SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
Nie no, to wszystko jasne, przy czym też jest to jakoś uwarunkowane ruchem na takiej stacji. Zgaduję, że w tej chwili nie byłoby to problemem na Gdańskiej.
A w ogóle to mówimy o tak długiej trasie, że chyba nie było by problemu by pociąg przy peronie na Gdańskiej stał tyle czasu ile jest potrzebne na przeniesienie się maszynisty z kabiny na jednym końcu, do kabiny na drugim końcu.
Przy okazji chciałem zauważyć że można w peronie ustawić semafory i wtedy (o ile długość pociągu pozwoli), przy jednej krawędzi można ustawić dwa pociągi.
A w ogóle to mówimy o tak długiej trasie, że chyba nie było by problemu by pociąg przy peronie na Gdańskiej stał tyle czasu ile jest potrzebne na przeniesienie się maszynisty z kabiny na jednym końcu, do kabiny na drugim końcu.
Przy okazji chciałem zauważyć że można w peronie ustawić semafory i wtedy (o ile długość pociągu pozwoli), przy jednej krawędzi można ustawić dwa pociągi.
Przydaje się jeszcze bufor na opóźnienie, żeby kilkuminutowe się nie ciągnęło z powrotem, co już powoduje postój 20 minut.
Bardziej się można zastanowić, jaki sens ma kończenie na Gdańskim a nie np. w Legionowie.
Bardziej się można zastanowić, jaki sens ma kończenie na Gdańskim a nie np. w Legionowie.
ŁK
Dwa pociągi na jednym torze to raczej s-f. Monitory PLK tego nie ogarną I wątpię aby przerabiano systemy sterowania ruchem pod takie manewry.
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Swego czasu na pewnej stacji w zachodniej Polsce miałem okazję zaobserwować 3 składy na jednym torze przy jednej krawędzi I z tego co wiem to było to całkowicie planowe.
To, czy odjeżdżają, to jedno. Ale drugie, czy rzeczywiście systemy sterowania to ogarną, czy trzeba będzie na rozkazy wjeżdżać w perony.
ŁK
Z ciekawości napisz na jakiej. Wszystko się da, ale czy na stacji która ma przejąć ruch z całkowicie zamkniętej średnicy?Autobus Czerwon pisze: ↑15 sty 2022, 21:42Swego czasu na pewnej stacji w zachodniej Polsce miałem okazję zaobserwować 3 składy na jednym torze przy jednej krawędzi I z tego co wiem to było to całkowicie planowe.
Chyba dawno temu w Skierniewicach widziałem dwa składy na jednym peronie planowo.
W Poznaniu często tak było.Paweł D. pisze:Z ciekawości napisz na jakiej. Wszystko się da, ale czy na stacji która ma przejąć ruch z całkowicie zamkniętej średnicy?Autobus Czerwon pisze: ↑15 sty 2022, 21:42Swego czasu na pewnej stacji w zachodniej Polsce miałem okazję zaobserwować 3 składy na jednym torze przy jednej krawędzi I z tego co wiem to było to całkowicie planowe.
Chyba dawno temu w Skierniewicach widziałem dwa składy na jednym peronie planowo.
ŁK
Ja miałem też taką sytuację w Zielonej Górze.
Mi się kojarzy Szczecin Główny.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Na pewno z istniejących to Częstochowa. Goleszów się dopiero robi. SRK to powinno ogarniać jeśli tor przy peronie jest podzielony na dwa tory. Bez podziału to co najwyżej jazdy manewrowe, ale nie wiem czy gdzieś ktoś robi manewry z pasażerami.
Zdarzyło mi się ze trzy lata temu podpinane Oscypka do pociągu z Pragi w Katowicach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W zeszłym rokiem miałem tak w Poznaniu Głównym (tak, mimo 6 peronów i tak za mało krawędzi), dobrze że podszedłem sprawdzić bo by mi uciekł (na wyświetlaczach był mój tylko, ten drugi, co go zastawiał, nie, więc zakładałem że odjedzie przed przyjazdem mojego).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.