Obiegi i obsługa połączeń SKM
Moderator: JacekM
A dziś na S1, 701+702 wróci dopiero od 12:35 z Pruszkowa i zastąpi 504.
Komplet na S2 to częsta sytuacja. Składy dają radę.
3 obiegi 45WEa będą też na S1 jak reszta składów wejdzie do eksploatacji. Plus jeden na 19WE co da zarówno na S2 jak i S1 większość składów taborem wielkopojemnym.
Komplet na S2 to częsta sytuacja. Składy dają radę.
3 obiegi 45WEa będą też na S1 jak reszta składów wejdzie do eksploatacji. Plus jeden na 19WE co da zarówno na S2 jak i S1 większość składów taborem wielkopojemnym.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
15/S1 - 605+606 zgodnie z planem.
13/S1 - 2x19WE
11,12,17/S1 - 2x45WEa
13/S1 - 2x19WE
11,12,17/S1 - 2x45WEa
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Wczoraj i dziś "europejczyk" na S1
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Tak. Chociaż wczoraj coś pomieszali w rozkładzie, bo na obiegu 31WEba pojechał 2x45WEa. Nie wiem czy to takie opóźnienie, czy podmiana była.
Tak czy inaczej przez ten tydzień na 15/17 S1 kursują na przemian 2x31WEba i 2x19WE. 2x45WEa do spotkania na 12,13,16/S1. Nie ukrywam, mi się taki stan podoba bo jest więcej miejsca w pociągach SKM, a te 35WE ciut przy małe.
Tak czy inaczej przez ten tydzień na 15/17 S1 kursują na przemian 2x31WEba i 2x19WE. 2x45WEa do spotkania na 12,13,16/S1. Nie ukrywam, mi się taki stan podoba bo jest więcej miejsca w pociągach SKM, a te 35WE ciut przy małe.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27386
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
W związku z kolapsem wiaduktu na Marywilskiej "w dni robocze SKM wydłuży część składów obsługujących linię S3 i większość kursów będzie realizowana pociągami o większej pojemności". Jak to wygląda w praktyce?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Bez przesady z tym wydłużaniem, tam mikrobus raz na pół godziny jeździł.
ŁK
3 obiegi na 2x45WEa i 1 obieg na 2x19WE. Z S1
EDIT: na S1 mamy 2 obiegi 2x45WEa i chyba 1 obieg 2x31WEba. Dziś Impuls 2 jeżdżą na fulla.
EDIT: na S1 mamy 2 obiegi 2x45WEa i chyba 1 obieg 2x31WEba. Dziś Impuls 2 jeżdżą na fulla.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
I jak zatłoczenie na S3? Impuls 2 i 19WE spełniają swoją rolę, czy raczej 6 człony wystarczają?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Tak wogóle, jaki jest sens eksploatacji 2x45WEa czy 2x31WEba w C? W zasadzie potoki nie są olbrzymie, więc na miejscu ZTM/SKM nie marnowałbym prądu na 2 składy tylko np. na S1 puścił 4 obiegi na 1x45WEa, a nawet 5 obiegów z 5 EZT. A na D ponowne spinanie. Jakoś tak od półtora miesiąca jeżdżą w dwuskladach w weekendy i oprócz święta 1 listopada to taka obsługa lekko mnie dziwi w dobie oszczędności energii. Czy to jest związać z jakąś pulą km do wyjeżdżenia bądź też nieopłacalnością rozłączania na 2 dni (ale oprócz dni kiedy wypada przegląd Px to chyba chwila)?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Przecież rozłączenie takiego składu to minuta roboty.
- TranslatorPS
- Posty: 625
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
W warunkach warsztatowych nawet nie trzeba by było robić prób hamulca, bo to i tak by było robione w ramach przygotowania składu do ruchu...
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
13/S1 - 2x19WE
11,12,16,17/S1 - 2x45WEa
21,22,24/S2 - 2x31WEba
Pierwszy raz, na raz na S1 4 pary 45WEa wyjechały. Tym bardziej w weekend. Ciekawe. Ogólnie taki jest mniej więcej plan docelowy, ale w DP jeśli chodzi o obie te linie.
11,12,16,17/S1 - 2x45WEa
21,22,24/S2 - 2x31WEba
Pierwszy raz, na raz na S1 4 pary 45WEa wyjechały. Tym bardziej w weekend. Ciekawe. Ogólnie taki jest mniej więcej plan docelowy, ale w DP jeśli chodzi o obie te linie.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Ogólnie to od jutra wbite są poniższe obiegi:
S1:
11,12,13,16,17 - w dp 2x45WEa, w dś 1x45WEa
14,15 - 27WE
S2:
21,22 - w dp 2x31WEba, w dś 35WE
23,24,25 35WE
S3:
31 - w dp 2x19WE, w dś 27WE
32-38 27WE.
Tak, będzie teraz kumulacja 45WEa na S1.
S1:
11,12,13,16,17 - w dp 2x45WEa, w dś 1x45WEa
14,15 - 27WE
S2:
21,22 - w dp 2x31WEba, w dś 35WE
23,24,25 35WE
S3:
31 - w dp 2x19WE, w dś 27WE
32-38 27WE.
Tak, będzie teraz kumulacja 45WEa na S1.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Od 9 stycznia na S1:
---- D ------------- C ----------
11 | 2x45WEa - 1x45WEa
12 | 2x45WEa - 1x45WEa
13 | 2x45WEa - 1x45WEa
16 | 2x45WEa - 1x45WEa
14 | 1x35WE --- 1x35WE
15 | 2x19WE --- 1x35WE
S2:
2 x (2x31WEba w D, 1x45WE w C), 3x35WE
S3:
7x27WE, 1 x (2x45WEa w D, 27WE w C)
---- D ------------- C ----------
11 | 2x45WEa - 1x45WEa
12 | 2x45WEa - 1x45WEa
13 | 2x45WEa - 1x45WEa
16 | 2x45WEa - 1x45WEa
14 | 1x35WE --- 1x35WE
15 | 2x19WE --- 1x35WE
S2:
2 x (2x31WEba w D, 1x45WE w C), 3x35WE
S3:
7x27WE, 1 x (2x45WEa w D, 27WE w C)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Czy podwójne składy na S10 (szczególnie w takie dni jak 6.01) są naprawdę konieczne?