Rozkład jazdy KM i SKM 2014/15
Moderator: JacekM
Zgadza się, WKD jest sama sobie panem, a na otwockiej muszą skoordynować się S1 i R7, a do tego musi być realizowana wizja PLK. Dlatego stosowany jest wariant taki, że np. w szczycie popołudniowym w stronę Otwocka jadą 3 SKM i 1 KM w ciągu ok. 30 minut, podczas gdy między dwoma pociągami w stronę centrum Wa-wy zieje 56-minutowa dziura. W porannym szczycie też jadę w przeciwpotoku i z powodu podobnej dziury między połączeniami w stronę Otwocka muszę tłuc się autobusami. A w tych pociągach wcale nie było tak pusto. Dziękuję Wam, PLK, SKM i KM
P.S. Na pocieszenie dodam, że poprzednim razem - gdy nie było aż tak drastycznego ograniczenia liczby kursów w przeciwpotoku - efekty bywały czasem katastrofalne, zwłaszcza dla pociągów z Wa-wy, które sterczały na Gocławku do czasu zwolnienia toru przez pociąg z naprzeciwka.
P.S. Na pocieszenie dodam, że poprzednim razem - gdy nie było aż tak drastycznego ograniczenia liczby kursów w przeciwpotoku - efekty bywały czasem katastrofalne, zwłaszcza dla pociągów z Wa-wy, które sterczały na Gocławku do czasu zwolnienia toru przez pociąg z naprzeciwka.
Raptem dwa dni korzystania, a ja już mam niasamowicie dość zastępczaków ZS7. Dzisiaj tak niefortunnie się złożyło, że remonciaki się przesuwały przez Międzylesie, więc zablokowały przejazd na cholera-wie-jak-długo. W rezultacie całkowity paraliż Patriotów.
Ale jedna rzecz mnie dziwi. Dlaczego Wiatraczna? Tak trudno było wydłużyć to do Dworca Wschodniego (Lubelska)? ZKA powinna kończyć bieg przy jakiejś stacji, żeby można było kontynuować jazdę pociągiem. Tymczasem przesiadki są kompletnym żartem. Zamiast tracić czas na dojazd do Wiatracznej, lepiej jest poczekać jednak na pociąg... Na szybki scam miejski do Wawra też trzeba trafić.
Ale jedna rzecz mnie dziwi. Dlaczego Wiatraczna? Tak trudno było wydłużyć to do Dworca Wschodniego (Lubelska)? ZKA powinna kończyć bieg przy jakiejś stacji, żeby można było kontynuować jazdę pociągiem. Tymczasem przesiadki są kompletnym żartem. Zamiast tracić czas na dojazd do Wiatracznej, lepiej jest poczekać jednak na pociąg... Na szybki scam miejski do Wawra też trzeba trafić.
Bo mimo wszystko w kierunku potoku jedzie więcej osób? Skoro są ograniczenia, to ułatwia się życie większej grupie...Jacek Z. pisze:Dlatego stosowany jest wariant taki, że np. w szczycie popołudniowym w stronę Otwocka jadą 3 SKM i 1 KM w ciągu ok. 30 minut, podczas gdy między dwoma pociągami w stronę centrum Wa-wy zieje 56-minutowa dziura. (...) A w tych pociągach wcale nie było tak pusto.
Sprawę przedstawiłem z obu stron, więc nie wiem po co się awanturujeszperson pisze:Bo mimo wszystko w kierunku potoku jedzie więcej osób? Skoro są ograniczenia, to ułatwia się życie większej grupie...
To, że jakaś grupa jest mniejsza, nie znaczy że nie istnieje i można jej prawa całkowicie olać.
Ja się nie awanturuję, a jedynie stwierdzam.
Niestety, ale gdy masz grę o sumie zerowej, to musisz zdecydować kto będzie mniej cierpiał. Życie.
Niestety, ale gdy masz grę o sumie zerowej, to musisz zdecydować kto będzie mniej cierpiał. Życie.
Dlaczego więc Wiatraczna a nie PKP Wawer? Zgadzam się z tym że ta linia powinna być skierowana do Dw. Wschodniego. Wtedy byłaby dobrą alternatywą dla obecnie notorycznie opóźniających się pociągów na tej linii.VLnt7 pisze:Raptem dwa dni korzystania, a ja już mam niasamowicie dość zastępczaków ZS7. Dzisiaj tak niefortunnie się złożyło, że remonciaki się przesuwały przez Międzylesie, więc zablokowały przejazd na cholera-wie-jak-długo. W rezultacie całkowity paraliż Patriotów.
Ale jedna rzecz mnie dziwi. Dlaczego Wiatraczna? Tak trudno było wydłużyć to do Dworca Wschodniego (Lubelska)? ZKA powinna kończyć bieg przy jakiejś stacji, żeby można było kontynuować jazdę pociągiem. Tymczasem przesiadki są kompletnym żartem. Zamiast tracić czas na dojazd do Wiatracznej, lepiej jest poczekać jednak na pociąg... Na szybki scam miejski do Wawra też trzeba trafić.
Pewnie, żeby np. przesiąść się do tramwajów na Gocławku.
KM29... od 11 czerwca do 17czerwca rozkład jazdy na stronie KM zmieniał się już 5 razy i nie wiem jak pojadę w dniu dzisiejszym (18 czerwca)
" Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain
Cóż to za kurs S2 o 8:12 z Warszawy Zachodniej do Służewca? Skąd on się bierze i co dalej robi?
Było już, że przyjeżdża z Otwocka jako S1.
I co dalej robi? Nie mogę za bardzo znaleźć wątku o tym.
Powrót na pusto przez Okęcie, co już Ciebie zbytnio raczej nie powinno interesować.
-
- Posty: 5804
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Wczoraj po południu widziałem SKM wjeżdżającą na Służewiec po niewłaściwym torze. Tak ma być planowo?
miłośnik 13N
Zdarza się - wygląda, że w celu odblokowania szlaku dla Radomiaków.
Wbrew pozorom, tam czasem potrafią jechać 4 pociągi po kolei.
Wbrew pozorom, tam czasem potrafią jechać 4 pociągi po kolei.
ŁK