Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

Moderatorzy: JacekM, person

daniel.k
Posty: 32
Rejestracja: 09 sty 2011, 11:12

Re: Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

Post autor: daniel.k » 16 wrz 2020, 11:49

stacja Żwirki i Wigury będzie miała wreszcie przystanek autobusowy, ale tylko w stronę lotniska, w drugą podobno się nie da bo przystanek musiałby być na jezdni bez zatoki na skrzyżowaniu z ul Wyjazd. Nie wiem w czym jest problem bo przystanki Baleya też są na jezdni.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 25021
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 wrz 2020, 11:57

Ja to w ogóle nie kupuję potrzeby zatoki na trzypasowej jezdni, ale przystanek Żwirki ma więcej niedomagań - na przykład brak legalnego przejścia na wschodnią stronę Żwirek.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

rudy
Posty: 1703
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 16 wrz 2020, 11:58

Przy przystanku Baleya nie ma skrzyżowania - pewnie o to chodzi.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2663
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 16 wrz 2020, 13:14

Zatoka na ulicy tej klasy jest obowiązkowa. Inna rzecz, że można było rozważyć zrobienie jej zamiast trzeciego pasa, a nie obok.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 25021
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 wrz 2020, 13:25

Klasę można obniżyć. Pomijam fakt, że trzeci pas Żwirek tam, gdzie występuje, powinien być buspasem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

kajo
Posty: 2266
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Nowa Iwiczna
Kontakt:

Post autor: kajo » 17 wrz 2020, 8:46

Glonojad pisze:
16 wrz 2020, 13:25
Klasę można obniżyć. Pomijam fakt, że trzeci pas Żwirek tam, gdzie występuje, powinien być buspasem.
Ja w ogóle. Nie rozumiem idei robienia tam 3 pasów, wcześniej są 2 później 2.
Ciekawa strona http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25435
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser

Post autor: fik » 17 wrz 2020, 10:21

daniel.k pisze:
16 wrz 2020, 11:49
stacja Żwirki i Wigury będzie miała wreszcie przystanek autobusowy
12 lat po oddaniu do eksploatacji. I tak sukces - dzisiaj po prostu przystanki przy Novotelu przemianowanoby na PKP ŻWIRKI I WIGURY, jak zrobiono z przystankami na ciągach krzyżujących się z linią obwodową.
deszcz na asfalt światło na krzyk warszawy
oczy mkną na kolumnę ogłoszeń bo ona z chlebem
od wewnątrz czuje mózg wojenną czerwoną prawdę
rozumiesz
cóż po chlebie kiedy nie smarowany niebem

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 779
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 19 wrz 2020, 20:22

fik pisze:
17 wrz 2020, 10:21
z linią obwodową.
Bajdełej, ostatnio przeżyłam spore zaskoczenie (które biorąc pod uwagę kraj w którym znajduje się m. st. Warszawa, w sumie nie powinno nim być), że między stacją metra Młynów a przystankiem kolejowym Warszawa Młynów (d. Koło), mimo ostatniej modernizacji, nie ma żadnego bezpośredniego połączenia, chociażby wspólnym ciągiem windowym. A przecież ZTCP ma to być w przyszłości główny punkt przesiadkowy między koleją a komunikacją miejską dla pasażerów SKM z Piaseczna (przy dobrej integracji to mógłby być nawet główny punkt przesiadkowy dla pasażerów z całej linii radomskiej IMO).

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25435
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser

Post autor: fik » 23 wrz 2020, 17:43

No ja ostatnio przesiadałem się na nowym Kole. Już pięć minut po wyjściu z ostatnich drzwi pociągu z Legionowa byłem na przystanku tramwajowym w stronę centrum.
deszcz na asfalt światło na krzyk warszawy
oczy mkną na kolumnę ogłoszeń bo ona z chlebem
od wewnątrz czuje mózg wojenną czerwoną prawdę
rozumiesz
cóż po chlebie kiedy nie smarowany niebem

PiotrekP
Posty: 3403
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 30 wrz 2020, 12:42

Następna stacja: Warszawa Bracka...
https://miastojestnasze.org/sukces-mjn- ... yXES5r1cHA

kajo
Posty: 2266
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Nowa Iwiczna
Kontakt:

Post autor: kajo » 30 wrz 2020, 13:31

Podoba mi się ta zmiana, dojdzie nam wygodna przesiadka na linie na Nowym świecie, to zawsze na plus.
Ciekawa strona http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Paweł D.
Posty: 4012
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Paweł D. » 30 wrz 2020, 13:53

Tylko kiedy, bo remont średnicy, zdaję się, znowu odsunął się w czasie...

Flash8222
Posty: 6561
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 30 wrz 2020, 14:05

W ogóle dojdzie do niej w tej dekadzie?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 23438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga
Kontakt:

Post autor: pawcio » 30 wrz 2020, 15:04

W tej to już na pewno nie. Zostały trzy miesiące.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 4778
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 01 paź 2020, 23:15

Oczywiste jest, który wariant lepszy jak Nowy Świat zamykają i linie kursujące Traktem przystanek przy Smyku dopiero mają.

ODPOWIEDZ