Baleya też są na jezdni.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24944
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 wrz 2020, 11:57

Ja to w ogóle nie kupuję potrzeby zatoki na trzypasowej jezdni, ale przystanek Żwirki ma więcej niedomagań - na przykład brak legalnego przejścia na wschodnią stronę Żwirek.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

rudy
Posty: 1703
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 16 wrz 2020, 11:58

Przy przystanku Baleya nie ma skrzyżowania - pewnie o to chodzi.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2663
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 16 wrz 2020, 13:14

Zatoka na ulicy tej klasy jest obowiązkowa. Inna rzecz, że można było rozważyć zrobienie jej zamiast trzeciego pasa, a nie obok.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24944
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 wrz 2020, 13:25

Klasę można obniżyć. Pomijam fakt, że trzeci pas Żwirek tam, gdzie występuje, powinien być buspasem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

kajo
Posty: 2260
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Nowa Iwiczna
Kontakt:

Post autor: kajo » 17 wrz 2020, 8:46

Glonojad pisze:
16 wrz 2020, 13:25
Klasę można obniżyć. Pomijam fakt, że trzeci pas Żwirek tam, gdzie występuje, powinien być buspasem.
Ja w ogóle. Nie rozumiem idei robienia tam 3 pasów, wcześniej są 2 później 2.
Ciekawa strona http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25345
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser

Post autor: fik » 17 wrz 2020, 10:21

daniel.k pisze:
16 wrz 2020, 11:49
stacja Żwirki i Wigury będzie miała wreszcie przystanek autobusowy
12 lat po oddaniu do eksploatacji. I tak sukces - dzisiaj po prostu przystanki przy Novotelu przemianowanoby na PKP ŻWIRKI I WIGURY, jak zrobiono z przystankami na ciągach krzyżujących się z linią obwodową.
deszcz na asfalt światło na krzyk warszawy
oczy mkną na kolumnę ogłoszeń bo ona z chlebem
od wewnątrz czuje mózg wojenną czerwoną prawdę
rozumiesz
cóż po chlebie kiedy nie smarowany niebem

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 777
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 19 wrz 2020, 20:22

fik pisze:
17 wrz 2020, 10:21
z linią obwodową.
Bajdełej, ostatnio przeżyłam spore zaskoczenie (które biorąc pod uwagę kraj w którym znajduje się m. st. Warszawa, w sumie nie powinno nim być), że między stacją metra Młynów a przystankiem kolejowym Warszawa Młynów (d. Koło), mimo ostatniej modernizacji, nie ma żadnego bezpośredniego połączenia, chociażby wspólnym ciągiem windowym. A przecież ZTCP ma to być w przyszłości główny punkt przesiadkowy między koleją a komunikacją miejską dla pasażerów SKM z Piaseczna (przy dobrej integracji to mógłby być nawet główny punkt przesiadkowy dla pasażerów z całej linii radomskiej IMO).

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25345
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser

Post autor: fik » wczoraj, 17:43

No ja ostatnio przesiadałem się na nowym Kole. Już pięć minut po wyjściu z ostatnich drzwi pociągu z Legionowa byłem na przystanku tramwajowym w stronę centrum.
deszcz na asfalt światło na krzyk warszawy
oczy mkną na kolumnę ogłoszeń bo ona z chlebem
od wewnątrz czuje mózg wojenną czerwoną prawdę
rozumiesz
cóż po chlebie kiedy nie smarowany niebem

ODPOWIEDZ