Moderatorzy: JacekM, person
-
pawcio
- Posty: 23607
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 04 mar 2021, 11:11
Front jest potężny, dlatego przejście wzdłuż niego nie może być krótkie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Szymon
- (Mr_Kolesław)
- Posty: 6974
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
- Lokalizacja: Szamoty
-
Kontakt:
Post
autor: Szymon » 04 mar 2021, 11:19
person pisze: ↑04 mar 2021, 10:56
Glonojad pisze: ↑03 mar 2021, 18:55
Swoją drogą sądziłem, że ezety jednak będą do końca peronu dojeżdżały. Ale nie, widocznie dogmat Żadnych Peronów Przy Rozjeździe jest na kolei silny.
Wpierw długie przejście żeby wyjść z "dworca", później długie przejście żeby dojść do przystanków WTP. Frontem do klienta. Frontem.
To może powinno się uruchomić jakieś 901?

Zakład Eksperymentów Autobusowych R-11 "KLESZCZOWA" 
-
primoż
- Posty: 2712
- Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
- Lokalizacja: z pól kartoflanych
Post
autor: primoż » 04 mar 2021, 11:38
Szymon pisze: ↑04 mar 2021, 11:19
To może powinno się uruchomić jakieś 901?
Kurs do pociągu

-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17540
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 04 mar 2021, 19:26
Szymon pisze: ↑04 mar 2021, 11:19
person pisze: ↑04 mar 2021, 10:56
Wpierw długie przejście żeby wyjść z "dworca", później długie przejście żeby dojść do przystanków WTP. Frontem do klienta. Frontem.
To może powinno się uruchomić jakieś 901?
A obsługę zapewni "ciuchcia" ze Starego Miasta.
-
Nordyk110
- Posty: 1330
- Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32
Post
autor: Nordyk110 » 04 mar 2021, 19:51
No 300 metrów do przejścia grozi zawałem serca, no dobrze że serca bo mózg już dawno ledwo zipie.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
-
Paweł D.
- Posty: 4113
- Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Paweł D. » 04 mar 2021, 20:41
Osobie niepełnosprawnej, na wózku lub po prostu starszej - na pewno.
-
Łukasz
- Posty: 8398
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 04 mar 2021, 20:46
Do tramwajów to wystarczy przejścia zrobić na końcach przystanków.
ŁK
-
mb112
- Posty: 521
- Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47
Post
autor: mb112 » 13 mar 2021, 13:28
SławekM pisze: ↑04 mar 2021, 19:26
Szymon pisze: ↑04 mar 2021, 11:19
To może powinno się uruchomić jakieś 901?
A obsługę zapewni "ciuchcia" ze Starego Miasta.
Poniekąd wykrakaliście, tylko trochę w innym miejscu
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 67931.html
Swoją drogą niezłe rozwiązanie, do zastosowania w paru innych miejscach. Pewnie zamiast linii 902 też by wystarczyło.
-
Łukasz
- Posty: 8398
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 13 mar 2021, 15:47
A w meleksach nie ma ograniczenia do 50% miejsc?
ŁK
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17540
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 14 mar 2021, 21:51
Łukasz pisze: ↑13 mar 2021, 15:47
A w meleksach nie ma ograniczenia do 50% miejsc?
Nie, przecież masz non stop naturalną klimatyzację.
-
Flash8222
- Posty: 6674
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 29 mar 2021, 8:01
No i tunel przy Wschodnim w śladzie projektowanej trasy tysiąclecia wyleciał z planów. Soszyński obiecał 3,7 mln zł na projekt, lecz ze strony miasta nikt nie konsultował się z PLK...
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 35782
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 29 mar 2021, 9:41
To stara informacja, czy sprawa wraca ponownie? Źródło?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
Bywalec
- Posty: 4380
- Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17
Post
autor: Bywalec » 29 mar 2021, 9:43
Sprawa wraca ponownie, info z dzisiejszej Wyborczej.