[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

Moderator: JacekM

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 10 lis 2022, 23:20

No i spoko, ale nawet 4 Varsovie nie wystarczą by zakończyć problem z brakami wozów. Tam piszą o 10-12 brakujących składach. Kiedy następne?

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 10 lis 2022, 23:25

Przeczytaj dokładnie cały artykuł ze zrozumieniem. ;-)

Krzysztof_J
Posty: 446
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 30 lis 2022, 18:44

Na stacjach M1 od pewnego czasu zaczęły są umieszczane nowe, dużo większe niż dotychczas reklamy.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 76178.html
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 76242.html
I o ile dotychczasowe reklamy były jeszcze w miarę akceptowalne, o tyle te nowe to jak dla mnie zdecydowana przesada.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 30 lis 2022, 19:35

Słabo to wygląda.
Z drugiej strony ciekawe że tyle czasu i nie odpalono reklam na M2.
Obrazek

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1314
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 30 lis 2022, 20:19

https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ursynow/wa ... ew-6251243
"Jak twierdzi przedstawiciel Metra Warszawskiego, ma to na celu... "podniesienie poziomu estetycznego wystroju stacji"" #-o
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 01 gru 2022, 10:14

Ja bardziej wolę wypowiedź zacytowaną w T-P:
„Metro zapewnia, że dzięki modernizacji nośniki reklamowe zostaną dostosowane do… „najwyższych standardów europejskich i światowych”.

https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 76242.html

Placuszek44
Posty: 108
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 01 gru 2022, 15:37

Na Politechnice w stronę Młocin w tej chwili odstęp 5:20, pociąg oczywiście niezabieralny. Dziś rano z Ursynowa też było powyżej 5 minut. Rozumiem, że brakuje pociągów, ale to, że zdarzają się takie przerwy to gruba przesada.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 01 gru 2022, 16:50

Spokojnie, będzie jeszcze gorzej. W metrze są ogromne braki kadrowe. Do końca roku, firma powinna we własnym zakresie "wyremontować" (a właściwie to wykonać przeglądy w odpowiednim zakresie) jeszcze 5 składów. Nie zostanie żaden.

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1314
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 01 gru 2022, 17:11

Placuszek44 pisze:
01 gru 2022, 15:37
Na Politechnice w stronę Młocin w tej chwili odstęp 5:20, pociąg oczywiście niezabieralny. Dziś rano z Ursynowa też było powyżej 5 minut. Rozumiem, że brakuje pociągów, ale to, że zdarzają się takie przerwy to gruba przesada.
W tym samym czasie kierunku Kabat odstęp jest około 2 minuty, a zdarza się że nawet mniej i pociąg czeka z odjazdem na wolny tor. Na Natolinie normą jest czekanie w tunelu, bo na Kabatach pociągi nie nadążają zawracać.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 gru 2022, 17:20

Autobus Czerwon pisze:
01 gru 2022, 16:50
Spokojnie, będzie jeszcze gorzej. W metrze są ogromne braki kadrowe. Do końca roku, firma powinna we własnym zakresie "wyremontować" (a właściwie to wykonać przeglądy w odpowiednim zakresie) jeszcze 5 składów. Nie zostanie żaden.
Kadrowe czy taborowe?

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 01 gru 2022, 19:40

Braki taborowe wywołane brakami kadrowymi :P

BrdzJkb
Posty: 191
Rejestracja: 26 kwie 2022, 18:34

Post autor: BrdzJkb » 02 gru 2022, 8:38

Czyli rozumiem w metrze rządzi dogmat realizacji kursów według założonego rozkładu, a nie równego rozłożenia rozkładu jazdy. Kompletny absurd.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36586
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 02 gru 2022, 8:48

Bardziej bym się spodziewał wpływu nierównomiernego czasu wymiany pasażerskiej (a więc i sumarycznego czasu przejazdu) w każdym z kierunków.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 gru 2022, 8:52

BrdzJkb pisze:
02 gru 2022, 8:38
Czyli rozumiem w metrze rządzi dogmat realizacji kursów według założonego rozkładu, a nie równego rozłożenia rozkładu jazdy. Kompletny absurd.
Przecież to, że nikt z zewnątrz nie zna minutowego rozkładu jazdy metra, nie oznacza, że go nie ma.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

BrdzJkb
Posty: 191
Rejestracja: 26 kwie 2022, 18:34

Post autor: BrdzJkb » 02 gru 2022, 10:42

Bastian pisze:
02 gru 2022, 8:48
Bardziej bym się spodziewał wpływu nierównomiernego czasu wymiany pasażerskiej (a więc i sumarycznego czasu przejazdu) w każdym z kierunków.
Ale wtedy sytuacja występowała by zawsze, a nie w okresie kiedy są braki taborowo-kadrowe.

ODPOWIEDZ