Rozkł‚ad jazdy KM i SKM 2014/15

Moderator: JacekM

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 16 cze 2015, 22:57

Zgadza się, WKD jest sama sobie panem, a na otwockiej muszą skoordynować się S1 i R7, a do tego musi być realizowana wizja PLK. Dlatego stosowany jest wariant taki, że np. w szczycie popołudniowym w stronę Otwocka jadą 3 SKM i 1 KM w ciągu ok. 30 minut, podczas gdy między dwoma pociągami w stronę centrum Wa-wy zieje 56-minutowa dziura. W porannym szczycie też jadę w przeciwpotoku i z powodu podobnej dziury między połączeniami w stronę Otwocka muszę tłuc się autobusami. A w tych pociągach wcale nie było tak pusto. Dziękuję Wam, PLK, SKM i KM :P

P.S. Na pocieszenie dodam, że poprzednim razem - gdy nie było aż tak drastycznego ograniczenia liczby kursów w przeciwpotoku - efekty bywały czasem katastrofalne, zwłaszcza dla pociągów z Wa-wy, które sterczały na Gocławku do czasu zwolnienia toru przez pociąg z naprzeciwka.

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 17 cze 2015, 0:23

Raptem dwa dni korzystania, a ja już mam niasamowicie dość zastępczaków ZS7. Dzisiaj tak niefortunnie się złożyło, że remonciaki się przesuwały przez Międzylesie, więc zablokowały przejazd na cholera-wie-jak-długo. W rezultacie całkowity paraliż Patriotów.
Ale jedna rzecz mnie dziwi. Dlaczego Wiatraczna? Tak trudno było wydłużyć to do Dworca Wschodniego (Lubelska)? ZKA powinna kończyć bieg przy jakiejś stacji, żeby można było kontynuować jazdę pociągiem. Tymczasem przesiadki są kompletnym żartem. Zamiast tracić czas na dojazd do Wiatracznej, lepiej jest poczekać jednak na pociąg... Na szybki scam miejski do Wawra też trzeba trafić.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8303
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 17 cze 2015, 10:18

Jacek Z. pisze:Dlatego stosowany jest wariant taki, że np. w szczycie popołudniowym w stronę Otwocka jadą 3 SKM i 1 KM w ciągu ok. 30 minut, podczas gdy między dwoma pociągami w stronę centrum Wa-wy zieje 56-minutowa dziura. (...) A w tych pociągach wcale nie było tak pusto.
Bo mimo wszystko w kierunku potoku jedzie więcej osób? Skoro są ograniczenia, to ułatwia się życie większej grupie...

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 17 cze 2015, 10:42

person pisze:Bo mimo wszystko w kierunku potoku jedzie więcej osób? Skoro są ograniczenia, to ułatwia się życie większej grupie...
Sprawę przedstawiłem z obu stron, więc nie wiem po co się awanturujesz :wink:

To, że jakaś grupa jest mniejsza, nie znaczy że nie istnieje i można jej prawa całkowicie olać.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8303
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 17 cze 2015, 11:00

Ja się nie awanturuję, a jedynie stwierdzam.
Niestety, ale gdy masz grę o sumie zerowej, to musisz zdecydować kto będzie mniej cierpiał. Życie.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 17 cze 2015, 20:36

VLnt7 pisze:Raptem dwa dni korzystania, a ja już mam niasamowicie dość zastępczaków ZS7. Dzisiaj tak niefortunnie się złożyło, że remonciaki się przesuwały przez Międzylesie, więc zablokowały przejazd na cholera-wie-jak-długo. W rezultacie całkowity paraliż Patriotów.
Ale jedna rzecz mnie dziwi. Dlaczego Wiatraczna? Tak trudno było wydłużyć to do Dworca Wschodniego (Lubelska)? ZKA powinna kończyć bieg przy jakiejś stacji, żeby można było kontynuować jazdę pociągiem. Tymczasem przesiadki są kompletnym żartem. Zamiast tracić czas na dojazd do Wiatracznej, lepiej jest poczekać jednak na pociąg... Na szybki scam miejski do Wawra też trzeba trafić.
Dlaczego więc Wiatraczna a nie PKP Wawer? Zgadzam się z tym że ta linia powinna być skierowana do Dw. Wschodniego. Wtedy byłaby dobrą alternatywą dla obecnie notorycznie opóźniających się pociągów na tej linii.

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 cze 2015, 20:50

Pewnie, żeby np. przesiąść się do tramwajów na Gocławku. :wink:

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 18 cze 2015, 0:39

KM29... od 11 czerwca do 17czerwca rozkład jazdy na stronie KM zmieniał się już 5 razy i nie wiem jak pojadę w dniu dzisiejszym (18 czerwca)
:-D " Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain

Łukasz
Posty: 10549
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 cze 2015, 10:09

I jak było?


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK

reserved
Posty: 14595
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 21 cze 2015, 18:55

Cóż to za kurs S2 o 8:12 z Warszawy Zachodniej do Służewca? Skąd on się bierze i co dalej robi?

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 cze 2015, 19:15

Było już, że przyjeżdża z Otwocka jako S1. :wink:

reserved
Posty: 14595
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 21 cze 2015, 19:34

I co dalej robi? Nie mogę za bardzo znaleźć wątku o tym.

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 cze 2015, 19:47

Powrót na pusto przez Okęcie, co już Ciebie zbytnio raczej nie powinno interesować. :wink:

Stary Pingwin
Posty: 5804
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 22 cze 2015, 11:56

Wczoraj po południu widziałem SKM wjeżdżającą na Służewiec po niewłaściwym torze. Tak ma być planowo?
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 10549
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 22 cze 2015, 20:59

Zdarza się - wygląda, że w celu odblokowania szlaku dla Radomiaków.
Wbrew pozorom, tam czasem potrafią jechać 4 pociągi po kolei.
ŁK

ODPOWIEDZ