Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

Moderatorzy: JacekM, person

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 23343
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga
Kontakt:

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

Post autor: pawcio » 21 lut 2017, 6:24

Chyba jednak większy skoro na dzień dobry do rozwalki byłby tunel w Międzylesiu. S2 tez ma iść dołem. Za późno ma takie rozważania.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 5937
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: M9 ▸ Kinostr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 21 lut 2017, 16:27

Na dzień dobry, Pawciu, to ten antyludzki węzęł nigdy nie powinien powstać. Wyraźnie napisałem, że to pytanie teoretyczne.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 21 lut 2017, 17:28

Jeszcze przed rozpoczęciem rysowania Międzylesia i S2 wersja z zagłębieniem torów upadła przez zabytkowe wiaty.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 5937
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: M9 ▸ Kinostr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 21 lut 2017, 19:45

A to one nie idą do piachu?

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 1549
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 21 lut 2017, 19:50

Emyl pisze:A to one nie idą do piachu?
Nie. Konserwator zabytków będzie nadzorował remont wiat.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 5937
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: M9 ▸ Kinostr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 21 lut 2017, 20:12

Czyli ten trzeci tor będzie z boku, a nie w środku... Rozumię.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 1549
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 21 lut 2017, 21:02

Od strony wschodniej będzie tor dalekobieżny.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24788
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 lut 2017, 7:00

Zagłębienie takiej LK w wykop to gdzies 50-100 mln zl za kilometr i ile nie ma stropu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

aaa
Posty: 250
Rejestracja: 19 wrz 2007, 10:58
Kontakt:

Post autor: aaa » 22 lut 2017, 17:50

zxcvbnm pisze:
Siódemka pisze:W toku gorącej i burzliwej dyskusji padł także jeszcze jeden wątek, że ten 3 tor, to tak naprawdę pomysł jedynie PLK- radni o to nie wnioskowali.
Megalomania radnych nie zna granic. Widocznie takie są koszty kruszejącego się powoli betonu w pekapie :roll:

alojz
Posty: 2247
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 26 kwie 2017, 20:12

KMy ogłosiły przetarg na obsługę komunikacji zastępczej z Garwolina do Dęblina - http://www.mazowieckie.com.pl/pl/usluga ... 26-32-2017

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 1549
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 29 maja 2017, 22:28

Umowy podpisane:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 81909.html
Nareszcie, proszę Państwa, modernizacja rusza.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6547
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy
Kontakt:

Post autor: person » 30 maja 2017, 13:28

moRdernizacja

alojz
Posty: 2247
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 05 cze 2017, 18:37

Informacja z otwarcia ofert na obsługę komunikacji zastępczej - http://www.mazowieckie.com.pl/sites/def ... fert_4.pdf

ashir
Posty: 25997
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 cze 2017, 8:25

EEC ma wystawić Berkhofy Ambasadory i Neoplany N4020, to drugie to ciekawostka, bo o ile w przetargu były dopuszczone nie bez powodu wozy do 15,5m tak minimalny rok wyprodukowania to 2003, natomiast przez 21 dni od momentu rozpoczęcia świadczenia usług dopuszczone są wozy akurat od 1999 roku i nie muszą spełniać normy emisji spalin EURO III, później tylko jako autobusy zastępcze w sytuacjach awaryjnych. Czy Neoplany są zgłoszone jako podstawowe wozy czy rezerwowe, a jeśli tylko rezerwowe to w okresie wakacji i później w roku szkolnym aż do grudnia nie będzie planowo na ZKA deskorolek?

ashir
Posty: 25997
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 cze 2017, 17:03

Dla zainteresowanych na ZKA na trasie: Garwolin - Dęblin jeżdżą: 3xNeoplany N4020td (ex. 6935, 6961, 6971), 4xBerkhofy Ambassadory (m.in. ex A698), 1xVDL Citea, 1xIrisbus Citelis, dodatkowo 2 wysokopodłogowe pojazdy: Scania Irizar i Renault SFR 112. :)

ODPOWIEDZ