Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W ogóle nie byłem w Lublinie i się specjalnie nie wybieram
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie będzie ekranów akustycznych między Otwockiem a Lublinem !!!
http://atapi.org.pl/postepowania-w-spra ... do-przodu/
Można? Można
To oznacza, że jeśli pojawi się propozycja ekranów na odcinku Otwock-WWO, to trzeba za wszelką cenę walczyć z tym odpowiednimi pismami.
http://atapi.org.pl/postepowania-w-spra ... do-przodu/
Można? Można
To oznacza, że jeśli pojawi się propozycja ekranów na odcinku Otwock-WWO, to trzeba za wszelką cenę walczyć z tym odpowiednimi pismami.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
http://www.transport-publiczny.pl/mobil ... 54045.html
Powstanie nowy przystanek na WWK
Powstanie nowy przystanek na WWK
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Tyle, że dopóki nie powstanie przebicie Wiatracznej przez tory, jego użyteczność będzie taka sobie.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
A kiedy ma być obwodnica Śródmieścia? Nie jakoś podobnie?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Raczej: "Kiedy miała być?"
Się mówi obecnie o 2021.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A na jakim etapie są kwity?, bo ja to pamiętam upadek poprzedniego podejścia i potem już nic. W tamtej wersji ulica Wiatraczna była wybitnie kuriozalna, ciekawe, co zaproponują teraz...
Prasa pisała o konsultacjach społecznych do założeń projektowych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
I za 4 lata ma być gotowe? No way.
A propos kwitów, ale kolejowych - Studium jest, Przedprojektowa jest, Środowiskowa jest, KPP jest. Zostaje projekt, a z nim można iść dalej: lokalizacja linii kolejowej, uzgodnienie, ooś, pozwolenie na budowę. Na Otwock - Pilawa nawet już pozwolenie na budowę jest, ale na Pilawa - Dęblin zdaje się jeszcze nie. A nie, bo wykonawca rozbił Pilawa - Dęblin na chyba 10 odcinków, dla każdego złożone zostały osobne kwity... I się to tak ciągnie...
Na Otwocku wg KPP zrezygnowano z wiaduktów (zostają przejazdy oprócz Świdra, gdzie wiadukt akurat będzie i to robiony wcześniej z moderny Otwock - Pilawa).
Na Otwocku wg KPP zrezygnowano z wiaduktów (zostają przejazdy oprócz Świdra, gdzie wiadukt akurat będzie i to robiony wcześniej z moderny Otwock - Pilawa).
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jest nowy wykonawca, coś tam nawet podobno narysował.MichalJ pisze:A na jakim etapie są kwity?, bo ja to pamiętam upadek poprzedniego podejścia i potem już nic. W tamtej wersji ulica Wiatraczna była wybitnie kuriozalna, ciekawe, co zaproponują teraz...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Dorzucam dwa opisowe linki odnośnie Otwockiej. Jako że się "pozmieniało", to wpierw to:
http://atapi.org.pl/warszawa-otwock-rus ... rojektowa/
a potem to:
http://atapi.org.pl/warszawa-otwock-akt ... strzennej/
http://atapi.org.pl/warszawa-otwock-rus ... rojektowa/
a potem to:
http://atapi.org.pl/warszawa-otwock-akt ... strzennej/
Dziś odbyło się spotkanie dotyczące lokalizacji miejsc podziemnych, wiaduktów i tuneli w budynku UD Wawer.
https://www.facebook.com/7demka/?fref=ts
https://www.facebook.com/7demka/?fref=ts
Siódemka pisze: Dnia 20.02.2017r, w Międzylesiu, w budynku UD Wawer, odbyło się posiedzenie Komisji Inwestycyjnej, w której planie było spotkanie z przedstawicielami PKP PLK ws lokalizacji przejść podziemnych na terenie Wawra. Na posiedzeniu obecni byli przedstawiciele PLK. Oto co przedstawiło PLK w tej sprawie:
1. p.o Michalin: przejście podziemne
2. pomiędzy Falenicą a Józefowem- wiadukt drogowy
3. Falenica: tunel w miejscu przejazdu, przebudowa układu torowego pod 3 tor, dodatkowe przejście podziemne w osi ulicy Halnej oraz Patriotów/Michalinki
4. Miedzeszyn: wiadukt kolejowy górą w ramach budowy POW; będzie on najpierw budowany pod 2 tory, potem będzie rozszerzony o dodatkowy 3 tor. Budować będzie GDKIA. Będą też przejścia podziemne.
5. Radość- tunel zamiast przejazdu drogowego. Prowadzone są rozmowy, aby była to wspólna inwestycja- m.st Warszawy i PLK. Istniejące przejścia w poziomie szyn zamienione na przejścia podziemne. Będzie też dodatkowe przejście podziemne w osi ulic Patriotów/Wielowiejska.
6. Międzylesie: jedno jedyne przejście w poziomie szyn zamienione na przejście podziemne.
7. Anin: nowe wiaty oraz przejścia podziemne z obydwu stron.
8. Wawer: przesunięcie peronów do wiaduktu na Płowieckiej(ale bez węzła komunikacyjnego), będzie przejście podziemne oraz jedno w poziomie szyn
9. Zabytkowe przystanki z 1936r będą zmodernizowane: peron nowy, wiaty odnowione- pod nadzorem konserwatora.
Po prezentacji nadszedł czas na dyskusję, która była burzliwa. Najwięcej uwagi poświęcono tunelom w Radości i Falenicy. Wniesiono wątek, mówiący, że po zbudowaniu tunelu w Falenicy, układ drogowy będzie bardzo zmieniony, a także zmienią się trasy autobusów, a także, że tunel zniszczy krajobraz Falenicy, który kształtuje się dopiero. W toku dalszej dyskusji zdecydowano się na ciąg pieszo-rowerowy w miejscu przejazdu. Samochody- pojadą wiaduktem na granicy Warszawy i Józefowa lub budowanym w ramach POW. Radość zgodziła się na tunel; dodatkowo zapewniono, że tunel będzie tunelem- takim jak w Międzylesiu. W temacie cichego toru, którego wątek wniósł przewodniczący Rady Osiedla Falenica, okazało się, że ten temat jest jeszcze do rozważenia. Nastawnia w Falenicy- nie jest znany jej dalszy los.
W toku gorącej i burzliwej dyskusji padł także jeszcze jeden wątek, że ten 3 tor, to tak naprawdę pomysł jedynie PLK- radni o to nie wnioskowali.
Pod 2,5h burzliwych dyskusjach, przegłosowano stanowisko Komisji, w którym mówi, aby zamiast tunelu w Falenicy, był ciąg pieszo rowerowy- ale sam przejazd zostanie zlikwidowany po wybudowaniu wiaduktu na granicy Warszawy i Józefowa oraz po wybudowaniu tego ciągu i wiaduktu na POW.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6920
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Czysto teoretycznie: jaki jest stosunek kosztów tych wszystkich instalacji podziemno-naziemnych wraz z modernizacją linii do kosztów wykopania raz a dobrze zagłębienia dla linii kolejowej od Otwocka po Wawer?