Dworzec Gdański porażka

Moderatorzy: JacekM, person

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Dworzec Gdański porażka

Post autor: drapka » 10 kwie 2014, 10:23

Pytania doprecyzowujące: czy drugie schody/szersze przejścia są na Gdańskim potrzebne podczas normalnego użytkowania? A jeżeli nie są, to czy są jakieś prognozy, które wskazują, że w bliższej lub dalszej przyszłości ruch wzrośnie na tyle, że będą potrzebne? No bo jeśli miałoby się wywalać pieniądze na coś, co przyda się tylko podczas zamknięcia średnicy, to jednak jest kwestia tylko jakiejś lepszej organizacji tymczasowej (już pomijając to, czy to zamknięcie nie może trwać krócej).
Popatrz, jaka franca!

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 10 kwie 2014, 10:46

W porannych godzinach szczyt nikt by nie pogardził lepszym zejściem do tunelu. W ogóle szkoda, że perony nie są szersze, że nie zaczynają się zejściem dzięki czemu mogłoby być ono szersze (nawet z windą z boku).

Jacek Z.
Posty: 1870
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 10 kwie 2014, 10:51

Może to coś takiego jak z S1 - że ktoś przegapił rzeczywisty potencjał komunikacyjny tego miejsca (tak jak nie zauważano potrzeby SKM-ki do Otwocka, dopóki nie przydarzyło się zamknięcie Wału) i przy okazji zamknięcia średnicy to wychodzi.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 10 kwie 2014, 11:23

Jeżeli faktycznie Centralny ma być wyłączany albo bardzo ograniczany (bo zapewne szczątkowo jako czołowy zostanie), to na Gdańskim powinny być dobudowane perony i/lub wyjścia. Ale czy będą...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 26956
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34

Post autor: fik » 10 kwie 2014, 11:24

Perony (peron) mają być. Co do wyjść - szczerze wątpię.
we. will. not. sing. in. your. damn. parade.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 10 kwie 2014, 11:46

Jeden? Rozumiem, że numer 4?

metron

Post autor: metron » 10 kwie 2014, 15:52

drapka pisze:Pytania doprecyzowujące: czy drugie schody/szersze przejścia są na Gdańskim potrzebne podczas normalnego użytkowania? A jeżeli nie są, to czy są jakieś prognozy, które wskazują, że w bliższej lub dalszej przyszłości ruch wzrośnie na tyle, że będą potrzebne? No bo jeśli miałoby się wywalać pieniądze na coś, co przyda się tylko podczas zamknięcia średnicy, to jednak jest kwestia tylko jakiejś lepszej organizacji tymczasowej (już pomijając to, czy to zamknięcie nie może trwać krócej).

Przejście potrafi się zakorkować po przyjeździe podwójnego Elf-a z Działdowa czy SKM z Legionowa.
W niedzielę wystarczył jeden Elf z Działdowa oraz TLK przy tym samym peronie aby na amen zakorkować całe zejście z peronów
W tygodniu wystarczą same pociągi KM i SKM aby była identyczna sytuacja

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1690
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 22 maja 2023, 10:17

Trzaskowski wszechmogący uzdrowi porażkę pt. Dworzec Gdański. To tylko urojenia pewnej radnej i ministerki. Takiej żenady dawno nie było.
ZUS fundatorem emigracji

SU89
Posty: 354
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 22 maja 2023, 12:57

MC pisze:
09 kwie 2014, 23:41
Mnie dalej bawi brak bezpośrednich schodów na wiadukt w Andersa. Z peronu na dół do przejścia, potem w górę do wyjścia i jeszcze raz w górę na wiadukt... -1, +1, +1 = +1 - nie prościej?
hmm, wysłuchali twoje żale :-D Pytanie, jak teraz pracuje ten łącznik, ktoś z niego korzysta?

ODPOWIEDZ