Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
Były. Jeśli jednocześnie byłeś i kolejarzem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jaki jest dokładnie termin zamknięcia? Wszystkie wakacyjne weekendy do Nieporętu spalone?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
1 lipca. Napisane jest na stronie: https://www.wtp.waw.pl/newsy/2022/06/08 ... zie-jazdy/ "Od 1 lipca rozpoczną się prace modernizacyjne na moście nad Kanałem Żerańskim w Nieporęcie, przez co trasa od Wieliszewa do Radzymina będzie całkowicie nieprzejezdna przez kilka następnych miesięcy.".
Komunikatu bardziej szczegółowego na stronie wtp, jeszcze nie ma.
Jednak więcej szczegółów, także ogólnych jest na stronie: https://www.nieporet.pl/do-wyroznienia/ ... saw/39367/ "Prowadzone roboty będą miały też wpływ na funkcjonowanie transportu kolejowego. Od 1 lipca do 31 października zamknięty będzie tor szlakowy pomiędzy Wieliszewem a Radzyminem wraz z wyłączeniem napięcia sieci trakcyjnej. Przewoźnicy kolejowi zapewnią komunikację zastępczą."
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dzięki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27355
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Remont wiaduktu nieco zmienia, ale fakt, że gdaka pisze że przewoźnicy zapewnią KZ jakoś nie napawa mnie optymizmem w sytuacji, gdy przewoźnicy wcale takich informacji nie podają.
W niektórych przypadkach jest na to spora szansa
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Akurat za jednego pekapu, pociągi do Zegrza jeździły w równiutkim takcie co godzinę. Dzisiejszą rozbitą na spółki kolej taka budowa rozkładu chyba przerasta
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27355
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
W obecnym stanie kadrowym niektórych przewoźników, organizatorów i zarządców infrastruktury jedyną szansą na cykliczny rozkład jazdy w PL jest zamordystyczne narzucenie go przez kogoś, czyli nie ma na to szansy.
O tym, by rozkład był jeszcze symetryczny i zintegrowany, to już w ogóle szkoda strzępić ryja.
O tym, by rozkład był jeszcze symetryczny i zintegrowany, to już w ogóle szkoda strzępić ryja.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Wtedy były inne priorytety, budowa rozkładów, może i mniejszy ruch i więcej kasy i taboru. Teraz patrząc na przyszły rozkład czasem widać równy, ładny takt. Ale potem zaczyna się to łączenie w obiegi, remonty, jednotory i wychodzi kaszana, bo sam rozkład jest mało istotny.
Dla ZTM, jak widać, temat KZ nie istnieje: https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2022/06/2 ... -radzymin/ "Przepraszamy za utrudnienia"
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27355
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tak to się przyzwyczaja ludzi do kolei. Jest oferta, pod wieloma względami ułomna, ale pomimo tego dająca całkiem unikalne funkcje, ludzie korzystają w sposób zauważalny, burmistrz Radzymina chce zwiększac ofertę - a tu nagle pół roku przerwy bez chociażby śladowego zastępstwa.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
na FB którejś grupy wołomińskiej była dyskusja i wypowiedź Burmistrza Radzymina, że oni chcieli 838 do Wawy, a nie KZ po trasie (czy jakoś tak)
Temat KZ za pociągi SKM linii S3 nie istnieje przede wszystkim dla władz gmin Nieporęt i Radzymin, które po prostu nie wyraziły zainteresowania jej finansowaniem i tym samym uruchomieniem. Zapewne jedni i drudzy wyszli z założenia, że skoro i tak są autobusy miejskie zapewniające dojazd do i z Wawy, to wystarczy.kveld pisze: ↑29 cze 2022, 9:58Dla ZTM, jak widać, temat KZ nie istnieje: https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2022/06/2 ... -radzymin/ "Przepraszamy za utrudnienia"
W sumie w tej KZ to nie zmieściliby się ludzie z rowerami w takiej ilości jak w pociągu.
Ale widzę, że dodatkowe maratony będą uruchomione na 735 https://www.wtp.waw.pl/rozklady-jazdy/? ... 5&wtp_lm=1
Tydzień temu były dwa kursy na godzinę.
Ale widzę, że dodatkowe maratony będą uruchomione na 735 https://www.wtp.waw.pl/rozklady-jazdy/? ... 5&wtp_lm=1
Tydzień temu były dwa kursy na godzinę.