Nic innego jak nocowanie ostatniego pociągu w Legionowie, a potem przejazd na pusto do Radzymina. Na "pusto" z Warszawy to on na pewno nie jedzie.
SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
KML przejeżdża przez perony Pragi bez zatrzymania.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 2116
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
19.20 jedzie impuls z Warszawy na S2 do Sulejowka
-
- Posty: 2116
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
SKM linii S2 19.54 ze Śródmieścia do Sulejowka jedzie Impuls #505
Na S3 od rana też Impuls 506Robert 514 pisze: ↑26 paź 2020, 19:56SKM linii S2 19.54 ze Śródmieścia do Sulejowka jedzie Impuls #505
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Bez wypisówek jednak proszę.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Wypisówki są tu:
viewtopic.php?f=35&t=9521
viewtopic.php?f=35&t=9521
Od jutra pociągi dalekobieżne do Lublina wracają na trasę przez Otwock. Ponieważ ruch odbywać się będzie po tym samym torze co SKM S-1 i KM
obawiam się, że może się to odbyć ze szkodą dla pasażerów podmiejskich z okolic Warszawy. A dalekobieżne od Otwocka do W-wy Wschodniej pewnie będą się wlekły za podmiejskimi... Chyba że będzie mijanka w Falenicy, Wawrze czy na Gocławku.
No i w plecy pewnie dostaną kierowcy przekraczający przejazdy na linii otwockiej, bo zamknięć szlabanów będzie o 20 więcej.
obawiam się, że może się to odbyć ze szkodą dla pasażerów podmiejskich z okolic Warszawy. A dalekobieżne od Otwocka do W-wy Wschodniej pewnie będą się wlekły za podmiejskimi... Chyba że będzie mijanka w Falenicy, Wawrze czy na Gocławku.
No i w plecy pewnie dostaną kierowcy przekraczający przejazdy na linii otwockiej, bo zamknięć szlabanów będzie o 20 więcej.
Święte słowa. Ale od 22 grudnia ma działać POW, więc będzie można jakoś myknąć pod torami.
Przy takiej ilości pociągów na tej linii, nie ma innej opcji aby się nie wlekły za osobówkami. I ciekawi mnie dla kogo są robione te postoje w Otwocku. Nie umiem znaleźć logicznego wytłumaczenia
Dla tych, którzy mieszkają w Otwocku, Świdrze, Józefowie, Michalinie, Falenicy, Miedzeszynie, Radości, Międzylesiu... Czy to dużo ludzi, czy mało - życie pokaże.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27386
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Raz na jakiś czas jadę pociągiem dalekobieżnym z/do Legionowa, wymiana zawsze jest na poziomie kilku, kilkunastu osób. Raczej wystarczająco, aby uzasadnić postój, Otwock ma pewnie nawet większe możliwości zassania okolicy.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Ja myślę tu o zasysaniu okolic Otwocka w relacji do/z Lublina (nie trzeba już będzie jechać na Wschodni).