O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderatorzy: JacekM, person

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 25874
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Re: O Kolejach Mazowieckich - KM

Post autor: Glonojad » 21 lip 2021, 10:45

Oprócz ER75 KM ma mnóstwo innych sensownych jednostek; wydaje się jednak, że dla pasażera ważniejsze jest, że pojechał pociagiem, którym chcieli bo odjechał z peronu, z którego miał i nie musiał biegać z bagażami po schodach nieprzystosowanego do tego dworca, niż że na innej linii pojechało 2*ER75 zamiast 2*AKM.

Zawracanie w peronach powinno być dopuszczalne wyłącznie, jeśli nie spowoduje skierowania niczego jadącego na zachód na peron 4. To powinno być fundamentalne założenie. I mówię tu o sytuacji normalnej, o obecnym bałaganie, gdy krawędzi jest jeszcze mniej niż zwykle, nawet nie wspominając bo na to to nawet PLK sama wpaść powinna. No ale to polska kolej, pasażer tu po prostu przeszkadza w absorbcji dotacji i funduszy UE.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

kajo
Posty: 2538
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 21 lip 2021, 12:40

Glonojad pisze:
21 lip 2021, 10:45
Oprócz ER75 KM ma mnóstwo innych sensownych jednostek; wydaje się jednak, że dla pasażera ważniejsze jest, że pojechał pociagiem, którym chcieli bo odjechał z peronu, z którego miał i nie musiał biegać z bagażami po schodach nieprzystosowanego do tego dworca, niż że na innej linii pojechało 2*ER75 zamiast 2*AKM.

Zawracanie w peronach powinno być dopuszczalne wyłącznie, jeśli nie spowoduje skierowania niczego jadącego na zachód na peron 4. To powinno być fundamentalne założenie. I mówię tu o sytuacji normalnej, o obecnym bałaganie, gdy krawędzi jest jeszcze mniej niż zwykle, nawet nie wspominając bo na to to nawet PLK sama wpaść powinna. No ale to polska kolej, pasażer tu po prostu przeszkadza w absorbcji dotacji i funduszy UE.
Wszystko spoko, ale czemu nie może zawracać na peronie 4? Wiadomo gdzie podjedzie, wiadomo skąd odjedzie.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Łukasz
Posty: 8522
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 lip 2021, 12:45

Glonojad pisze:muszę przyznać, że w tym rozkładzie KM udało się szkodnictwo na średnicy wynieść na nowy poziom. Nie. wiem, kto mógł wymyślić szatański pomyal, by nie tylko marnować szczytowe sloty kursami. skróconymi zw wschodu do. Zachodniego, ale jeszcze - obrot robić w peronach, mimo ogrwniczenia liczby czynnych krawędzi.

Gorąco temu idiocie życzę, aby musiał "wyjątkowo" zmieniać peron z 3 na 4 z wózkiem dziecięcym, najlepiej blizniaczym, i walizką.
Sporo pociągów kończy na wschodnim lub zachodnim, więc wahadłówki są potrzebne, ci ludzie też mają prawo dojechać, nie tylko ci z Siedlec.

Z 4 peronu podmiejsko na Radom da się pojechać tylko z jednej krawędzi.

Z Radomskiej na Sochaczewską też możesz na Śródmieściu, wcześniej przesiadłszy się do S2.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 25874
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 lip 2021, 13:20

kajo pisze:
21 lip 2021, 12:40
Glonojad pisze:
21 lip 2021, 10:45
Oprócz ER75 KM ma mnóstwo innych sensownych jednostek; wydaje się jednak, że dla pasażera ważniejsze jest, że pojechał pociagiem, którym chcieli bo odjechał z peronu, z którego miał i nie musiał biegać z bagażami po schodach nieprzystosowanego do tego dworca, niż że na innej linii pojechało 2*ER75 zamiast 2*AKM.

Zawracanie w peronach powinno być dopuszczalne wyłącznie, jeśli nie spowoduje skierowania niczego jadącego na zachód na peron 4. To powinno być fundamentalne założenie. I mówię tu o sytuacji normalnej, o obecnym bałaganie, gdy krawędzi jest jeszcze mniej niż zwykle, nawet nie wspominając bo na to to nawet PLK sama wpaść powinna. No ale to polska kolej, pasażer tu po prostu przeszkadza w absorbcji dotacji i funduszy UE.
Wszystko spoko, ale czemu nie może zawracać na peronie 4? Wiadomo gdzie podjedzie, wiadomo skąd odjedzie.
Bo pojedzie z innego peronu, niż cała reszta pociągów na wschód, a wyjeżdżając w stronę Ochoty musi się skrzyżować z pociągami stamtąd?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ