Warszawskie dworce i przystanki kolejowe
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27392
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Kufa, w Berlinie też chyba mają niewydajny układ torowy, że sobie walnęli drugą średnicę, nie licząc kolei obwodowej, a I TAK z wielu kierunków pociągi nawet nie zbliżają się do Hbf.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
S-Bahn jest sobie oddzielny i nie wpieprza się na niego pochodny kolei mazowieckich, to też mógłbyś wspomnieć
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
No tak, tylko na razie jest chyba 3:20. 90 sekund to jest trudne do ogarnięcia i w metrze, ale 2:30 powinno być ok. Trzeba by policzyć, ile pociągów się mieści, jak jest jakaś awaria i potem nadrabianie opóźnień, ale raczej więcej niż 18.
Przy 3:20 jest 18 kursów, przy 3:00 jest 20, przy 2:30 - 24. 2 minuty na wymianę i 30 sekund na wyjazd jest wystarczające.
A tak naprawdę to głównie chyba Zachodnia już przy obecnym układzie nie daje rady. Tam jest za dużo p*nia się z kończeniem trasy, a pociągi przyjmowane są głównie na 3 peron i czasem na lewy tor przy 4.
Przy 3:20 jest 18 kursów, przy 3:00 jest 20, przy 2:30 - 24. 2 minuty na wymianę i 30 sekund na wyjazd jest wystarczające.
A tak naprawdę to głównie chyba Zachodnia już przy obecnym układzie nie daje rady. Tam jest za dużo p*nia się z kończeniem trasy, a pociągi przyjmowane są głównie na 3 peron i czasem na lewy tor przy 4.
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26819
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jak na podmiejska wyjadą pietrusy w szczycie to 3:20 będzie niewykonalne a co dopiero 2:30..
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To inna bajka. Tyle, że niewielkim nakładem środków można odciążyć (łącząc relacje) albo nieco zdywersyfikować trasowanie pociągów (np. Sochaczew i Łowicz oraz linię radomską przekierować na Gdański - i w miarę potrzeb np. dalej via Rembertów na Mińsk), przy czym to drugie rozwiązanie z pewnością się spotka z dużym oporem pasażerów.
Obawiam się, że żaden pasażerski tranzyt tamtędy się nie obroni
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Dzisiaj w Wyborczej był artykuł, że na przez Śródmieście znowu przejeżdża jakiś InterRegio z Łodzi. W artykule było, że staje na Śródmieściu na dwie minuty.
Do dwóch minut nie piję, widocznie tyle musi. Ale w takim razie ta opcja ze zrobieniem czterech krawędzi po przebudowie średnicy ma bardzo dużo sensu i wiele by pomogła.
Do dwóch minut nie piję, widocznie tyle musi. Ale w takim razie ta opcja ze zrobieniem czterech krawędzi po przebudowie średnicy ma bardzo dużo sensu i wiele by pomogła.
W końcu ta linia była budowana do tranzytu żołnierzy
Wydaje mi się, że zxcvbnm miał na myśli południową obwodnicę kolejową pasażerską, podobną do propozycji Razem (czy Śpiewaka czy MJN) z ostatnich wyborów samorządowych.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
plunio7 pisze: ↑04 sty 2019, 18:11Dzisiaj w Wyborczej był artykuł, że na przez Śródmieście znowu przejeżdża jakiś InterRegio z Łodzi. W artykule było, że staje na Śródmieściu na dwie minuty.
Do dwóch minut nie piję, widocznie tyle musi. Ale w takim razie ta opcja ze zrobieniem czterech krawędzi po przebudowie średnicy ma bardzo dużo sensu i wiele by pomogła.
Na co dzień nie zauważamy tego, ale sporo SKM czy KM też ma planowo na Śródmieściu 2 minuty postoju. A w praktyce to wychodzi, jak wychodzi
Otóż to. 3 linie średnicowe - a właściwie 2 obwodówki i jedna średnicówka z krwi i kości w zupełności by wystarczyło.
Tylko czy PLK będzie chciało? Inwestycja przydatna, ale kosztowna. Ta propozycja od MJN nawet mi się podobała, ale jest jedno ALE: czy miasto może to zrobić, czy PLK tylko i wyłącznie? Zresztą, nikt o tym chyba nie myśli poważnie z władz.
PR też będzie odjeżdżać po 30 sekundachKrokiet pisze: ↑04 sty 2019, 19:29Na co dzień nie zauważamy tego, ale sporo SKM czy KM też ma planowo na Śródmieściu 2 minuty postoju. A w praktyce to wychodzi, jak wychodziplunio7 pisze: ↑04 sty 2019, 18:11Dzisiaj w Wyborczej był artykuł, że na przez Śródmieście znowu przejeżdża jakiś InterRegio z Łodzi. W artykule było, że staje na Śródmieściu na dwie minuty.
Do dwóch minut nie piję, widocznie tyle musi. Ale w takim razie ta opcja ze zrobieniem czterech krawędzi po przebudowie średnicy ma bardzo dużo sensu i wiele by pomogła.
Ma ktoś plany linii przez Czachówek?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Hmmmm. A połączenie z Głównej na zachodnią na ile torów?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Takie pieniądze ma w Polsce praktycznie tylko rząd. Może jeszcze Warszawa zamiast III linii metra, ale w to bardzo wątpię.zxcvbnm pisze: ↑04 sty 2019, 20:33Otóż to. 3 linie średnicowe - a właściwie 2 obwodówki i jedna średnicówka z krwi i kości w zupełności by wystarczyło.
Tylko czy PLK będzie chciało? Inwestycja przydatna, ale kosztowna. Ta propozycja od MJN nawet mi się podobała, ale jest jedno ALE: czy miasto może to zrobić, czy PLK tylko i wyłącznie? Zresztą, nikt o tym chyba nie myśli poważnie z władz.
Ale chodzi ci o układ torowy? Semaforek służy: https://semaforek.kolej.org.pl/wiki/ima ... wy_new.png
(Południowy, Wschodni, Górny, Środkowy). Z kolei Railmap powiada, że ruch pasażerski jest między Czachówkiem (Czachówkami?) a Pilawą, natomiast reszta tej linii używana jest tylko towarowo.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- vernalisadonis
- Posty: 3074
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Ruch pasażerski jest tylko między Czachówkiem, a Górą Kalwarią. Parę lat temu jeździły pociągi z Warszawy do Pilawy przez Górę Kalwarię.
Tak przy okazji do czego służą te ślepe tory na stacji Czachówek Południowy?
https://www.youtube.com/watch?v=99Rhu7kbA2M&t=5805s 29:07
Tak przy okazji do czego służą te ślepe tory na stacji Czachówek Południowy?
https://www.youtube.com/watch?v=99Rhu7kbA2M&t=5805s 29:07
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
-
- Posty: 4092
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Tranzyt może nie, ale pociągi osobowe choćby z Mszczonowa do Warszawy, przez Czachówek i/lub CMK miałyby chyba jakąś szansę. Pociągi z Góry Kalwarii można by przedłużyć do Pilawy, a i między Łukowem a Pilawą coś by się przydało...
Decyzję o budowie tej linii kolejowej podjął sejm II RP V kadencji w formie ustawy z dnia 23 lutego 1939 roku (Dz.U. z 1939 r. nr 17, poz 98). http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDe ... 9390170098
Zapewne do odstawienia pociągów kursujących tylko do Czachówka. Peronu 3 już nie ma, tak więc...vernalisadonis pisze: ↑05 sty 2019, 3:07Ruch pasażerski jest tylko między Czachówkiem, a Górą Kalwarią. Parę lat temu jeździły pociągi z Warszawy do Pilawy przez Górę Kalwarię.
Tak przy okazji do czego służą te ślepe tory na stacji Czachówek Południowy?
https://www.youtube.com/watch?v=99Rhu7kbA2M&t=5805s 29:07