Dojścia miały być ze wszystkich stron i nową kładką.KwZ pisze:Czy będą do niego dowiązane przystanki linii autobusowych, np. Duchnicka? Ile będzie dojścia do peronów?
Warszawskie dworce i przystanki kolejowe
Moderator: JacekM
ŁK
Chodziło mi o to, ile będzie dojścia, tj. o jego długość.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Długość dojścia można sobie samemu zmierzyć - na Google Earth lub na mapa.um.warszawa.pl.
Przystanki autobusowe nie zmienią lokalizacji, a umiejscowienie peronu jest chyba oczywiste...
Przystanki autobusowe nie zmienią lokalizacji, a umiejscowienie peronu jest chyba oczywiste...
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27355
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Miasto znowu jest zdziwione, że ktoś wybudował na jego terenie jakiś przystanek? Ciągi poprzeczne są skandalicznie słabo dowiązane do linii obwodowej.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Mnie bardziej smuci, że miasto podobno (bo tak napisał WU na FB onegdaj) nie było zainteresowane bezpośrednim przejściem pod wiaduktem na przystanek w kierunku Okopowej.
Cóż.
Chciałbyś umieścić przystanki autobusowe na wiadukcie bezpośrednio nad torami? Ja też. Ale trzeba byłoby zdjąć bariery energochłonne (czy to w ogóle bezpieczne, lol?), wbić słupek... okazałoby się, że chodniki są tam skandalicznie za wąskie (nawet obecnie - czy to w ogóle ma 1,5 metra szerokości? Śmiem wątpić)
Cóż.
Chciałbyś umieścić przystanki autobusowe na wiadukcie bezpośrednio nad torami? Ja też. Ale trzeba byłoby zdjąć bariery energochłonne (czy to w ogóle bezpieczne, lol?), wbić słupek... okazałoby się, że chodniki są tam skandalicznie za wąskie (nawet obecnie - czy to w ogóle ma 1,5 metra szerokości? Śmiem wątpić)
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27355
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Albo po prostu zwężyć Powązkowską z makabrycznego przekroju 1x4, zwłaszcza na wysokości cmentarza - takie sąsiedztwo wcale nie świadczy o tym, że droga powinna być śmiertelnie niebezpieczna. Tak, wiem, że w tym mieście to niewykonalne, właśnie dlatego marudzę.
A niedostosowanie infrastruktury miejskiej do inwestycji kolejowych ma bogatą historię, zaczynając chociażby od przystanki Żwirki i Wigury
A niedostosowanie infrastruktury miejskiej do inwestycji kolejowych ma bogatą historię, zaczynając chociażby od przystanki Żwirki i Wigury
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Na Żwirkach to przydałyby się pasy przez ulicę, a nie ta śmieszna kładka.fik pisze: ↑29 paź 2019, 9:29Albo po prostu zwężyć Powązkowską z makabrycznego przekroju 1x4, zwłaszcza na wysokości cmentarza - takie sąsiedztwo wcale nie świadczy o tym, że droga powinna być śmiertelnie niebezpieczna. Tak, wiem, że w tym mieście to niewykonalne, właśnie dlatego marudzę.
A niedostosowanie infrastruktury miejskiej do inwestycji kolejowych ma bogatą historię, zaczynając chociażby od przystanki Żwirki i Wigury
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Drugą kwestią jest niedostosowanie inwestycji miejskich do infrastruktury miejskiej
Natomiast ogólnie trudno się z Tobą nie zgodzić. Z tej samej linii - PKP/WKD Aleje Jerozolimskie i przystanki na podjazdach wiaduktu, a nie na jego szczycie
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
A mnie się coś kojarzy, że wiadukt na Powązkowskiej był ostatnio (~kilka lat temu) zburzony i postawiony od nowa. (Ktoś potwierdzi?). Nie planowano wtedy tego przystanku? Nikt nie wpadł na pomysł przystanków na wiadukcie z maksymalnie wygodnym dojściem autobus<>pociąg? Nie skoordynowano planów? Polska, mieszkam w Polsce, mieszkam tu tu tu tu.
Wyciągnąć wnioski przed Zawiszy/Towarową.
<wybaczcie marudzenie>
Wyciągnąć wnioski przed Zawiszy/Towarową.
<wybaczcie marudzenie>
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Przystanku kolejowego Warszawa Powązki nie planowano od jakichś 12 lat przypadkiem?
Pytanie co za tym stoi (ogółem we wszelakich projektach PKP PLK)?
A). Niekompetencja, niechęć do planowania długofalowego
B). Maksymalne oszczędzanie kasy
C). Celowe działanie - chęć zaorania kolei w przyszłości
D). Wszystkie z pozostałych po trochu
?
A). Niekompetencja, niechęć do planowania długofalowego
B). Maksymalne oszczędzanie kasy
C). Celowe działanie - chęć zaorania kolei w przyszłości
D). Wszystkie z pozostałych po trochu
?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
#OstreCięcie
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/ ... ce-4631063Podpisano umowę na wielki remont Dworca Zachodniego. Według zapowiedzi przedstawicieli rządu oraz PKP PLK, prace rozpoczną się pod koniec sierpnia i potrwają do 2023 roku. Należy spodziewać się utrudnień, jednak - jak zapewniają kolejarze - ruch pociągów zostanie utrzymany.
Kolejne opóźnienie w budowie przystanku Warszawa Targówek. https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 65678.html
Nawet szkoda słów, ciągle 1000 powodów by tego przystanku nie robić.
Nawet szkoda słów, ciągle 1000 powodów by tego przystanku nie robić.