[M2] Otwarcie i eksploatacja
: 08 mar 2015, 3:38
Wszelkie kwestie związane z otwarciem M2 omawiać będziemy w tym temacie. Have fun!
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Nie musiałeś, wystarczyło rano wcześniej wstać. Dopiero od 6:55 było wszystko wiadomo. Przy czym pierwsze pociągi wystartowały z pasażerami i tak później, a nie jak planowano o 9:30.winnux8 pisze:Serdeczne podziękowania dla kogokolwiek kto to wymyślił żeby nie podawać oficjalnie godziny ani daty do czasu gdy normalni ludzie śpią, takie traktowanie mieszkańców skutecznie odstraszyło mnie od pójścia na otwarcie (bo przecież mieszkańcy muszą siedzieć po nocach i śledzić informacje który poda Wielmożna Władza!).
Ja nie wiem co takiego jest wyjątkowego na Świętokrzyskiej, żeby tam specjalnie mieli wszyscy jechać. Przecież chyba nie przejście się łącznikiem, którym można się było przejść w czasie Dnia Otwartego w listopadzie zeszłego roku.Emyl pisze:No tak, a oprócz tego wszyscy mieszkańcy muszą być na stacji Świętokrzyska i pojechać pierwszym pociągiem. Bardzo dobrze zrobili, bo inaczej albo część chętnych znalazłaby się na torach albo trzeba by było zamknąć stację po wejściu nań określonej liczby pasażerów.
I wstałbym i by się okazało że nic nie napisali, po stukrotnym przekładaniu otwarcia ja już im w tym temacie nie ufamashir pisze:Nie musiałeś, wystarczyło rano wcześniej wstać. Dopiero od 6:55 było wszystko wiadomo.
Oj, chyba zamknięte było.ashir pisze:Przecież chyba nie przejście się łącznikiem, którym można się było przejść w czasie Dnia Otwartego w listopadzie zeszłego roku.
Jakoś pierwszy pociąg z Daszyńskiego ocierał się o niezabieralność czyli informacja była dokładnie na tyle dobrze dostępna na ile powinna aby nie wygenerować niepotrzebnych problemów.winnux8 pisze:Serdeczne podziękowania dla kogokolwiek kto to wymyślił żeby nie podawać oficjalnie godziny ani daty do czasu gdy normalni ludzie śpią, takie traktowanie mieszkańców skutecznie odstraszyło mnie od pójścia na otwarcie (bo przecież mieszkańcy muszą siedzieć po nocach i śledzić informacje który poda Wielmożna Władza!).
To jakiś/jakieś pociągi włączały się po trasie? Bo pierwszy pociąg z Dw. Wileńskiego (startujący o 9:46) mijał się już z Inspiro na Stadionie Narodowym, w którym była garstka osób, dopiero w następnym był rzeczywiście tłum ludzi.pawcio pisze:Jakoś pierwszy pociąg z Daszyńskiego ocierał się o niezabieralność czyli informacja była dokładnie na tyle dobrze dostępna na ile powinna aby nie wygenerować niepotrzebnych problemów.