Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

Moderator: JacekM

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 29 paź 2018, 23:42

Pół roku to będą powtarzać przetarg, bo będzie przekroczony kosztorys...

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 08 lis 2018, 18:13

Informacja z otwarcia ofert na obsługę komunikacji zastępczej Otwock <-> Dęblin -
https://www.mazowieckie.com.pl/sites/de ... ert_12.pdf

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 29 lis 2018, 18:21

Przetarg unieważniono, KM-y chcą zlecić zadanie 1 Arrivie, zadanie 2 Lembusowi
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... HTML&src=0
Stawki "nieco" niższe od EEC.

fraktal
Posty: 5468
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 10 gru 2018, 10:52

Wie ktoś jakimi wozami jeździ Arriva? Bo Solarisami z Warszawy nie może...

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 10 gru 2018, 22:03

Setrami.

fraktal
Posty: 5468
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 10 gru 2018, 23:53

Dzięki za info!

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 01 maja 2019, 21:43

Koleje Mazowieckie podpisały z Polonusem umowę na KKA Otwock <-> Pilawa
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... HTML&src=0

Podwykonawcami będą Grodzio, Stalko i EEC.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – zamówienia sektorowe

II.1.4)Krótki opis:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi autobusowego przewozu osób w ramach zastępczej komunikacji autobusowej realizowanej na odcinku podstawowym Otwock – Dęblin – Otwock, w związku z ograniczeniem przepustowości linii kolejowej nr 7 na odcinku Otwock – Dęblin.

2.Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania:

2.1 Zadanie nr 1 obejmuje obsługę przewozów zastępczych autobusami niskopodłogowymi lub niskowejściowymi o charakterze miejskim lub międzymiastowym.
2.2 Zadanie nr 2 obejmuje obsługę przewozów zastępczych autobusami wysokopodłogowymi o charakterze miejskim, międzymiastowym lub turystycznym



Część nr: 1
Nazwa:
Obsługa przewozów zastępczych autobusami niskopodłogowymi lub niskowejściowymi o charakterze miejskim lub międzymiastowym

V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej "Polonus" w Warszawie S.A.

V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa
W ramach zamówienia przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa
Wartość lub procentowa cześć, jaka ewentualnie zostanie zlecona osobom trzecim
Procentowa część: 100 %

Krótki opis części zamówienia, która może zostać zlecona podwykonawcom:
17 % całego kontraktu – STALKO Przybysz i Wspólnicy Spółka Jawna ul. Poniatowskiego 65, 05- 220 Zielonka
66 % całego kontraktu – Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o ul. Chełmońskiego 33, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
17 % całego kontraktu – Transport and Infrastructure Mangement Sp. z o.o ul. Przyczółkowa 28B, 02 – 968 Warszawa



Część nr: 2
Nazwa:
Obsługa przewozów zastępczych autobusami wysokopodłogowymi o charakterze miejskim, międzymiastowym lub turystycznym.

V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej "Polonus" w Warszawie S.A.

V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa
W ramach zamówienia przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa
Wartość lub procentowa cześć, jaka ewentualnie zostanie zlecona osobom trzecim
Procentowa część: 54 %

Krótki opis części zamówienia, która może zostać zlecona podwykonawcom:
36 % całego kontraktu - STALKO Przybysz i Wspólnicy ul. Poniatowskiego 65, 05-220 Zielonka
18 % całego kontraktu – Transport and Infrastructure Mangement Sp.z o.o ul. Przyczółkowa 28B, 02 – 968 Warszawa

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 01 maja 2019, 21:46

Powrót Scanii?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 maja 2019, 21:50

Tak.

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 02 cze 2019, 16:45

Koleje Mazowieckie ogłosiły przetarg na obsługę komunikacji zastępczej Otwock <-> Dęblin w okresie 03.08.2019 - 13.06.2020.
https://km.eb2b.com.pl/open-preview-auc ... n-otwock-2

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 02 sie 2019, 18:16

Boże... w jakim kraju ja żyję?
https://www.facebook.com/michal.tomasz. ... =3&theater
Punkt 2. Ograniczenie do 80 km/h. To po to od lat męczymy się z modernizacjami by jaśnie państwo radni sztucznie ograniczali prędkość pociągów...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 02 sie 2019, 20:52

Przecież to tylko stanowisko Rady Dzielnicy. PLK może tym nakarmić niszczarkę.
Obrazek

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 03 sie 2019, 22:56

W inwestycjach drogowych to norma.
Słomiane inwestycje tak zwane.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 05 sie 2019, 9:56

Czy gdzieś w prawie lub w praktyce w Polsce stosuje się prędkości właściwe dla terenów zurbanizowanych?
Zawsze myślałem, że daje się prędkość jak najwyższą, z dokładnością do ograniczeń hałasu.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 05 sie 2019, 10:16

IMHO to jakiś bulszit, nie wpadli na to, że im szybciej pociąg przejedzie, tym którcej będzie hałasował, a szczerze wątpię, by hałas przy 120 był dużo większy, niż przy 80 zakładając poprawne wyciszenie torowiska :/

ODPOWIEDZ