Strona 17 z 21

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 21 lut 2017, 6:24
autor: pawcio
Chyba jednak większy skoro na dzień dobry do rozwalki byłby tunel w Międzylesiu. S2 tez ma iść dołem. Za późno ma takie rozważania.

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 21 lut 2017, 16:27
autor: Emyl
Na dzień dobry, Pawciu, to ten antyludzki węzęł nigdy nie powinien powstać. Wyraźnie napisałem, że to pytanie teoretyczne.

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 21 lut 2017, 17:28
autor: MichalJ
Jeszcze przed rozpoczęciem rysowania Międzylesia i S2 wersja z zagłębieniem torów upadła przez zabytkowe wiaty.

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 21 lut 2017, 19:45
autor: Emyl
A to one nie idą do piachu?

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 21 lut 2017, 19:50
autor: zxcvbnm
Emyl pisze:A to one nie idą do piachu?
Nie. Konserwator zabytków będzie nadzorował remont wiat.

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 21 lut 2017, 20:12
autor: Emyl
Czyli ten trzeci tor będzie z boku, a nie w środku... Rozumię.

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 21 lut 2017, 21:02
autor: zxcvbnm
Od strony wschodniej będzie tor dalekobieżny.

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 22 lut 2017, 7:00
autor: Glonojad
Zagłębienie takiej LK w wykop to gdzies 50-100 mln zl za kilometr i ile nie ma stropu.

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 22 lut 2017, 17:50
autor: aaa
zxcvbnm pisze:
Siódemka pisze:W toku gorącej i burzliwej dyskusji padł także jeszcze jeden wątek, że ten 3 tor, to tak naprawdę pomysł jedynie PLK- radni o to nie wnioskowali.
Megalomania radnych nie zna granic. Widocznie takie są koszty kruszejącego się powoli betonu w pekapie :roll:

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 26 kwie 2017, 20:12
autor: alojz
KMy ogłosiły przetarg na obsługę komunikacji zastępczej z Garwolina do Dęblina - http://www.mazowieckie.com.pl/pl/usluga ... 26-32-2017

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 29 maja 2017, 22:28
autor: zxcvbnm
Umowy podpisane:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 81909.html
Nareszcie, proszę Państwa, modernizacja rusza.

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 30 maja 2017, 13:28
autor: person
moRdernizacja

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 05 cze 2017, 18:37
autor: alojz
Informacja z otwarcia ofert na obsługę komunikacji zastępczej - http://www.mazowieckie.com.pl/sites/def ... fert_4.pdf

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 08 cze 2017, 8:25
autor: ashir
EEC ma wystawić Berkhofy Ambasadory i Neoplany N4020, to drugie to ciekawostka, bo o ile w przetargu były dopuszczone nie bez powodu wozy do 15,5m tak minimalny rok wyprodukowania to 2003, natomiast przez 21 dni od momentu rozpoczęcia świadczenia usług dopuszczone są wozy akurat od 1999 roku i nie muszą spełniać normy emisji spalin EURO III, później tylko jako autobusy zastępcze w sytuacjach awaryjnych. Czy Neoplany są zgłoszone jako podstawowe wozy czy rezerwowe, a jeśli tylko rezerwowe to w okresie wakacji i później w roku szkolnym aż do grudnia nie będzie planowo na ZKA deskorolek?

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 30 cze 2017, 17:03
autor: ashir
Dla zainteresowanych na ZKA na trasie: Garwolin - Dęblin jeżdżą: 3xNeoplany N4020td (ex. 6935, 6961, 6971), 4xBerkhofy Ambassadory (m.in. ex A698), 1xVDL Citea, 1xIrisbus Citelis, dodatkowo 2 wysokopodłogowe pojazdy: Scania Irizar i Renault SFR 112. :)