SKM w Warszawie

Moderatorzy: JacekM, person

ashir
Posty: 25997
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Re: SKM w Warszawie

Post autor: ashir » 25 paź 2017, 20:30

SKM również dopuszcza opcję domówienia 8 EZTów - 7 pięcioczłonowych i 1 czteroczłonowy. :)

alojz
Posty: 2247
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 25 paź 2017, 21:08

Premo pisze:
25 paź 2017, 20:19
Mam nadzieję że te 72 miesiące to tylko błąd w druku
3 * 4czł. - do 18 miesięcy
5 * 5czł. + 2 * 4czł. - do końca 2019r.
3 * 5 czł - do końca czerwca 2020r.
zamówienie opcjonalne (8 szt.) - do końca 2023r.
SIWZ - https://skm.bip.um.warszawa.pl/menu_prz ... 1-7-17.htm

A poza tym dyskusja o taborze powinna się raczej toczyć w wątku o taborze...
viewtopic.php?f=35&t=8397&start=1830

plunio7
Posty: 658
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: plunio7 » 29 maja 2018, 19:00

ZTM pisze:1 czerwca
[...]
Pociągi SKM linii S1 będą kursowały według rozkładu dnia powszedniego, S2 i S3 – świątecznego, natomiast linia S9 zostanie zawieszona.
http://ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=2154&c=100&l=1
Jakie są powody zawieszanie S9 w dzień roboczy? W pierwszy długi weekend majowy jeździło to normalnie i owszem, pasażerów było mniej, ale ich liczba była niepomijalna.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 2647
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 29 maja 2018, 22:29

Kiedyś S9 też się zawieszało ale nie pamiętam wtedy w jakie to dni było.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 07 sie 2018, 23:52

Ktoś się orientuje czy są jakieś perspektywy aby SKMka z linii legionowskiej (S3?) zatrzymywała się na stacji Stadion czyli korzystała z torów podmiejskich a nie dalekobieżnych? Obecnie chyba poza jednym kursem po południu w stronę centrum nie ma jak dojechać bezpośrednio do tej stacji i zostaje latanie między peronami na Wschodnim? Koleje Mazowieckie chyba też nie mają takiego połączenia aby była możliwość dojechania np. ze stacji Żerań na Stadion bezpośrednio?
10 26 28 105 109 122 149 154 189 190 714 719 729 N42 N45 N95 Obrazek LAZUROWA
Zobacz mój kanał YouTube :)

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 9648
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 08 sie 2018, 0:22

Oidp bardzo słabe szanse bez gruntownej przebudowy wschodniej głowicy Warszawy Wschodniej. Pociąg wjeżdżając od Legionowa na perony podmiejskie WWO musi przeciąć tory, co jest trudne do pogodzenia z przepustowością. O ile patrzę na schemat torowy, to do przecięcia jest kierunek na Grochów, a i tak ląduje się dopiero na peronie 5.
https://semaforek.kolej.org.pl/wiki/ima ... hodnia.png
Podpiszcie proszę petycję przeciw ustawie kagańcowej! To dalsza część pełzającego zamachu stanu:
https://dzialaj.akcjademokracja.pl/camp ... ropo--sign

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25270
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 08 sie 2018, 7:43

[mantra] Wszystkie pociągi z Legionowa powinny jeździć na dworzec Gdański [/mantra]
KwZ pisze:
08 sie 2018, 0:22
O ile patrzę na schemat torowy, to do przecięcia jest kierunek na Grochów, a i tak ląduje się dopiero na peronie 5.
Do przecięcia jest też wyjazd na Rembertów po torach dalekich, a przy jeździe w przeciwnym kierunku wyjazd na średnicę podmiejską (i to jest najważniejszym argumentem przeciwko).
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 9648
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 08 sie 2018, 14:24

O tak, nie ma to jak czytanie schematów torowych w nocy o północy.
Podpiszcie proszę petycję przeciw ustawie kagańcowej! To dalsza część pełzającego zamachu stanu:
https://dzialaj.akcjademokracja.pl/camp ... ropo--sign

alojz
Posty: 2247
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 08 sie 2018, 17:47

fik pisze:
08 sie 2018, 7:43
[mantra] Wszystkie pociągi z Legionowa powinny jeździć na dworzec Gdański [/mantra]
KwZ pisze:
08 sie 2018, 0:22
O ile patrzę na schemat torowy, to do przecięcia jest kierunek na Grochów, a i tak ląduje się dopiero na peronie 5.
Do przecięcia jest też wyjazd na Rembertów po torach dalekich, a przy jeździe w przeciwnym kierunku wyjazd na średnicę podmiejską (i to jest najważniejszym argumentem przeciwko).
Przy pociągu co pół godz. spokojnie dałoby radę.
Można poobserwować jak to funkcjonuje obecnie. Cały ruch z i do Otwocka jest przez peron 5 i Antoninów. Na zatory nie trafiłem.
Miesiąc temu cały ruch w kierunku Rembertowa szedł przez tor 24 przy peronie 5, czyli był kolizyjny ze wszystkimi podmiejskimi wjeżdżającymi na średnicę. Zatory się tworzyły, ale były niewielkie, krótkotrwałe. Mniej więcej takie jak tworzą się bardzo często przy normalnej organizacji ruchu, jak kończące bieg KolMazy zamarudzą na peronie 7.

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 08 sie 2018, 19:56

Tak, niewielkie zatory... Zarówno teraz jak i przy ostatniej wymianie rozjazdów na Wschodnim. Takie 10 minut.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14574
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 09 sie 2018, 19:00

Tylko po co S3 na średnicę? Potem wracając do Legionowa będzie trzeba robić losowanie, czy jechać z Gdańskiego czy z Centralnego (KMŁ) czy Śródmieścia (S3) :mur:
M2 S1 S2 7 9 22 24 25 100 102 105 111 117 118 127 158 162 166 185 385 N14 N22 N24 N64 N66 N72 Prom PLISZKA

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25270
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 09 sie 2018, 19:04

KMŁ jedzi jednak z Młocin i nie spodziewam się jej specjalnie szybko w Legionowie :->

(acz podobno są pieniądze na most w Jabłonnie, więc kto wie)
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Łukasz
Posty: 7886
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 sie 2018, 19:27

Wolfchen pisze:Tylko po co S3 na średnicę? Potem wracając do Legionowa będzie trzeba robić losowanie, czy jechać z Gdańskiego czy z Centralnego (KMŁ) czy Śródmieścia (S3) :mur:
Wszystko by musiało. Ogólnie to, że wszystko powinno jeździć z jednego miejsca, jest słuszne, ale akurat na pendolino na Gdańskim się przesiąść nie da.

To powinno w ogóle być tak, ze wszystko jeździ do Wschodniego/Zachodniego (Głównego), a na średnicy wahadło co 2.5 minuty jak metro.
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 9648
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 09 sie 2018, 19:53

I tym sposobem przesiadaliby się wszyscy ](*,) Ciekawe, czy w ogóle by na stacjach się zmieścili.
Podpiszcie proszę petycję przeciw ustawie kagańcowej! To dalsza część pełzającego zamachu stanu:
https://dzialaj.akcjademokracja.pl/camp ... ropo--sign

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1280
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 09 sie 2018, 19:58

Heperlop, a obiegi przez Gdański.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

ODPOWIEDZ