System informacji pasażerskiej w metrze
Moderator: JacekM
Mało tych ekranów co są? Ja myślałem że CityInfoTV będzie na tych już zamontowanych ekranach. Jak tak dalej pójdzie to całą oszczędność z eksploatacji oszczędnych Inspiro pochłonie żucie prądu na te wszystkie telewizory.
Za to wczoraj jechałem składem 81 w którym znowu nie było ekranów reklamowych CityInfoTV
Na I linii metra wymieniany jest SIP
http://ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1301&c=100&l=1
http://ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1301&c=100&l=1
Ooo, czyli jednak unifikacja
Ciekawe czy po całości (listwy z nazwami stacji na ścianach za torowych) czy tylko to co na peronie.
Ciekawe czy po całości (listwy z nazwami stacji na ścianach za torowych) czy tylko to co na peronie.
Nowe tablice a na nich już błędy....
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 52486.html
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 52486.html
No tak, spodziewałbym się że błędy pojawiłyby się co najmniej po roku.Bywalec pisze:Nowe tablice a na nich już błędy....
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 52486.html
Nie ma to jak pociąg jadący na Młociny z wyświetlaczem "Kurs skrócony: MŁOCINY"... Rozumiem, że inne składy jadą do Łomianek? Może drobnostka, ale sprawia, że ludzie przestają zwracać uwagę na nietypowe napisy na wyświetlaczu i potem się dziwią, że pociąg kończy bieg itd.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Niedawno pisałem o kursie skróconym do Kabat. Nie wiem czy to błąd maszynisty, czy błąd oprogramowania, ale co jakiś czas występuje w obu kierunkach.
Pewnie jeśli wklepana jest trasa WILANOWSKA-MŁOCINY, to system automatycznie wnioskuje, że jeśli trasa jest krótsza niż normalna, to kurs skrócony. Problem w tym, że jeśli pociąg nie kończy wcześniej, a zaczyna później, to taka informacja jest kompletnie nieprzydatna. Wręcz przeciwnie, dezinformuje.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Znaczy, że to co siedzi w Inspiro jest głupsze niż to co siedzi w Swingu? Da się? Przecież nie jest w żaden sposób ważne dla pasażera skąd pociąg zaczyna, tylko gdzie kończy.
Mit i tyle. Na dowód zobacz sobie co wyświetla Inspiro przed wyjazdem z torów odstawczych na Wilanowskiej/Pl. Wilsona (ewentualnie na Politechnice, gdybyś miał taką możliwość) - nie są to żadne kursy skrócone, tylko to co zawsze: "M1 KABATY" lub "M1 MŁOCINY", bez żadnych negatywów, czerwonych ramek, ani niczego innego.reserved pisze:Pewnie jeśli wklepana jest trasa WILANOWSKA-MŁOCINY, to system automatycznie wnioskuje, że jeśli trasa jest krótsza niż normalna, to kurs skrócony. Problem w tym, że jeśli pociąg nie kończy wcześniej, a zaczyna później, to taka informacja jest kompletnie nieprzydatna. Wręcz przeciwnie, dezinformuje.
Przykład z brzegu - dziś o 5:30 stacja Wierzbno, na peron w kierunku Młocin podjeżdża Inspiro, na bocznych wyświetlaczach ma wyraźny napis KURS SKRÓCONY, a obok niego jest napisane "Młociny" i przewija się trasa. Co dziwne, stacje przewijały się... od Ursynowa do Kabat... W pociągu pusto, więc domyśliłem się, że wyjechał z Wilanowskiej.
Mówię o tych wyświetlaczach: http://bi.gazeta.pl/im/15/38/c9/z131870 ... metro-.jpg
Mówię o tych wyświetlaczach: http://bi.gazeta.pl/im/15/38/c9/z131870 ... metro-.jpg
A może to są kursy "doraźnie skrócone", w odróżnieniu od kursów rozkładowo krótszych?
Co to znaczy "doraźnie skrócone"?
Chcesz mi powiedzieć, że w kierunku Młocin występują trzy typy kursów:
- pełny (do Metra Młociny)
- rozkładowo krótszy (do Metra Młociny)
- doraźnie skrócony (do Metra Młociny)?!
Jak puszczą metro przez Szczęśliwice, to będziecie mogli se skracać je w nieskończoność.
Chcesz mi powiedzieć, że w kierunku Młocin występują trzy typy kursów:
- pełny (do Metra Młociny)
- rozkładowo krótszy (do Metra Młociny)
- doraźnie skrócony (do Metra Młociny)?!
Jak puszczą metro przez Szczęśliwice, to będziecie mogli se skracać je w nieskończoność.
Nie wiem, jak często, ale może się przecież przytrafić kurs skrócony ze względów operacyjnych. Tramwaje też się czasem zawraca w połowie drogi dla wyrównania rozkładu...
Ale ewentualny wpływ na wyświetlacze to jest moja zgadywanka. Tramwaje potrafią odróżnić kurs skrócony od skróconego , to może metro też jakoś podobnie... Albo inaczej.
Ale ewentualny wpływ na wyświetlacze to jest moja zgadywanka. Tramwaje potrafią odróżnić kurs skrócony od skróconego , to może metro też jakoś podobnie... Albo inaczej.